Nejjednodušší je ty dlc prostě nekupovat. Negativní recenze a podobné srandy jsou k ničemu. Pokud to hráči nebudou kupovat, pak to tak nebudou vydávat.
DLC jsou kapitola sama pro sebe. A podobně jako u všeho závisí na tom, jak je použito. Pokud chcete mít online hru která nebude nikdy zrušena, pak musíte mít i nekonečný příjem čímž jsou ideál DLC (se skiny a podobnými blbostmi) nebo měsíční poplatky. No a tak vede první varianta.
Další část je situace, kdy vydám hru a následně ji rozšířim o další obsah (datadisk - principiálně to stejné jako kvalitní DLC a je to jenom hra slov) .
No a poslední je varianta placené blbé hry s milionem DLC které nic extra nepridaji.
Vcelku přijatelná cena? 10€/h? Pokud jsem to špatně pochopil a je potřeba hodina na každou z části pak už je to o něco lepších 2, 5€/h. Pokud to někdo bude kupovat pak asi opravdu nemá cenu vydávat kvalitní hry.
Ochrana která trestá platícího zákazníka. Kdo by to koupil (samozřejmě pokud o té ochraně ví) . Každá ochrana trestá toho, kdo si hru řádně koupí, jde o to, aby tento "trest" byl minimální, nebo žádný.
A to jak se hra bude prodávat neovlivní její ochrana, ale obsah. Co si budeme povídat, spousta lidí si hru upirati, ale furt to jsou lidi, kteří by si hru jinak stejně nekoupili. Na druhou stranu i přesto, že nezaplatili hru znají, mluví o ní a pokud je kvalitní tak ji třeba někomu doporučí, koupí si další díl atd.
Znám to i na sobě, dřív jsem hry piratil protože jsem neměl za co si je koupit. Později se situace změnila a naopak jsem (i přesto že ve slevách) hry co jsem dříve piratil a bavily mě dokoupil (ikdyz už jsem je znova nezapl) . Je to o tom, že člověk musí mít možnost si hru pořídit a vědět, že za svoje penize dostane kvalitní zábavu.
Problém je to, že čím více se snaží ochránit před pirátama tak tím více na to doplácí ti, kteří si hru poctivě koupili. Což je ten největší problém a zásadní chyba - a právě odstraňováním ochrany po prolomení jasně ukazuje, že nějaký vliv na hru má.
Ne jasné, že jde právě o ten metr aby se hra mohla zvát free to play a měla i smysl hrát zdarma.
U těch online je problém, že tak nějak pochybuju o tom, že takhle lidí o periodický placenejch hrách premejsli. Naopak si myslím, že zavládne myšlenka "musím platit furt abych mohl hrát tak to nechci". A proto tu jsou mikrotransakce a ingame výhody
To je otázka vybalancovani placenejch části. Osobně se mi třeba líbí trial u wow - max level 20, bohužel tam maj i nějaký další omezení z nichž mi některý přijdou zbytečný, ale některý chápu.
Bohužel je rozdíl když máš hru, která má "začátek a konec" jako například onen Zaklínač. Druhá situace je v případě dlouhodobého vývoje jako to mají Onlinovky které musí běžet furt čímž musí být i dlouhodobě placeny, kde je varianta periodické placení, mikrotransakce či zahalování updatu do DLC/datadisku.
Ahoj, schválně se tedy zeptám jak by sis to představoval lépe. Z mého hlediska (jakoby vývojáře) mi přijde příjemnější varianta dát možnost vyzkoušet hru zdarma čímž zákazník/hrac ví do čeho jde. Zrovna tato varianta mi přijde výborná (pokud budou postavy vyrovnané, nebo bude možnost hrát pouze proti stejným postavám) . Tím si i ušetřím práci práci na demu - hlavně ve chvíli kdy by se hra postupně vyvíjela čímž by nebylo důležité (časově možné) udržovat aktuální i demo.
Stejně tak mám možnost oslovit větší počet lidí díky možností vyzkoušení hry zadarmo. To jest alespoň můj pohled.
Pokud se neprodává první díl / akt tak je jasné, že nemá cenu dělat další. To je snad logické ne?
Nechápu stížnosti na rozdělení na akty, hlavně pokud má jeden akt trvat 20 až 30 hodin. Bylo by dle Vás lepší, kdyby o aktech mlčeli a druhý akt nazvali Kingdom Come 2?
Bargud: Investor není sponzor ani charita, investor investuje proto aby na produktu vydělal.