Kniha Game Industry 2 vychází již příští čtvrtek
Novinka Kniha Game Industry 2 vychází již příští čtvrtek

Kniha Game Industry 2 vychází již příští čtvrtek

Redakce

Redakce

Podařilo se autorům splnit si předsevzetí a udělat po vydařené „jedničce“ pokračování, které svého předchůdce překoná rozsahem i kvalitou? Přesvědčte se sami již 13. září.

Reklama

Česká kniha o vývoji počítačových her a rozličných oblastech z herního průmyslu se dočkala svého pokračování – a tím je titul Game Industry 2, který vás na 240 stranách perem 17ti českých autorů provede tajemnými zákoutími game designu, marketingu, distribuce, programování, herními texty a celou řadou dalších témat.

Game Industry 2 stručně v datech a číslech:

240 stran textu B5 doplněného schématy, tabulkami, obrázky a náměty k dalšímu studiu

14 stran barevné přílohy článku Historie českých a slovenských videoher od Michala Rybky

Kniha vychází 13. září 2012 v nákladu 830 kusů s doporučenou prodejní cenou 299 Kč (vč. DPH).

K dispozici u vybraných knihkupců, zejména sítě Kanzelsberger, Neoluxor a Planeta knih (dále viz www.game-industry.cz) .

Z obálky:

„Hry zažívají v posledních letech neuvěřitelný rozmach. To, co bylo dříve zábavou jedinců zavřených v potemnělých kobkách domovů a kolejí, případně skupinek v raných arkádových a pozdějších PC hernách, je dnes mainstreamovou zábavou s mnoha segmenty.

Kniha Game Industry 2 vás ve volné návaznosti na první díl provede rozličnými zákoutími herního vývoje, psychologie hraní a historie tohoto fascinujícího odvětví. Perem sedmnácti autorů vznikl v České republice dosud ojedinělý projekt (sborník), který populárně-naučnou formou přístupnou laikům i profesionálům přináší 240 stran napěchovaných informacemi, schématy, obrázky a odkazy k dalšímu studiu.

Texty jsou určené jak začínajícím a profesionálním herním vývojářům, tak všem, kteří se o hry zajímají a touží něco nového se dozvědět.“

Z obsahu:

Jan Jirkovský: Vývoj her a práce v herním průmyslu

Martin Zavřel: Opomíjené aspekty vývoje her

Petr Minařík: Krása programování her

Petr Smílek: Herní 3D engine a moderní grafické technologie

Štěpán Kment: Animace a motion capture

Martin Procházka: HTML5 a multiplatformní technologie

Ondřej Sýkora: Pathfinding aneb hledání cest

Michal Roch: Způsoby a úskalí testování her

Daniel Vávra: Práce herního designéra

Jarek Kolář: Videohry a vyprávění

Jarek Kolář: Jak psát interaktivní dialog?

Ondřej Hrabec: Flow a typologie hráčů

Jiří Zlatohlávek: Gamification

Jaroslav Faltus: 15 pravd o herním marketingu

Jan Jirkovský: Digitální distribuce

Zuzana Kostićová: Náboženství a počítačové hry

Jakub Těšínský: Historie hraní deskových her

Michal Rybka: Historie grafického hardware

Martin Bach: Historie českých a slovenských her a týmů

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama