Zpět na článek

Diskuze: Elon Musk se považuje za hráče, ale nepochopil smysl videoher

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
31. 3. 2025 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při dalším poklesu návštěvnosti webu doporučuji výbušná témata s neméně výbušnými nadpisy, jako například: HROZBA! Andrej Babiš hraje Workers & Resources: Soviet Republic! nebo Prezident Putin má na Steamu stovky hodin ve hře ICBM: Escalation. Premiér Fiala svolává krizovou poradu EU!

Pochvala šéfredaktora od majitele webu za prokliky zaručena!

AdamsCzech
AdamsCzech
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2025 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl..to je zase článek. Co bude příště? Pekarova na KCD 2?

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
31. 3. 2025 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musk toho nechápe mnohem víc než jen videohry... Spíš by bylo rychlejší napsat, co chápe.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
31. 3. 2025 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Zing chodím už více jak 11 let (i když s přestávkami). Byl to zdroj mých informací o hrách a měl jsem to tu rád. A i když to za Mikyho nebylo ideální a měl jsem k tomu sem tam výtku, tak aspoň si web držel nějakou kvalitu. Teď mi přijde, že se tu ale neustále řeší jen prokliky, že články vznikají z toho jednoho jediného důvodu a víc vlastně nikoho nezajímá. To, že si šéfredaktor musí ulevit a rýpnout si do Muska (kterého taky nemusím, ale neventiluju to takhle veřejně), je pro mě pomyslný hřebíček do rakve. Za prvé je tahle zpráva už několik měsíců stará, za druhé to, jak ji autor prezentuje, je naprosto amatérské. Náhledový obrázek ze Zeldy, drtivá většina o Muskovi včetně přiloženého videa z nějakého Youtube kanálu a pak na konci info o novém dodatku do hry, o kterém je prý vlastně celý tenhle článek? Opravdu? Co takhle teda napsat jak nadpis, tak mít i náhledovou fotku a i většinu článku o tom dodatku a až pak třeba ke konci - nebo vůbec - zmínit toho Muska? Na to by ale samozřejmě neklikalo tolik lidí, že. Vy prostě chcete za každou cenu vyvolat kontroverzi, ať to stojí, co to stojí.

Za mě politika na tenhle typ webů nepatří. A ani ve hrách ji nevidím rád, byť jsou tituly, kde má své místo. Tady jde prostě vidět, že si někdo potřeboval veřejně kopnout do někoho a je smutné, když to je práce někoho, kdo by měl tenhle web vést, udávat mu směr a být vzorem ostatním redaktorům. Pokud je tohle ten vzor, tak to nechci pak ani vidět, co se děje v zákulisí. Zkrátka ať si autor klidně vylívá srdíčko na svých sociálních sítích, ale ne na webu o hrách. Protože koho zajímá Musk na webu, který by měl být zaměřený na koníček ohledně hraní? Samozřejmě, že prokliky to bude mít, protože je to na úrovni bulvárního žvástu, ale opravdu je to laťka, kterou jste si nastavili? Za každou cenu mít co nejvíc kliknutí na článek, i když to obecně degraduje celý web a snižuje jeho úroveň z dlouhodobého hlediska a i úroveň autora článku? Co takhle v neděli večer napsat třeba kratičký článek o tom, co vyšlo v uplynulém týdnu za indie hry? Nebo co právě hrajete, co vás zaujalo a nebude prostor na to mít recenzi?

Já prostě nevidím důvod tu mít tohle. Herních témat je habaděj, můžete si volně vybírat, o čem chcete psát, a přesto si zvolíte Muska? A ještě to tu tak vehementně obhajujete, jako kdyby to bylo něco meta a jak vlastně není celý ten článek promyšlený? Vážně? Napsal bych k tomu asi i víc, ale je to zbytečné. S tímhle přístupem nemá smysl vlastně vůbec nic komentovat, protože vám to je jedno. Ale víte co? Blahopřeji vám. Úspěšně jste stáhli Zing na úroveň bulvární žumpy. A já, stejně jako dva uživatelé v téhle diskuzi, nadobro odcházím. Samozřejmě vím, že se tím nic nezmění. Ale pak se nedivte, když časem odejde více lidí, pokud web povedete tímhle směrem.

P. S.: A opravdu musíte u příspěvku níže cenzurovat slovní spojení "bulvární hovadiny" na "bulvární nesmysly"? Spíš byste si měli posvítit na ty trolly a mnohem sprostší jedince, kterým ale to komentování prochází bez úhony.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2025 16:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Smazaný uživatel Ta cenzure mě tady minule rozpálila do běla. Nevím jestli to je nějaký zoufalec v redakci nebo automatizovaný systém, ale pravidelně a bez jakékoliv indikace jsou mi nahrazovány slova za více family friendly varianty.
Například z explicitního výrazu pro kálení, použitého ve smyslu, že mě něco obtěžuje, se nějakou záhadou stane "štvát".

Edit1: Srát, mrdat, kokot, píča, hovno, zase...

Edit2: a tohle tu vydrží...

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
31. 3. 2025 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten clovek je ubohej... po vsech strankach

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
31. 3. 2025 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci říkat, že tenhle článek je zbytečný, ale je minimálně kontroverzní a opravdu se nedivím, že tu vyvolal spíše negativní debatu. Místo toho, aby se tu udělal článek třeba každý druhý týden na jiná herní témata jako "hry s nejlepším xxxxxx, co nám ve hrách chybí, které hry určovali jistý směr, jaké značky bychom rádi oživili" a tak podobně (do kterých by se komunita mohla taktéž dobře zapojit), než vytáhnout měsíce starou kauzu protože Martin téměř očividně nemá Muska rád, což je v pořádku, ale je to úplně zbytečné a klesla mu podle mě tím u lidí kredibilita, jen proto aby na posledních 30 vteřin čtení informoval o rozšíření k PoE2.

DavidX303
DavidX303
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2025 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On je jen idiot 🥸

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
30. 3. 2025 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako sorry, ale tohle už se fakt nedá. Článek totálně o ničem... Je to teda článek o Muskovi? O Path of Exile? O Zeldě? Je sice fajn, že z článku zmizely politický názory (což ho teda ale nijak razantně nevylepšuje), ale stále mi nějak uniká jeho smysl a pointa. A argument, že pointou bylo informovat o přídavku do Path of Exile 2, je absolutně mimo. Takový článek šel napsat i normálně, formou klasické novinky - stejně jako u ostatních přídavků do ostatních her.

Zing býval naprosto špičkový herní magazín, ale co se tady poslední dobou děje je něco šíleného. Tohle nemá cenu, je to vážně horší a horší. A tenhle výblitek, tenhle totálně náhodný výkřik do tmy, ten to pro mě tedy pohřbil definitivně. Sorry, ale jdu jinam, tyhle skoro až bulvární nesmysly fakt na herním webu vidět nepotřebuju.

No u
No u
Level 22 Level 22
31. 3. 2025 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Smazaný uživatel Pak zhasni...

lara
lara
Level 2 Level 2
30. 3. 2025 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alon Musk hlavně nejspíš neni člověk ale ROBOT

Michal
Michal
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"herný turista" tak tento výraz počujem prvý krát

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 21:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne mi takéto články na Zingu nechýbajú, ale... som rád, že sa tu objavil. Víkendy bývajú slabšie tak ak sem Martin hodí niečo, čo rozprúdi debatu, je to len plus. A inak ten výraz turista mi lezie krkom, hádže sa tým na fórach v poslednej dobe po každom. Už aj ja som schytal tento titul pretože som sa vyjadril na Steame k naceneniu remaku MGS a na Steame mám iba 5. časť, všetko ostatné mám na konzolách (keďže to boli dlho exkluzivity), tak som bol turista s irelevantnou poznámkou. Strašne ľuďom prepína a hodnotia argumenty druhých na základe veľkosti knižnice, počtu ajchov, alebo či si si kúpil hru v mesiac vydania, alebo o rok v zľave.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio Děkuji a souhlasím, také ten výraz "herní turista" považuji za jeden z nejhorších výplodů poslední doby, ale herní novinařina přebírala "slang" hráčů prakticky od svých počátků, tak se snažím tomu nebránit a používat termíny, na které jsou současní hráči zvyklí. Používat stejné termíny ovšem ještě neznamená přebírat stejné postoje, které se s nimi často pojí (především gatekeeping, v tomto případě).

delepes
delepes
Level 27 Level 27
30. 3. 2025 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

článek se jmenuje "Elon Musk se považuje za hráče, ale nepochopil smysl videoher" a hned první věta "Poté, co Elon Musk, údajně vůbec nejbohatší člověk na světě, prakticky zničil oblíbenou sociální síť Twitter, likviduje nyní americký sociální a zdravotní systém."

Aneb jak zkazit článek hned v první větě.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@delepes @delepes Souhlasím, že ta věta zbytečně odvedla pozornost od těžiště článku.

Upraveno, díky za zpětnou vazbu 👍

delepes
delepes
Level 27 Level 27
30. 3. 2025 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel Já taky děkuju.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
31. 3. 2025 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel Docela smutný vědět že i vy máte mozek vymytej levičáckou propagandou.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
31. 3. 2025 02:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Paul Propagandou nás stále důrazněji "proplachují" obě tyto pomyslné strany (a jejich příznivci), takže to samo o sobě není rozhodující faktor.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
30. 3. 2025 20:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za výblitek? Jak zničil twitter a jak přesně ničí sociální a zdravotní systém? :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 @Sherlock161 Na Twitteru nejprve zlikvidoval většinu infrastruktury (což vedlo kromě jiného k zaplavení boty), monetizoval důvěryhodnost i dosah uživatelů a následně otevřel dveře pravicovým extrémistům, jejichž obsah nyní urputně posiluje do té míry, že velká část slušných lidí z platformy utíká jinam.

Americký sociální a zdravotní systém nyní prochází Muskovou revizí, ke které kromě jiného prohlásil, že se jedná o "falešné nárokování nezaslouženého" a ve velkém ruší například podporu extra lékařské péče i výzkumu. Ostatně, je to člověk, který prohlásil, že "soucit je fundamentální slabinou západní civilizace".

Hero
Hero
Level 20 Level 20
31. 3. 2025 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel - Na Twitteru nejprve zlikvidoval většinu infrastruktury (což vedlo kromě jiného k zaplavení boty), monetizoval důvěryhodnost i dosah uživatelů a následně otevřel dveře pravicovým extrémistům, jejichž obsah nyní urputně posiluje do té míry, že velká část slušných lidí z platformy utíká jinam.

Ohledně zaplavení boty - twitter sám uváděl počet falešných účtů pod 5%, ale nebylo to nikým ověřeno. Odhady ale mluvili spíš o čísle okolo 30%.
A nějaké otevření dveří pravicovým extrémistům a že velká část slušných lidí (rozuměj levicových extrémistů zvyklých že šlo snadno zabanánovat kohokoliv s nepohodlným názorem) z platformy utíká jinam je názor hodný uličního výboru.

Myslím že politické pamflety Zing poškozují.

Edit: Podle mě je článek slátanina bez hlavy a paty, ale v diskuzi je to o dost horší. Ale třeba najdete společnou řeč s Jendou Košíkem. Ten má zajisté ten správný názor plný pravdy a lásky.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
30. 3. 2025 22:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 @Sherlock161 Nezapomeň, že pan Zavřel svoji dlouhodobou objektivitu a smysl pro kritické myšlení manifestuje i ve vyrovnaných 09/10 recenzích, jak na příklad na poslední Dragon Age s hodnocením 9 z 10. K E. Muskovi - naopak:

1)
Musk poskytuje zdravotní pojištění pro své zaměstnance ve firmách Tesla a SpaceX kdy snaží zajistit, aby zaměstnanci měli přístup k dostupné a kvalitní zdravotní péči. Toto je reakce na problémy v americkém systému, kde si mnozí lidé nemohou dovolit platit za zdravotní pojištění, nebo jsou nuceni volit mezi možnostmi, které jsou neefektivní.

2)
Ano Musk se veřejně kriticky vyjadřuje k americkému systému zdravotní péče, protože jej považuje za příliš nákladný a byrokratický. Věří, že by měl být přepracován, aby byl přístupnější a efektivnější. Například se vyslovil proti koncepci, že lidé by měli být nuceni mít zdravotní pojištění (což je součástí ACA – zákon o cenově dostupné péči), a naznačil, že by bylo lepší umožnit lidem větší flexibilitu v tom, jak získávají pojištění, místo toho, aby byli nuceni zaplatit pokuty za jeho neuzavření.

3)
A předně ministr zdravotnictví, není Elon Reeve Musk, ale Robert Francis Kennedy Jr...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Horizont událostí Ahoj Jirko, jsem rád, že dorazil někdo, kdo nám bez vulgarit vysvětlí, proč bychom měli Muskovo jednání schvalovat. Vždycky je zajímavé si poslechnout nebo přečíst argumenty někoho s jiným názorem, pokud to není jen kopypasta nebo vulgární útok.

Pokud jde o DAV, ve světě kromě těch devítek hra dostávala i desítky. Jestli ono to nebude tím, že různí lidé zkrátka mají různé názory a různé věci si užijí různě. I můj oblíbený recenzent, se kterým souzním ve většině jeho recenzí, jednou za čas strhá nebo vychválí hru, na které se s ním naprosto neshodnu: je to normální projev individuality a toho, že nejsme všichni naprogramovaní stejně. Když jsem pozoroval některé hráče na streamech, jak v téhle konkrétní hře přeskakují dialogy nebo i filmečky, vynechávají všechny nepovinné úkoly a na konci (byť někteří na konec samozřejmě ani nedohráli, přestože pak šli napsat recenzi) jim pak třeba chyběla spousta obsahu či zemřely všechny postavy, nedivím se, že hru hodnotili jako nudnou, prázdnou, zbytečnou, hloupou nebo bez pointy.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
30. 3. 2025 22:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Martin Zavřel
Všimněte si, jak pan Zavřel, neodpověděl ani na jeden z bodu 1, 2, nebo 3 a snaží se odvézt pozornost zástupným tématem, které jsem uvedl pouze v úvodu, a není a nebylo meritem komentáře.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 23:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Horizont událostí Ok, když o to tolik stojíš:

1) Dobré zacházení s jeho vlastními zaměstnanci je v jeho zájmu, pokud si je chce udržet.

2) Zcela určitě osekal i pár zbytečných věcí, ale ten jeho řez motorovou pilou je příliš brutální a zašel příliš rychle příliš daleko. Internet je plný článků o úmrtích, ke kterým již v souvislosti s těmito novými omezeními zdravotní péče došlo a predikcí, kolik desítek nebo dokonce stovek tisíc (kromě jiného jde o rozsáhlé zahraniční humanitární programy) jich bude v následujícím roce. Můžeme tady teď po sobě házet desítky odkazů na různá světová média a zdroje ve snaze si navzájem tyhle věci potvrdit nebo vyvrátit, ale žijeme v době postfaktické a mám čím dál větší problém věřit čemukoliv, co nevím z první ruky. Čemu ale docela věřím, to jsou Muskova vlastní slova a způsob, jakým na dané téma vystupuje (viz. "pojištění je entitlement" a "empatie je slabina"). Osobně jsem za systém sociálního a zdravotního pojištění vděčný, ačkoliv samozřejmě není dokonalý. Strávil jsem v USA i prací s americkými kolegy řadu let a prakticky všichni nevěřícně záviděli, když jsem jim popisoval, jak tyhle věci v Evropě fungují.

3) Opozice upozornila na nezákonnost Muskova zapojení do vládních procesů, takže se to samozřejmě Trumpův kabinet snaží kamuflovat všelijakými zástěrkami, ale nejen díky tomu prořeknutí během Trumpova nedávného projevu není těžké si domyslet, jak to ve skutečnosti je a proč Musk tráví tolik času na místech a jednáních, kam by nezvolený civilista vůbec neměl mít přístup. Jak jsem psal v článku, za peníze lze koupit ledasco, ale to neznamená, že je to tak správně.

Nicméně, abychom se vrátili k jádru článku: tobě ten Muskův způsob hraní POE 2 přijde aspirační?

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
30. 3. 2025 23:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Martin Zavřel, Martine, POE 2 ani DIV nehraji, nemohu tedy posoudit. Bojuji více s GPU 5080, než ve hrách.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Horizont událostí No tak vidíš, že se pořád ještě alespoň na něčem shodneme.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 20:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím se zničením Twitteru. Konečně se tam dá normálně mluvit a člověk nedostane ban za odlišný názor. Každopádně herní turista to je 😎

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher @SamFisher Cenzura je tam ve skutečnosti čím dál silnější, jen má zákeřnější podobu (omezování dosahu, boostování politické agendy, programování Groka aby nevyhodnocoval určité výsledky apod.).

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2025 07:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel omezování dosahu a boostování politické agendy tam bylo v pořádné míře i předtím díky nalevo smýšlejícím moderátorům a vedení Twitteru 🤔 Grok nepoužívám, tak nedokážu říci, co dělá a co ne 😂

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher @SamFisher Jojo, taky si ty nekončící zásoby fašistů užívám. A než někdo začne kvičet, že za fašistu ozačuju lidi s odlišným názorem, tak myslím doslova adoraci Hitlera a fašismu.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt nechápu jakej smysl tenhle článek má. Napůl to vypadá jako hodně odfláklej hejt na Muska (zaslouží si ho) a napůl jako reklama na Path of Exile 2.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 @ShelbyGT500 Smyslem článku je zaujmout, informovat, pobavit.

Co přesně vám na něm připadá "odfláknutého" a jak byste to případně napravil?

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel Já bych v první řadě takovej paskvil vůbec nevydával. Působí to jako, že jste měl v neděli povinně něco vypotit a dopadlo to takhle. Pochopil bych kdyby se znova ztrapnil, ale tohle je několik měsíců starej recyklát.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @ShelbyGT500 Triggerem pro vznik článku bylo aktuální oznámení POE 2 přídavku, moje uvědomění si proč se na něj těším a zároveň toho, že "hráči" jako Musk by to zřejmě nepochopili.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
30. 3. 2025 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel To je sice hezký, ale myslím si, že takovéhle vaše uvědomění tady nemá co dělat. To si napište jako příspěvek na nějakou sociální síť. Je vidět, že účel to splnilo a kliky se jen hrnou. Možná by to ale chtělo popřemýšlet za jakou cenu.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 21:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @ShelbyGT500 Pokud byste tvořil v roce 2025 herní web pro komerční agenturu, docela by mne zajímalo, zda byste to téma tvorby obsahu vnímal jinak.

Pokud máte zájem to zjistit, ozvěte se nám na redakční email, umožníme vám to vyzkoušet a případně najít lepší cestu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
30. 3. 2025 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu je potřeba toho vyfetovanýho retarda řešit i tady? ale co, nějaký kliky to přinese a o ty jde především.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Ying "Kliky" = přežití webu v dnešní době, takže ano, snažíme se, aby naše články měly dobrou čtenost.

Alternativně můžete za web platit přímo vy, čtenáři. V takovém případě vám velmi rádi vypneme všechny reklamy a budeme psát pouze hardcore herní témata, včetně obskurnějších titulů pro fanoušky okrajových žánrů apod. Něco mi ale říká, že české publikum ještě pořád není připravené na éru předplacených médií, ačkoliv je to nevyhnutelná budoucnost a některé české weby s tím již více či méně úspěšně experimentují.

Nicméně v tomto případě je ve skutečnosti pointou článku připomínka, že za pár dní dorazí obří přídavek do nejlepšího ARPG současnosti, což mi přijde jako hodnotná zpráva i pro hardcore hráče.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
30. 3. 2025 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel jen by ta pointa neměla bejt zmíněná mimochodem v posledním odstavci.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Ying Pointa většinou bývá na konci příběhů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
30. 3. 2025 22:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel a ten úvodní obrázek ze Zeldy souvisí s muskem a path of exile jak? radši to celý smaž.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Ying Zelda je z mého pohledu synonymem dokonalé videohry a všeho, co dělá hry tak skvělými, včetně zážitku z postupování, objevování a překonávání.

K tématu mi tedy dokonale sedla.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
30. 3. 2025 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel takže článek, jehož záměrem je připomenutí nového datadisku pillars of eternity, je převážně o muskovi a má titulní obrázek ze zeldy. hm, na tohle asi moje mentální kapacita nestačí.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
30. 3. 2025 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Smazaný uživatel Je to hodně meta, souhlasím, ale nemůžete popřít, že jde o silnou trojici témat... skoro by se chtělo říct "triforce" 😶

Lukáš Chylík
Lukáš Chylík
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PlayStation
31. 3. 2025 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel za mňa sa to povedlo, takejto reakcii sa môže tešiť len málo článkov na zingu 😀👌🏽

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
31. 3. 2025 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @Martin Zavřel „Alternativně můžete za web platit přímo vy, čtenáři. V takovém případě vám velmi rádi vypneme všechny reklamy a budeme psát pouze hardcore herní témata, včetně obskurnějších titulů pro fanoušky okrajových žánrů apod.“

Toto je zaujímavá úvaha. Pre predstavu - aké má Zing tvrdé jadro? Čo číta väčšinu článkov, diskutuje, niečím prispieva... 1000, 500, 200? Koľko by musel pri Zing číslach čitateľ platiť mesačne/ročne? Apriori neodmietam túto úvahu, ale dosť by záležalo na konečnej sume. A na podobný model by museli prejsť skoro všetky weby (tuzemské aj zahraničné), inak by ľudia prirodzene premigrovali.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
31. 3. 2025 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @El_Scorpio Kdyby všichni z toho jádra zaplatili třeba stokorunu měsíčně, tak by to provoz a obsah webu uneslo, ale to je nejspíš naivní představa, alespoň zatím. Na českém internetu lidé nejsou zvyklí si weby předplácet, byť především klasické zpravodajské weby v tomto ohledu situaci pomalu mění. Pro nás je výhledově nadějnější spíše forma postupného kombinování inzerce a přímé monetizace, kde předplatné čtenáři vypne veškerou reklamu a zároveň nabídne obsah navíc.

Reklama
Reklama