Západní hry se až moc soustředí na grafiku
Devil May Cry 5 Novinka Západní hry se až moc soustředí na grafiku

Západní hry se až moc soustředí na grafiku

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

27

Hideaki Itsuno, ředitel vývoje nového Devil May Cry, je přesvědčený, že pro na západě vyvíjené hry je prioritou audiovizuální zpracování.

Reklama

Itsuno to prozradil v rozhovoru pro zahraniční sajtu Siliconera, jejímž redaktorům řekl, že si toho všiml při spolupráci Capcomu s britským studiem Ninja Theory na DmC.

„Soudě čistě dle doposud získaných zkušeností mi přijde, že se na západě nejdřív řeší grafika a do ní se až posléze zapracovává hratelnost,“ uvedl Hideaki.

„V Capcom Japan to ale máme přesně naopak. Nejdřív vytvoříme hru se všemi klíčovými mechanismy a teprve potom začínáme přemýšlet nad tím jak by to mohlo vypadat.“

„Myslím, že je to nádherná ilustrace toho jak se hry vytvářejí v Japonsku a na západních trzích,“ dodal nakonec, avšak současně s tím upozornil, že nemůže mluvit za ostatní japonské vývojáře.

Během vývoje dalšího Devil May Cry tak prý většinu času zabrala snaha najít nějaký kompromis mezi těmito dvěma tvůrčími přístupy. „Snažili jsme se přijít s nějakým hybridním systémem, který by si bral to nejlepší z obou. Nebylo to snadné, ale s výsledkem jsme docela spokojeni.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama