Pokud to bude klasický save&quit s jednim přepisovanym slotem, tak to nikomu nepomůže k znovuprocházení pasáží, který udělal jinak než si představoval atp. , což si popravdě ani moc nedokážu představit, že by někdo každejch 10 minut vypínal a zapínal hru.
Vypadá to poměrně zajímavě, ale bohužel to bude další Pike and Shot. Hry od Byzantinců jsou vždy dost zajímavý dokud je člověk neumí, ale ve chvíli, kdy do nich pronikne, tak ho začne štvát hrozná optimalizace (pauza mezi tahy hráče a AI trvaj někdy pár sekund, ale klidně několik minut, sekání pohybů jednotek atp. ) a systém RNG, kdy až příliš často přicházej naprosto nesmyslný výsledky a sebelepší strategie se díky nim může rozpadnout.
Tak snad přijde aspoň pár novejch nápadů (O dva měsíce později *Na ledové planetě Frosth se zoufalé síly oslabené Nové Republiky brání na své skryté základně náhlému útoku Imperiálních sil. Pozemní jednotky se snaží získat dostatek času pro evakuaci zbytku osazenstva základny*)
Bude za černýho fungovat i to, že budu dostávat herní peníze i když nesplnim jedinej quest? Jinak snaha nahnat lidi na Uplay pomocí achievmentů je zatim nejlepší vtip okolo týhle hry