V Tango Gameworks vzniká nová hra, která má být přesným opakem hororu
Novinka V Tango Gameworks vzniká nová hra, která má být přesným opakem hororu

V Tango Gameworks vzniká nová hra, která má být přesným opakem hororu

Jan Urbančík

Jan Urbančík

4
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Šindži Mikami nechce, aby bylo studio spojováno jen s jedním žánrem.

Reklama

Šindži Mikami je v herním průmyslu opravdu zvučné jméno. Během svého působení v Capcomu dal světu především série Resident Evil a Dino Crisis, potom se podílel na založení PlatinumGames a nakonec vytvořil své vlastní studio, které dnes známe jako Tango Gameworks. To stojí za survival hororovou sérií The Evil Within a akční adventurou GhostWire: Tokyo (v naší recenzi obdržela pěkných 8 bodů z 10), jež vychází už zítra. Právě poslední zmíněný titul se stal po první ukázce hratelnosti terčem lehké kontroverze, protože zatímco hráči očekávali opět survival horor, vývojáři nám naservírovali akci z pohledu první osoby. A jak se nyní dozvídáme z rozhovoru Mikamiho pro magazín Famitsu (v překladu z VGC), GhostWire možná trochu naznačil další počínání Tango Gameworks.

"Doufám, že nakonec změním image, kterou Tango Gameworks momentálně má. V tuto chvílí jsme vnímani jako studio, které se specializuje pouze na survival horor," říká Mikami. "Samozřejmě, je pěkné, že nás fanoušci vidí jako studio, jež má dobrou pověst díky vytváření survival hororových her. Ale chceme být také vnímani jako studio, které dokáže vytvořit mnohem širší paletu her."

O jednom z nadcházejících titulů jsme už loni psali. Tým, který na něm pracuje, vede John Johanas, creative director The Evil Within 2 a DLC pro jedničku. Fanoušci proto doufali, že by mohlo jít o The Evil Within 3, ale jak dnes Mikami nepřímo potvrdil, není tomu tak:

"John Johanas pracuje na úplně novém titulu, který je přesným opakem hororu. Je to vážně dobrá hra, takže buďte připraveni."

Nakonec Mikami promluvil o celkové strategii jeho studia, jež se postupem času mění a chce v ní promítnout především mladé vývojáře, kteří teprve začínají:

"V první řadě bychom měli každých deset let vytvořit mistrovské dílo. A zadruhé chceme, aby mladí lidé sami vytvářeli nové hry. Chceme také vychovat dobré herní tvůrce. Přestože jsme studio, které dělá hry, chceme, aby mělo aspekt herní školy, kde se zaměstnanci mohou naučit, jak dělat hry. Chceme z toho udělat místo, kde můžete jako tvůrce růst a osvojit si dovednosti."

Mikami chce mít studio rozdělené do několika týmů, aby mohly vznikat naráz větší i menší projekty. Mladí vývojáři tak získají zkušenosti z práce v malém týmu, než se začnou podílet na větším projektu.

"Tímto dokážeme dělat ještě lepší hry a práce na projektech může pokračovat plynuleji," dodává Mikami.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama