Jak se vedlo hrám v roce 2020 v Itálii?
Novinka Jak se vedlo hrám v roce 2020 v Itálii?

Jak se vedlo hrám v roce 2020 v Itálii?

Ondřej Partl

Ondřej Partl

2
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Podrobná studie trhu ukazuje žebříčky a tržby.

Reklama

Italské sdružení pro interaktivní a digitální zábavu (nebo zkráceně IIDEA) zveřejnilo podrobnou studii tamního videoherního trhu, z které zjišťujeme, že hry zde za rok 2020 vygenerovaly 2,179 miliard euro (57,118 miliard Kč), což je meziroční nárůst o 21,9 %.

Z této částky si prodej příslušenství uzmul celých 120 miliónů a konzole 275 miliónů. Počet prodaných konzolí dělal 884 tisíc kusů (722 tisíc domácí konzole / 162 tisíc handheldy).

38 % italské populace se pak dá považovat za hráče - celkově 16,7 miliónů lidí, kdy 9,4 miliónů jsou muži, zatímco žen je 7,3 miliónů. Nejvíce hráčů se pohybuje ve věku od 15 do 24 let (4 milióny), ovšem druhá nejpočetnější věková kategorie je 45-64 let (3,8 miliónů).

Zdejší průměrný hráč posléze odehraje zhruba 8 hodin týdně.

Jak se vedlo hrám v roce 2020 v Itálii?

Představen byl i žebříček nejprodávanějších krabicovek, který je následující:

  1. FIFA 21
  2. GTA V
  3. FIFA 20
  4. Animal Crossing: New Horizons
  5. The Last of Us Part II
  6. Call of Duty: Black Ops Cold War
  7. Call of Duty: Modern Warfare
  8. Tom Clancy's Rainbow Six Siege
  9. NBA 2K20
  10. Assassin's Creed: Valhalla
  11. Red Dead Redemption 2
  12. Minecraft pro Switch
  13. Marvel's Spider-Man
  14. Dragon Ball Z: Kakarot
  15. God of War (2018)
  16. Assassin's Creed Odyssey
  17. Marvel's Spider-Man: Miles Morales
  18. Ghost of Tsushima
  19. Gran Turismo Sport
  20. Mario Kart 8 Deluxe
Jak se vedlo hrám v roce 2020 v Itálii?

Celkový počet prodaných krabicovek je 13 miliónů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama