Life is Strange v odpovědích na dotazy fanoušků
Life is Strange Novinka Life is Strange v odpovědích na dotazy fanoušků

Life is Strange v odpovědích na dotazy fanoušků

Marek Tvrdý

Marek Tvrdý

7

Tvůrci hry ze studia Dontnod včera pořádali AMA na serveru Reddit, kde zodpověděli mnoho zajímavých dotazů fanoušků.

Reklama

Autoři epizodické adventury Life is Strange ze studia Dontnod včera pořádali AMA (Zeptej se mě na cokoliv) na serveru Reddit a my jsme pro vás připravili stručný přehled toho nejzajímavějšího, co se v odpovědích na otázky fanoušků objevilo.

Název hry "Life is Strange" (Život je zvláštní) byl původně pouze jménem první epizody, protože je přece zvláštní přetáčet čas. Předtím hra měla kódový název "What if" (Co kdyby). Mimochodem předchozí hra studia Remember Me se původně vyvíjela pod názvem Adrift (zde se můžete podívat na původní koncept video).

Na rozdíl od Rememeber Me, které používalo velmi realistický render prostředí, pro Life is Strange autoři zvolili specifický styl, jenž navozuje nostalgii či pocit, který by někdo mohl mít uvnitř vyhřátého kokonu. Stejně tak se bude lišit použitá hudba. Po elektronicky pozměněné orchestrální hudbě z Remember Me přijde moderní indie folková hudba, která lépe doplní děj.

Původní koncept hry skutečně vznikl na základě konceptu remixování vzpomínek v Remember Me, aby byl následně přepracován a hlavně rozšířen. Nicméně Life is Strange je stále hodně založený na příběhu a proto byl tento systém tomu zcela podřízen. Autoři upozornili, že na rozdíl od her Telltale budou rozhodnutí ve hře opravdu výrazně ovlivňovat další děj. Jako příklad použili hru Alpha Protocol. Nicméně ve hře nebude tisíce různých konců. Stále je třeba odvyprávět jeden příběh.

Na dotaz, zda se ve hře někde mihne Nilin, jeden z tvůrců se smíchem odpověděl, že kdyby se tam náhodou objevila, tak by mohla Max zmixovat její vzpomínky. Že neví a že si hráči musí hru zahrát, aby to zjistili.

První epizoda je navržená na přibližnou délku dvou hodin. Avšak zvídavější hráči s chutí experimentovat dokáží u první epizody vydržet i 4 hodiny, za což možná může možnost neomezeného přetáčení času. Mimochodem ve hře nebudou žádné QTE.

Hra Gone Home jistým způsobem připomíná Life is Strange, ale autoři se s ní setkali až v momentě, kdy už měli napsaný scénář a na hře se již pracovalo. Bylo pro ně úlevou, že takto podobný projekt byl přijat tak pozitivně a že jejich hra nebude tak "jiná" než ostatní.

Hra vyjde pouze pro platformy PC, Xbox One, PS4, X360 a PS3. Bohužel Wii U verze aktuálně není v plánu. Na PS3 a PS4 bude možné získat platinovou trofej. Další epizody by měly vycházet co 6 týdnů a jejich konec by vás měl udržet v napětí až do té další.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama