Umbar: Jsem rád, že jsi napsal "Tohle". Nikdy jsem na nic podobného nic neřekl, nic mi tolik nevadilo, ale tolikrát zopakované slovo "todle" mě fakt mlátilo palicí přes záda...omlouvám se, že prudím s takovým nesmyslem, ale takové slovo by se objevovat nemělo. Alespoň ne tolikrát...
Na deskovce v češtině dělá Blackfire . Mělo být venku před Vánoci, ale FFG z ničeho nic hru stáhlo a ještě na ní něco předělávali. V češtině už do konce roku nevyjde, takže někdy začátkem toho dalšího, protože překlad už hotový je .
Obojího jsem se nahrál až hanba. Ani v BeamNG ta destrukce není doladěná, ale je podle mého názoru na lepší úrovni. Jenže BeamNG chce být simulátorem závodění, kde opravdu nesmíte nabourat. NCG bude ztřeštěná arkáda, kde bude radost se na destrukci koukat (ne že by v BeamNG nebyla, ale je to jiná radost ) . BeamNG má lepší destrukční model, kdežto NCG má o 100% více odletujících částí, ze kterých většina ani nemizí. Proto ideální engine by byl BeamNG destrukce s částicemi z NCG. Ňam!
Dost se těším, ale doufám, že za ty dva měsíce stihne opravit ten dobytek, který pořád neposedně leze skrze ploty zásadní problém to není, ale hra vypadá hrozně moc pěkně a tohle by chtělo fixnout
Dotaz - GTA IV mám na xboxu, ale po koupi GTA V jsem ho přenechal sestře. Těšil jsem se na ještě lepší fyziku v GTA V, leč v tomto ohledu zklamala, tak si teď chci pořídit GTA IV na pc, abych si ho mohl i krásně zamodovat. Dotaz je takový, že si hru chci koupit s kamarádem na půl, jaký tam je druh ochrany? Jestli ten SocialClub či co dovolí pouze jednu instalačku.... díky za pomoc!
Rád bych měl na poličce vedle sebe dvě nejvíc sexy holky herního průmyslu (dle mého úsudku) - Laru Croft a Elizabeth. Jedna, ta první, už na poličce nad postelí (velmi čestné místo ) je.
To nebudou všechny závody, jen některé, podle mě, což bude velmi příjemné zpestření. Nápad se mi hodně líbí a z videí si myslím, že to funguje dobře. Je to opravdu překvapující, když musíte náhle zatočit tam, kde jste minule jeli naplno...těším se moc.
jenda-rex: Nejde říct, že jim to půjde líp, protože na tom dělá úplně jiné studio (Playground) než Turn 10. Turn 10 si dál dělají na simulátorové Forze na pátém díle, zatímco Playground je relativně nové studio složené z vývojářů všech možných závodních her (Blur, Burnout, Dirt, Shift, Toca, Split Second...) . Je velice pravděpodobné, že se do hry promítnout zkušenosti z jednotlivých her Myslím, že takové studio musí vytvořit naprosto parádní dílo.
Taky bych rád věděl. Jinak, proč mě ta hra tolik přitahuje? Hrál jsem všechny Forzy, ale tohle je prostě nějak peckovitější než normální Forza. Samozřejmě to neberu jako čistý simulátor, ale jsem zvědavý na engine...zatím to vypadá mňamózně!