Cyberpunk 2077 nebude možné projít bez jediného zabití
Cyberpunk 2077 Novinka Cyberpunk 2077 nebude možné projít bez jediného zabití

Cyberpunk 2077 nebude možné projít bez jediného zabití

Martin Cvrček

Martin Cvrček

5
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

CD Projekt RED trousí další drobnější detaily.

Reklama

Jestli lačníte po dalších informacích spojených s očekávaným Cyberpunkem 2077, tak právě pro vás jsou určeny nejnovější části série krátkých, o nedávný trailer opřených článků, jejichž prostřednictvím studio CD Projekt RED přibližuje svět, do něhož je hra zasazená. Tentokrát se tvůrci rozpovídali o kybernetických implantátech. Původně byly kybernetické protézy vytvořeny pro praktické a lékařské užití, ale postupem času se z nich stala záležitost volby životního stylu. V roce 2077 se tak implantáty stávají stejně běžnou věcí jako tetování či šperky.

Důvody, proč si někdo nechává nainstalovat kybernetické implantáty, se různí. Může jít o potřebu technického vylepšení, rozšíření možností během boje nebo o módní trendy. Kybernetika, která je zrovna v módě, je důležitou součástí kultury města Night City, v němž se Cyberpunk 2077 odehrává, a unikátnost, které lze pomocí implantátů dosáhnout, je za takového stavu jen další formou měny. Na stylu zkrátka záleží. A jestli chce někdo svá vylepšení skrýt, může sáhnout po technologii RealSkinn, tedy po syntetické kůži navržené tak, aby zakrývaly kybernetické implantáty.

V Night City však nenarazíte jen na kyberneticky vylepšené jedince, ale i na celou řadu nočních podniků, jež odráží životní způsoby, pozadí lidí i kulturu. Každý podnik či klub má své specifické zaměření i atmosféru, některé bary se proto snaží napodobit styl a estetiku dřívějších dob. I proto v nich lze spatřit například klasický kulečníkový, byť technologicky vylepšený stůl, případně lidi, kteří jsou oblečení jako kovbojové.

Další detaily spojené s Cyberpunkem 2077 je možní vyčíst i z nedávné aktivity vývojářů na oficiálním fóru hry. Díky ní jsme se kupříkladu dozvěděli něco nového o vztahu k frakcím. Tvůrci neplánují ukazatele reputace, kterou u každé frakce máte, a tak je důležitý obecný atribut zvaný Street Cred, který odráží, jak vaši postavu na ulici vnímají ostatní. Streed Cred navýšíte plněním vedlejších misí a následně lze jeho prostřednictvím zpřístupnit další obsah, například nové obchody či mise. A i když můžete pracovat pro různé frakce, k žádné z nich se nemůžete vyloženě připojit.

V herním světě budou přítomní i zvířecí mazlíčkové, například toulaví psi a kočky, ačkoliv se mají vždy vyskytovat tam, kde to má smysl. Za zmínku také stojí, že i když by důležité postavy měly být vždy vybaveny svým typickým oblečením, z příběhových důvodů mohou někdy vypadat i jinak. Zajímavě zní také skutečnost, že ačkoliv budete moci občas někoho ušetřit, Cyberpunk 2077 nebude možné absolvovat bez jediného zabití.

Jedním z ožehavých témat spojených se hrou je hraní z pohledu první osoby, kterou vývojáři zvolili, abyste se mohli do herního světa co nejvíce ponořit. Stále však platí, že svou postavu za různých okolností uvidíte, třeba během cut-scén, v inventáři a také v zrcadlech. V tuto chvíli není v plánu podpora pohledu z třetí osoby, stejně tak v CD Projektu RED plánují, že pro postup hrou bude potřeba nainstalování určitých implantátů, případně si mezi nimi budete moci vybrat. Většinou by ale jejich využívání mělo být volitelné. Toto je však věc, která se ještě může změnit.

Cyberpunk 2077 nemá stanovené datum vydání, vyjít by měl na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama