Gravity Rush 2 na nových gameplay záběrech a další detaily
Gravity Rush 2 Novinka Gravity Rush 2 na nových gameplay záběrech a další detaily

Gravity Rush 2 na nových gameplay záběrech a další detaily

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

6

11 minut dlouhá ukázka pochází z 27 hodinového live streamu Gravity Rush Remastered.

Reklama

Před několika dny uspořádala společnost Sony Computer Entertainment Japan 27 hodinový live stream, zaměřený na Gravity Rush Remastered. Během pořadu bylo prezentováno také 11 minut nových záběrů z Gravity Rush 2.

Než se ale pustíme do sledování videa, seznámíme vás s novými detaily hry. Tvůrci se při tvorbě nového dílu zaměřili hlavně na hraní si s gravitací a všechny ostatní herní prvky náležitě vylepšili a odladili. Klíčovým výrazem při tvorbě hry se stal "Live Action" a hlavním důvodem vývoje je pomoci dostat se japonskému hernímu průmyslu na výsluní i na západě.

Příběh hry se odehrává ve městě s charakteristickou etnickou atmosférou, nejvíc asi připomínající Jižní Ameriku nebo jihovýchodní Asii. Město samotné bude opět zavěšeno ve vzduchu, ale bude se také pohybovat jakoby ve vlnách. Na druhou stranu zažijete katastrofickou zkušenost, kdy se celé město stane vašim nepřítelem.

Zvedlo se také množství druhů nepřátel a přibyli také lidé a stroje. Potkáte se se všemi hlavními postavami z předchozí hry. Raven se dokonce objeví jako partnerka a spolehlivý spojenec, ale čas, ve kterém bude Raven bojovat po vašem boku, se soustředí v podstatě pouze na příběhovou linii, takže ji nebudete moci přivolat úplně kdykoli.

Vlastnosti gravitace můžete díky systému Attribute Tune měnit. V nabídce jsou 3 styly: normální, který vychází z první hry, dále styl Lunar, který je lehčí a rychlejší (přináší velkou mobilitu, aniž byste plýtvali gravitační energií) a nakonec styl Jupiter, který je těžší na hraní, ale silnější (nabízí pomalejší pohyb, ale přidává schopnost obrany). Přidán byl i fotografický režim, ve kterém můžete libovolně uspořádat různé předměty, vytvářet scenérie a vyfotit si Kat s různými volitelnými filtry. Ve městě lze najít místa, která půjdou označit klasickým "likem" a fotky také půjde sdílet prostřednictvím Twitteru.

Velikost prostředí je nyní asi 2,5 krát větší než v předchozí hře. Zvýšil se počet různých vychytávek a také počet misí. Tvůrci slibují až 50 vedlejších misí. I když je obtížné přesně určit celkový nárůst možností, odhaduje se asi 30 až 40 procent nových vychytávek a triků.

Hra bude nabízet také alternativní dimenze, které budou bohaté na různé druhy živočichů. V "normálním" prostředí se tvůrci soustředili na několik hlavních prvků. Kontrast tak bude mezi sněhobílými mraky, modrým nebem a velmi kvalitně zpracovaným osvětlením.

Celkový objem hry je nyní větší, než u předchozího titulu, jehož projití trvalo asi 20 až 25 hodin. Těšit se můžete také na vedlejší mise, odehrávající se po skončení hlavní příběhové linie. Ta je vytvořena tak, abyste si ji užili bez znalosti předchozího dílu, ale pokud budete mít v konzoli uložená data z první hry, získáte nějaké bonusy.

Za hudebním doprovodem stojí opět Koehei Tanaka. A v dialozích bude opět použit originální jazyk, takže je celkem legrace si představit, že byste takhle mluvili normálně.

V nabídce bude větší množství kostýmů než v "jedničce". Prý se dočkáme i nějakých halloweenských oblečků. K dispozici bude také dodatečný stahovatelný obsah, ale prý půjde o něco úplně jiného, než co nabízela jednička.

Titul bohužel nebude kompatibilní s PlayStation VR a pokud jde o online prvky, můžete si s přáteli pouze předávat rady, jak procházet určitá místa nebo sdílet fotografie. Tvůrci nicméně zvažují přidat funkci Time Attack, ve které by se nejen závodilo o umístění v žebříčcích, ale soutěžili byste také proti duchům a tak byste mohli příteli poslat vzkaz v podobě takovéto výzvy.

A na závěr ještě SCEJ dodává, že chce vytvořit sérii Gravity Rush, která vás bude bavit i za 20 let.

Dozvěděli jsme se také něco ohledně chystaného anime. To bude zasazeno do období několika měsíců mezi Gravity Rush a Gravity Rush 2 a pracuje prý na něm "velmi dobrá" produkční společnost. Vysílání má začít v roce 2016.

A teď již slíbené gameplay záběry:

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama