Ubisoft na mikrotransakcích vydělal 318 milionu eur
Novinka Ubisoft na mikrotransakcích vydělal 318 milionu eur

Ubisoft na mikrotransakcích vydělal 318 milionu eur

Michal Burian

Michal Burian

19

Příjmy z mikrotransakcí u Ubisoftu rostou, což si Ubisoft pochvaluje a plánuje nenucené loot boxy.

Reklama

Mikrotransakce se pro herní společnosti stávající nedílnou součástí příjmů. Všem roste zisk z opakovaných plateb a výjimkou není ani francouzská firma Ubisoft. Vydavatel a vývojář sérií Assassin's Creed, Far Cry, Rainbow Six nebo The Crew si pochvaluje příjmy z mikrotransakcí a plánuje do svých her zahrnout nenucené loot boxy.

Ubisoft v posledním čtvrtletí na opakujících se investicích hráčů vydělal 318,5 milionu eur, což představuje meziroční nárůst o ohromných 87,4 procent a k tomu 26,7 procent z celkových tržeb. Do opakujících se investic hráčů Ubisoft počítá ještě prodeje in-game předmětů, dodatečné balíčky a příjmy z předplatného a inzerce.

Proč si Ubisoft mikrotransakce tak pochvaluje? Jde o vysoce profitový obsah s nižší úrovní vývoje a marketingu. Jinými slovy do mikrotransakcí není nutné investovat tolik peněz. Jako příklad je uveden ohnivý kůň z AC: Origins, který se ve hře prodává za 1500 in-game peněz, což představuje 15 euro.

Příjmy z mikrotransakcí ale netvoří pouze nové hry. Dost do toho promlouvají i starší kousky v podobě Rainbow Six Siege, The Division a For Honor. Samotné Rainbow Six Siege v prosinci 2017 dosáhlo nového rekordu v počtu aktivních hráčů, což je skvělý výsledek, když hra vyšla před dvěma roky.

Nikdo se tak nemůže divit tomu, když budou mikrotransakce v dalších a dalších hrách. Ubisoftu se v tomto ohledu daří stejně jako Electronic Arts nebo Activisionu.

Alain Martinez, finanční ředitel Ubisoftu, se vyjádřil k hodně diskutovaným loot boxům. V Ubisoftu chtějí nenucené loot boxy, které zahrnou kvalitní věci. Podle něj nesmí být hráči do nákupu loot boxů nuceni, zároveň v nich ale musí být obsah, který odpovídá jejich ceně a zároveň nesmí zvýhodňovat platící hráče.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama