Tak teda nevím, ale moc pro to nevidím důvod to takhle obcházet. Na demo jsem teda sice měl dva pokusy (můj a tátův PSN účet) a v obou případech jsem to dohrál. Při prvním pokusu jsem stihl posbírat skoro vše co šlo, prošel všechny místnosti a ještě jsem se v temných chodbách vyloženě toulal a nasával atmosféru. Je teda ale fakt, že jsem to takto dohrál asi s rezervou minuty a půl a pořád jsem nervózně čuměl do inventáře kolik času mi zbývá.. :D :( Druhý pokus jsem jel svižněji, zabil pár zombíků ale jinak probíhal a za deset minut bylo hotovo. Navíc za chvilku je venku plná hra, takže si myslím že časově omezené demo na nalákání lidí a možnost otestovat si hru není zase takový problém. Co mi pak už vůbec nejde do hlavy je datamining PC verze a zjištění všech možných i nemožných věcí ohledně hry jako takové. Pak se lidi diví že vývojáři od dem dávají pomalu ale jistě ruce pryč.
@Laddys
Jop, taky jsem koukal když jsem tam viděl další schody. :D A spousta těch místností a vypadá dost jinak a jsou jinak poprojované. Třeba přibyla zbrojnice (resp. ji přemístili protože v originále byla dole vedle podzemní garáže) apod. Ale pořád je v tom vidět ta stejná stanice z původní dvojky. Jen teda ven před stanici jsem se nepodíval, což mě trochu mrzí.. :(
Dneska dohráno.. tohle musím mít! Hra vypadá skvěle, RE Engine je docela zázrak. :D Perfektně se jim povedlo vybalancovat hru pro nováčky i veterány (já jsem sám dohrál původní RE2 snad 20x, tudíž vím o čem mluvím) a stanice RPD sice vypadá malinko jinak a přibyly nové místnosti ale jinak je to skoro jako bych si RE2 zapl znovu. Po dlouhé době udělám něco, co běžně nedělám a předobjednám si rovnou Deluxe edici na PSN. 25. ledna se zdá tak strašně daleko! :D
Zrovna včera jsem Hitmana na PS4 znova zapnul a ponořil se do "World of Assassination". Skvělá hra, jen mě trošku mrzí, ačkoliv jsem si před rokem koupil season pass, tak nemám všechen content. Peněz nicméně nelituji a doufám že se na E3 dočkáme oznámení ohledně Season 2.. :)
Tahleta logika Konami mě opravdu fascinuje. Vydají hru, na kterou se spousta lidí od oznámení dívá dost skepticky, a místo toho aby se snažili na to lidi nalákat a nějak férově si je získat, tak do toho dají mikrotransakce za které si kupujete další save sloty.
Jednu dobu jsem uvažoval, že si to pořídím ve slevě skrze coop, ale měním názor. Tohle si můj čas a peníze nezaslouží.
Gameplay trailer z Gamesconu mi zanechal v ústech poněkud zkaženou pachuť, protože to vypadalo na klon Outlastu se zaměřením se na schovávání a bez jakéhokoliv boje. Ale tyhle novinky mi vrací naději! Pokud bude boj jen občasný a o to víc lépe udělaný (klasika - málo munice, nutnost zvažovat každý výstřel, možná nějaké ty stealth elementy) tak by se to mohlo hrát dobře! Do původních RE tomu pořád něco chybí ale rozhodně radši tenhle směr, než brutální akční nářez jako byly RE5 a RE6.
Ačkoliv se ne mi nelíbí kolikrát je to už remasterované, RE4 mám velmi rád a vzhledem k tomu že jediná verze, kterou mám, je ta na PS2, tak si nejspíš tenhle remaster pořídím. A docela se na něj těším
Tak Capcom potvrdil že tahle část ve hře samotné vůbec nebude a že i postava za kterou budeme hrát bude jiná, tak jsem zvědav. Jsem hodně zvědav kam dál se bude Resi 7 vyvíjet.
Konečně správný krok Capcomu. Ať už to bude ve finále jakékoliv (a já si myslím že to bude hodně solidní hra, nemůžu se dočkat až si prubnu demo) je to rozhodně lepší směřování série než ke zběsilé akci se spoustou střelby. Ten čas v práci vůbec neutíká...
No tak konference Sony na letošní E3 byla dokonalost a tohle bylo naprosto luxusní. Horizon mám v hledáčku už od té doby co ji zveřejnili a čím dál tím víc jsem si jistý, že tuhle gamesu musím mít hned ten den, co u nás vyjde. Sakra, já si snad pořídím i tu sběratelku!
Clannad je jako anime moje srdcovka a tohle mě hodně potěšilo. Podívat se na svět Clannadu trošku jinak mě hodně láká. Clannad jinak doporučuju, hlavně jeho pokračování After Story je perfektní a naučí Vás jak moc se dá příběh prožívat
Smutné? Nemyslím si. Osobně jsem rád že se hra co se hratelnosti týče posunuje kupředu. A ano, hrál jsem předchozí hry a od 7 po 13tku a bavily mě všechny.
Oprava: 200 hodin v Native Pokud počítáme mody tak se pohybuju kolem 300 - 500 hodin. Některé ty mody byly (a jsou) fakt boží, úplně tu hru mění (a většinou k lepšímu) .
Na tohle se moc těším. Na Warbandu jsem nahrál něco přes 200 hodin snad a pokud to bude takové, jak slibují tak to vidím na dalších několich dlouhých týdnů.
Včera jsem nahrál asi 2 hodiny a musím říct, že je to vážně dobré! Můj názor může být lehce zkreslený láskou k sérií Onimusha na PS2 a současného Dark Souls, kterým se NioH v mnoha ohledech podobá, nicméně hraje se to velmi dobře. Souboje jsou zajímavé a vyžadují um, přemýšlení a hlavně trpělivost (jak psal Maestrodk - souboje 1v3 a víc jsou vážně zkouškou pro nervy) a osobně se mi velice líbí možnost několika (přesně tří) postojů s jednotlivými zbraněmi které upravují jak moveset, tak damage pro danou zbraň. Hra se jinak hraje velmi pdoobně jako třeba již zmíněné Dark Souls - pokud umřete máte jeden pokus získat zpátky své "dušičky", po druhém úmrtí máte již smůlu. Kromě zlepšování své postavy se lze potom ve speciálním stromu dovedností pro jednotlivé typy zbraní učit nová komba, což také vítám, hráč tím získává širší paletu možností pro likvidaci soupeře. Dneska večer se k tomu rozhodně vrátím, protože první dvě hodiny strávené v roli samuraje Williama mě velmi nadchnuli!
S epizodickým vydáváním nemám problém, ale to jen a pouze v případě že každý díl bude záležitost na několik desítek hodin s propracovaným příběhem, okolím a (J) RPG prvky. Pokud jednu epizodu projdu za 10 hodin a budou za to chtít 1500, tak děkuji ale nechci a raději si počkám na nějakou ucelenou kolekci.
Co se soubojového systému týče - samozřejmně také jakožto fanoušek a veterán série s láskou vzpomínám na tahové souboje s nepřáteli, ale chápu že hra se musí vyvíjet dále a pokud ho zpracují nějak inteligentně a přehledně, tak to přežiju.
Dark Souls přesně dle mých představ. Vážně se jim povedlo co naslibovali a je to vlastně kombinace DS1 a Bloodborne, což byly moje dva nejoblíbenější díly (přiznám se bez mučení, že jsem nehrál Demon Souls) . Zatím mám za sebou 12 hodin hraní a 3 bosse a obtížnost je tak akorát. Svět kolem je parádně zpracovaný, soubojový systém o hodně dynamičtější a vůbec celkově lepší. Pokud je to vážně poslední díl, tak je to rozloučení se sérií na hodně vysoké úrovni!
Betu jsem hrál a solidně mě nadchla. Po nemastném a neslaném Absolution je tu Hitman, který si bere to nejlepší z Blood Money které mě osobně bavilo snad nejvíc z celé Série (společně se Silent Assassin. ) Velmi se na nového Hitmana těším, nicméně jsem nervózní z epizodického prodeje, ostatně jako většina hráčů. Uvidíme
Zdá se mi to, nebo Capcomu docházejí nápady? Remasterování 5 a 6 se mi zdá už docela ujeté, nehledě na to že 4ka byla taky několikrát remasterovaná, pokud se nemýlím. Nícméně do 4tky půjdu. Za 16 euro se znovu vrátit do Španělska a s Leonem postřílet pár Ganados a zavzpomínat na dlouhé večery na PS2ce s touhle hrou, s tím nemám problém. Ohledně 5 a 6 se ještě rozmyslím, leda bychom to s kamošem hráli přes splitscreen, který tam doufám bude.
No rovnou říkám, že ať to dopadne jakkoliv tak velký palec nahoru za tu roční pauzu. Pravidelné vycházení rok co rok sérii bolelo dle mého nejvíc. Co se novinek týče tak jsem rád. Sice bych byl radši za zasazení do feudálního Japonska (jsem tak trochu "samurajofil" ) nicméně Egypt se mi zdá jako zajímavý nápad. Syndicate nebyl vyloženě špatnou hrou, spíše ten směr, kterým se série AC poslední dobou vydávala mi přišel nešťastný...
Vybral jsem si Bloodborne. From Software je firma, kterou jsem podporoval od prvního hraní Dark Souls a Bloodborne jsme zkrátka musel mít. Přiznám se, že jsem měl trošku strach z toho, aby to nebylo "zase jen další" Dark Souls a nebyla hra repetetivní, nicméně jsem moc rád, že jsem se mýlil. Návrat Miyazakiho na post "režiséra" hry byl poznat na každém kroku. Zpátky se vrátila parádní atmosféra a lokace vypadali zkrátky božsky. Podávání příběhu ve stylu "tady máš základy a zbytek se domysli nebo se tím vůbec netrap a jen zabíjej potvory", který se osvědčil v předchozích hrách zde fungoval opět na jedničku a hra byla co se hratelnosti a soubojů týče zase o něco více dynamičtější (hlavně skrze absenci štítu) . Na Bloodborne jsem strávil několik desítek hodin (dnes to možná bude i něco málo přes stovku ) a hru hodnotím jako jeden z nejlepších herních počinů na PS4 tento rok. Velmi se těším, s čím přijdou v Dark Souls 3.