Filmy se musí zlepšit, říká Robert Rodriguez
Novinka Filmy se musí zlepšit, říká Robert Rodriguez

Filmy se musí zlepšit, říká Robert Rodriguez

Michal Maliarov

Michal Maliarov

11

Videohry se stávají den ode dne populárnější, a aby se filmová industrie vůbec chytala, musí rapidně zlepšit vypravný styl.

Reklama

To si alespoň myslí hollywoodský režisér Robert Rodriguez, který vidí interaktivní vyprávění příběhu ve hrách jako skvělý způsob, jak upoutat. Tak to dnes zkrátka chodí a režisér, který se mimojiné podílel na vývoji Freelanceru, vidí skvělou filmovost a vyprávaní i ve stařičkém Halo.

Rodriguez, který režíroval filmy jako Sin City, Planet Terror, Machete či Spy Kids, není v herním průmyslu nováček. Částečně vlastní studio Digital Anvil, které kromě Freelanceru vyplodilo na trh např. Conquest: Frontier Wars či Starlancer.

„Je to neuvěřitelné. Můj dvanáctiletý syn se rozhodl znovu hrát kampaň původního Halo a říkal, jak je to skvělé, sledovat Master Chiefa poprvé vystupovat na planetu, podílet se na jeho prvních krocích,“ povídal Rodriguez o filmovém nádechu ve hrách.

„Je zajímavé sledovat, jak vše z filmového hlediska stále funguje, i po deseti letech. Ukazuje to, že inovativní pojetí příběhu a jeho styl nikdy nevyjde z módy. Vlastně právě to potřebuje současná filmová sféra. Vyprávění musí být mnohem lepší, protože spousta lidí nyní absorbuje příběhy skrze hry, interaktivním způsobem.“

„Když se do kina dostane nový film a vy jej nestihnete, moc si z toho neděláte a jdete si pak pro DVDčko,“ směje se Rodriguez. „ U her je to ale jiný. V herním průmyslu prostě musíte mít to nové, co právě vyšlo, ať je to jedna hra, nebo deset.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama