Zpět na článek

Diskuze: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl obdržel třetí aktualizaci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Swingers Swingers
Swingers Swingers
Level 1 Level 1
7. 12. 2024 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pan pod nickem Corvus si asi ještě nikdy nevrznul,kdo by chtel neco tak serednyho.Rozseva hejty napric hernimy servery,ja bych mu dal blok

Tomycz23
Tomycz23
Level 26 Level 26
7. 12. 2024 07:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem nečekal na takovou reakci na můj komentář Corvuse. Neříkám že je špatný ale je poněkud extrémní, ale je to jeho názor a respektuju ho tak jako respektuji názory všech ostatních. Hru hraju od vydání jak už jsem psal a souhlasím s tím že potřebuje optimalizaci. Já to hraju na 5800x3d,4070Ti a 32Gb operační paměti a epické nastavení kromě vlasů, to mám nastavené na průměr, ale k tomu se dostanu. Používám u této hry generování snímku a také to hraju s několika módy z Nexusmods ,obzvláště s modem co vylepšuje tu AI a její spawnovaní, míření a chování. Není to žádný zázrak ale aspoň něco a dodávám že tento mod dostává aktualizaci. Hra mi běží mi běží okolo těch 100 snímku společně s DLSS a Frame generation, lze to hrát i s DLAA + FG, ale to už se dostávám k propadům snímků. Tyto propady způsobují vlasy nebo ochlupení, tohle jsem se dočetl na Redditu a tam někdo doporučoval snížit nastavení vlasů na střední/průměr, protože hra z nějakého důvodu upřednostňuje načítání vlasů a chlupů před načítáním krajiny atd a pravidelným načítáním nebo delším hraním díky tomu dochází k propadům snímků. U DLAA to moc nepomohlo ale u DLSS to vcelku pomohlo a hru jsem byl schopný nejdéle hrát asi hodinu a půl než došlo k propadu snímku a hru jsem během té doby načítal asi 4 krát. Co se týče grafického zpracování tak mě to vyhovuje, protože se při tvorbě prostředí drželi původního prvního dílu, aspoň tedy mě to tak příjde ale je to věc názoru, pokud má někdo jiný názor tak to akceptuji. Hlavní dějová linka je dle mého názoru povedená a vedlejší úkoly včetně dalších aktivit jsou taky propracované, i když občas narazíte na script který se nespustí nebo chybějící artefakt v poli anomálií. To je asi můj všeobecný názor, za mě asi také 10/10, ale to jen díky tomu že jsem asi velký fanda stalkera, tudíž jsem ochotný přehlížet současný stav a jsem ochotný věřit že se tohle všechno opraví tak jako se to stalo u hodně open world her včetně Cyberpunku. To je asi vše. Dodal bych ještě to, že hra současně běží hůře na starších konfiguracích, tam bych asi jedině doporučil stáhnout si nějaký optimiser z Nexusmods, snížit grafické nastavení včetně těch vlasů, u kterých stejně nepoznáte, že jste tu kvalitu snížili a nebo počkat na kompletní optimalizaci od GSC. Předem se omlouvám za nějaké pravopisné chyby, jelikož po sobě moc nekontroluju a tuto reakci jsem překopíroval do komentářů k recenzi této hry, takže je také tam. Tak GL&HF a Ahoj.

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
7. 12. 2024 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomycz23 @Tomycz23 Tak to bude Corvus mít větší problém s novým Civilizations a nebo Kingdom Come 2.

Swingers Swingers
Swingers Swingers
Level 1 Level 1
7. 12. 2024 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GreenArrowCZE @GreenArrowCZE nejlepsi je lidi jako je Kurvus ignorovat,to je bezpecne znici

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
7. 12. 2024 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GreenArrowCZE @Swingers Swingers A co Vávra? Ten nejde ignorovat.

totalgibon
totalgibon
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2024 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GreenArrowCZE @GreenArrowCZE Já Vávru úspěšně ignoruju. Jeho hry si rád zahraju, ale jeho názory mě ani trochu nezajímají.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
6. 12. 2024 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem na Zingu už něco přes 10 let a to, co se popisuje, že je to teď snad nějaká novinka jako kritika her, recenzí a nevím kde čeho tu byla pořád. Ve větší či menší míře, oprávněná i přehnaná, ale byla tu. Tak trochu nechápu ty nevyrovnany výlevy.

S. T. A. L. K. E. R. je pro mě srdcovka, ale prostě ten start dvojky nebyl úplně šťastný a taky mi to pokazilo ten první pocit po tolika letech. A to jsem začal hrát až po nějaké opravě. A jsem jen rád, že jsem zatím nenarazil na větší problém (kromě toho, že do prvního patche jsem to ani nezapnul bez pádu do pár minut). Ale to, že to má chyby a není to odladěné prostě nejde přehlédnout. Že to někomu nevadí nebo má štěstí a nezaznamenal větší potíže neznamená, že to nevyšlo ve špatným stavu. A každé má právo na kritiku, zvlášť u hry u které se někteří snaží přesvědčit okolí, jak je to úžasný jen proto, že to tvrdí oni a k tomu přísadí pár zvracených argumentů (první díl taky vyšel rozbitej, tak je to teď vlastně čistý zážitek, tedy v pořádku a podobně). A když u rozbité hry, která má už nějakou desítku GB patchu za sebou a další před sebou dostane 10/10, tak je kritika na místě.

Přijde mi jakoby někteří jedinci nezvládli kritiku jejich oblíbené hry. Asi je žere, že dokonalá hra není tak dokonalá a pořád na to ještě někdo upozorňuje. Ale přítelkyně je taky nejvíc naštvaná, když mám pravdu a ještě abych na to upozornil... to je už na vlastní riziko. Takže to chápu.

Atmosféru to každopádně má a to bylo to, co mě u stalkera chytlo. Takže časem věřím, že to bude důstojný nástupce předchozích dílů. Jestli bude příběh jako v prvním díle, kdy mě i příběh dokázal utáhnout až do konce, který mě překvapil... Uvidíme, zatím nasává atmosféru po troškách a nikam nespěchám.

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
6. 12. 2024 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strec @Strec Jooo taky jsem tu od počátku věků :D. A je tolik her tolik, že to člověk odloží a pak už zapne odladěné, ale pro mladší generaci chápu, že je to štve, tak přeci jen člověk chce hrát něco, co funguje a ne věčně narážet na nějaké problémy.

A ty problémy u dnešních her jsou čím dál častější. Viz GoW a GoW ragnarok. První konverze běžela hladce první den a datadisk s tím byli porád problémy a i po 7 patchi stále nějaké jsou.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
7. 12. 2024 14:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ @FildasCZ S tím hrát vše hned u mladší generace jsi mi připoměl, když jsem byl mladší. Odklad mě mrzel, druhý odklad štval a třetí už mě rozpálil. I když šlo jen o měsíc, tak mě ta celková doba čekání strašně štvala. Pokud hra vycházela v pátek a opravdu v pátek ji odeslali (krabicovka), tak až v pondělí nebo úterý byla doma... infarktovej stav :D. A hned v první den jsem "musel" hrát a hra byla i po těch odkladech kolikrát klasicky neoptimalizovaná a chtělo to ještě nějakou dobu v peci, tak jsem to hrál a kolikrát dohrál.

Teď i když mám čas, tak se do toho nemůžu dostat ani po týdnu. Na druhou stranu si říkám, že to bude, až se do toho pustím, odladěné. Ale jak se znám, tak už mi stačí málo a nedohraju to. Už jsem k těm hrám kritickej i ve smyslu, že když mě to nedokáže zaujmou, tak to nedohrávám. Málo času na hry, co si nezaslouží moji pozornost. A ke hrám, co bych jim rád dal pozornost, jsem zase víc kritickej. Pokud možnosi ji chci pořádně užít a každá chyba mě mrzí nebo štve o to víc, protože pak se dostávám do stavu odložení na potom = do roka to jde z disku.

Tomycz23
Tomycz23
Level 26 Level 26
7. 12. 2024 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ @Strec Já už na to hraní taky nemám moc čas tak jako před 27 lety. Přes den jsem v práci, pak přijdu domů, věnují se dceři a manželce a pak si na 4 hodiny zapnu počítač. Více času mám na to jen o víkendu. Můžu být rád že manželka taky hraje jinak bych ten počítač mohl rovnou prodat. Ve hrách jsem dost vybíravý spíše se držím her které mě vážně zaujmou jako třeba S.T.A.L.K.E.R. série, Metro série, Cyberpunk. Pak hry od Bethesdy ale jen série Elder Scrolls a Starfield ale většinou tyto hry hrají s nějakými kolekcemi módu. Například Skyrim hraji s kolekcí Nolvus. Jinak si občas na odlehčení zahrají FIFU 23 s vecpanou českou ligou od komunity a Farming simulátor. Jinak ze začátku jsem hrál Dooma a Wolfa ale to asi každý z mé generace.

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
7. 12. 2024 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ @Strec :D No vzpomínky čekání na hry mě vždy štval. A tedka je mi to jedno. A v tom máme výhodu, a nebo já. Nemohu být zklamaný jen překvapený.
Jo je to tak. Vlastně patche byly na cd a nebo v programech uff tedka během dne vydají patch a nebo se najde parta lidí, co to opraví za vývojáře.

Většinu dobrých her nikdy nedohraji :D. Od Bethesdy jsem snad nic nedohrál. Na steamu mám tolik her, že už jsem je i přestal kupovat. A max koupím a vrátím, když mě něco zaujme.

Swingers Swingers
Swingers Swingers
Level 1 Level 1
7. 12. 2024 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strec @Strec nezapominejte,zijete v Cesku,tady jsou lide obzvlaste nenavistni a zli,kritizuji uplne vse i.kdyz je.to super hra

Strec
Strec
Level 26 Level 26
7. 12. 2024 14:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swingers Swingers @Swingers Swingers Kritizovat, pokud jsou to pádny argumenty není úplně špatný. Říct svůj názor, třebaže není úplně objektivní, ale má nějaký argumenty k tomu si to myslet a třeba na tom i něco je, taky dobry. A rozjede se nějaká smysluplná diskuze, třeba i trochu citově přibarvená (tomu se prostě vyhnout nedá). Ale někdy ty emotivní výkřiky a urážky jsou už trochu přepal. Příjde mi to jak nějaky nevyrovany děcko, co kolem sebe kope a mlatí, protože mu kamarád řekl, že jeho modrej plastovej brontosaurus je silnější, než jeho zelenej triceratops (příklad ze života, druhy dinosaurů záměrně změněny pro ochranu jejich soukromí :D).

Jindřich Bernatík
Jindřich Bernatík
Level 27 Level 27
5. 12. 2024 11:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A všichni musí lomit ruce a modlit se nejlepší hře z těch nejlepších. Super duper ultra stalker. Prostě kdo ho nemá je nic, nikdo! Dobře tak pište o káždé aktualizaci na každou hru. Nemám s tím problém ale klanět se stalkerovi prostě nebudu. průměrnej survival s prastarýma mechanikama.😝 Metro je lepší a vždycky bude lepší!

Hollywood
Hollywood
Level 1 Level 1
5. 12. 2024 14:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindřich Bernatík Ty máš v té kebuli řádně nabřinkaný.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2024 09:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uf, uf...! To čo tu Corvus dokazuje, už začína byť nezdravé. Ja som starší od neho, herné weby navštevujem cez štvrťstoročie, no takéhoto človeka som ešte snáď na webe nezažil. Áno, videl som komentovať hlúpych ľudí, trolov, deti, rôzne satirické príspevky, videl som príspevky, ktoré mali za účel vyvolávať flame, ale snáď prvýkrát som zaznamenal človeka, ktorý sa cíti byť nejaká morálna autorita nad ostatnými a nepriamo vyzýva redakciu, aby mazala a banovala iných diskutujúcich, ktorí nezdieľajú jeho pohľad na vec! To je choré...! KAŽDÝ MÁ PRÁVO NA REAKCIU! Podmienky sú, aby tá reakcia bola pokiaľ možno slušná a týkala sa videohier. Zing zvláda moderovanie veľmi dobre, vulgarizmy maže a pravidlá sú tu nastavené tak, že málokedy tu niekto otvorí off-topic témy ako izraelsko-palestínsky konflikt a pod.

Ja, ako vidieť podľa môjho avatara, som veľký priaznivec MGS. Avatar je z artworku k MGS4, ale top je samozrejme MGS (1). Viem si predstaviť, že dnes by niekto mohol napísať, že je to "rozpixelovaný hnoj, kde sa neustále kecá a človek to nemôže poriadne ani hrať, pretože hra mu neustále berie kontrolu". Mňa by príspevok takého ignoranta asi naštval, no nenapadlo by mi dožadovať sa, aby daný človek príspevok vymazal, alebo nekomentoval moju obľúbenú hru, pretože neviem zniesť iný názor. FireWolf aj ostatní si kľudne môže napísať, že novinky o updatoch pre Stalker mu prídu zbytočné. Takisto si ja môžem napísať, že kopec článkov o stolných hrách je tu zbytočných, pretože mňa nebavia a radšej by som čítal nejaký herný bulvár. Niekto so mnou bude súhlasiť, niekto nie, niekto dá like, niekto dislike, niekto ma bude ignorovať a redakcia sa sama rozhodne, či dá na jednu moju výtku, alebo vidí, že tie články číta v priemere 1500 ľudí a bude v tom pokračovať. Volá sa to spätná väzba a môže mať rôzne podoby, dá sa klikať pod článkom na "Nic pro mě", dá sa napísať príspevok "Toto ma nebaví, píšte o inom", dá sa to ignorovať, dajú sa zaujať rôzne postoje. A žiaden nie je lepší ani horší.

Toxický web Zing ani v najmenšom nie je, ani nemám pocit, že by tu bolo viac detí ako dospelých (presne naopak, možno má redakcia dáta o priemernom veku diskutujúcich) je tu práve len jeden Corvus, ktorý sem tú toxicitu v poslednom čase nosí vo vedrách. Neviem čo sa mu stalo, býval svojský, ale nebýval takýto. Príde mi ako životom zatrpknutý starý mládenec, ktorý už len na všetko frfle.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
5. 12. 2024 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio Bohužel je tomu tak. Před delší dobou tu fungoval normálně jako nadšenec do her, pak se na Zingu delší dobu odmlčel, nedávno se vrátil a čím dál, tím častěji nadává na ty, co nadávají, za to že nadávájí. Diskuze o tom jaká hra je dobrá či špatná je v pořádku, ale když se řekne něco proti a už mluví o toxicitě, nízkém IQ, o degenerátech, to není známka dospěleho chování. A tímhle rozhodně nechci nikoho urazit, ale podle mě je Corvus možná až moc velký nadšenec do her, podobně jako Martin Zavřel a nejspíš jsou více náchylní k tomu, aby chyby trochu ignorovali. Tak to vidím já, osobně mi na tom nepříjde nic špatného, každý je nějaký. A stejně tak někdo je náročnější hrát a očekává nějakou úroveň od těch her.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2024 11:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Martin je možno málo kritický, ale s Corvusom by som ho neporovnával v ničom. Tu je problém, že sa nám tu rozmáha taká pripečená argumentácia, že "Keď nevieš povedať nič pekné, tak ostaň ticho a ignoruj!" alebo ešte horšie "Keď si to nehral (!) tak nemáš právo sa ku hre vyjadrovať!!". Čo je neuveriteľne hlúpy argument... Ja som v živote nehral za Real Madrid, ani som ich netrénoval, ani som nebol na ich štadióne a NAPRIEK TOMU viem povedať, že hrali zle a skritizovať ich. Pretože to mám sprostredkovane skrz televíziu. Presne tak isto, ako som nehral Stalkera a mám vedomosti iba sprostredkovane z recenzií a gameplay videí a viem, bez toho aby som to hral, že mi vadí technický stav. Viem, že mi vadí ten hlúpy mechanizmus hry, že sa random spawnujú nepriatelia. Presne kvôli tomuto som si to nekúpil, pretože by mi to vadilo a nebavilo ma to. A môžem to kľudne napísať a môj názor je úplne validný, aj keď som hru nehral. Presne tak isto, ako môžem skritizovať Real Madrid, aj keď som nebol na trávniku a nehral v tom zápase. Môžno mám pravdu, možno nemám, možno so mnou súhlasia 2 ľudia a 20 nie, možno komunita okolo Stalkera chce, aby tam bol random spawn, lebo im to pridáva konštatný pocit napätia a ja som n00b, ale stále to s kľudom môžem napísať a nikto sa nemôže dožadovať môjho banu, či mazania dľa neho "irelevantného" príspevku.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
5. 12. 2024 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @El_Scorpio Jak říkám, nechtěl jsem se tím nikoho dotknout, ale tohle podle mě mají společné, jen Corvus to pak názorově táhne moc na sílu a osobně. Jinak souhlasím, že kritika by se měla vyjadřovat, když je na místě. Vtipné, že někdo odsoudí člověka za to, že hra vypadá špatně z videí, ale když druhá skupina z videa usoudí, že hra bude úžasná a dokonalá, tak to je v pořádku. 😃

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
5. 12. 2024 15:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Geralte ty vieš snáď čítať myšlienky. Pretože napísal si to naprosto presne, ale že do písmena. Presne to som mal na mysli. Starej dobrej Corvus bol fajn chlapík, potom sa na istý odmlčal a keď sa vrátil, tak to rozjel tak, že ho pomaly ani nespoznávam. No i tak rád čítam jeho príspevky. Áno hry doslova miluje a to oveľa viacej ako ja.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 23 Level 23
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2024 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie pěkná reakce, jsem tu chvíli a už se mi tu líbí. Všude se najde někdo, kdo to hrotí......., ale co už, jdu makat.

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
5. 12. 2024 20:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio Takisto súhlasím. Žijeme proste v dobe keď sa úplne vytratila objektivita, zlatá stredná cesta a existujú už iba rôzne opačné extrémy. Ja osobne sa tiež nevyjadrujem k niečomu, čo ma nezaujíma alebo hrať nebudem. Ale takisto sa nevyjadrujem ani k rôznym pre mňa nezmyselným komentárom aj keď ma občas možno naserú. No že by som kvôli tomu zakládal nový web. Tiež si nemyslím, že zing je nejako extrémne toxický. Samozrejme bolo tu pár drakonických diskusii, ale všetko v mantineloch dnešnej doby. Skôr mám niekedy pocit, že to prehnane začína vidieť v každom, kto niečo vyjadrí nejako inak. Mám s tým osobnú skúsenosť, ktorú nebudem rozpisovať. Ja by som sa skôr Jardu chcel opýtať, či by nechcel ísť do nejakého herného štúdia a pracovať na vývoji hier?? Pretože vidieť, že je na tie hry ozaj veľmi naviazaný.

Swingers Swingers
Swingers Swingers
Level 1 Level 1
7. 12. 2024 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio kurvus se nacpe vsude a vsude rozseva hejty,v realnem zivote by si netroufl,bo by dostal po.hube

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2024 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak musíme uznat, že se snaží. Je to sakra velká hra a tak se dalo dost problémů i očekávat. Ale proč dostávám achievment za to, že jsem bez poplachu vyčistil tábor a pořád na mě nabíhají vojáci z tábora? :D Spawny jsou sakra rozbitý a tim pádem si hru nelze užívat (Corvus si v tom asi libuje :) ) bo je to jak scriptovaný CoD - dokud neopustim místo budou se objevovat noví a noví nepřátelé.

Hned po vydání jsem si to užíval víc..I ty brutální propady FPS tolik nevadily jako aktuální potíže po 3 velkých "opravách" :)

Michal Podymák
Michal Podymák
Level 20 Level 20
4. 12. 2024 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde prosim zjistim aktualni verzi na xboxu?

Mam tam od zacatku verzi č. 1.7.563.0 a neprislo mi ani ze by se nekdy delal ten prvni patch.

Diky

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 23 Level 23
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2024 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Podymák @Michal Podymák myslím, že na xbox nedošlo. Máš bugy? Já ne.

Helldiver
Helldiver
Level 11 Level 11
4. 12. 2024 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo by to řekl, že 10/10 (dle místní recenze) bude potřebovat tolik patchů a tolik oprav a stále je tam tolik rozbitých věci. Neměli by 10/10 hry být téměř dokonalé? :D

naheCZ
naheCZ
Level 29 Level 29
4. 12. 2024 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helldiver @Helldiver Hlavně momentálně ve hře prakticky není A-Life, respektive je rozbitý a omezený tak, že je to jakoby tam prakticky nebyl. Což už jen samo o sobě měla být (aspoň pro někoho) jedna z hlavních věcí. Tak jak pak to může 10/10 nepochopím už vůbec.

Lukáš Chylík
Lukáš Chylík
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PlayStation
4. 12. 2024 16:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helldiver @Helldiver nemyslim, cyberpunk je toho prikladem. uprimne nejlepsi hry co som za zivot hral boli zabugovane jak p..a, pokud mi to vylozene nezhodi hru, som s tym uplne v pohode. ted hraju KDC royal edition a na lovu zajicu mi doslova uletel zajic primo pred ocima. vubec mi to nevadi, takove. efi ke hram proste patri. witcher 3 tyk nebyl zadla slava ked vysel, a co Fallouty a Skyrim... pride mi ze se meni jen lidi co hry hrajou, divna doba. ja teda stalkera zatim nerozjel ale zatim som sa s Martinovymi recenziami po dohrani hry vzdy stotoznil a verim ze toto nebude vyjimka.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
4. 12. 2024 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Chylík @Lukáš Chylík Je rozdíl mezi úsměvnými bugy a těmi, které kazí zážitek. Bugy jako takové ve Stalkerovi moc nevidím, ale štve mě třeba, že mě nepřítel vidí skrze zeď. A i když ty zabugované hry jsou v jádru dobré, z principu by neměli dostat 10/10 protože tyhle chyby těžko můžou být subjektivní, tohle by mělo vadit každému. Mimojiné mám ale docela naděje na KDC 2, teď mi přišel email, že se posouvá datum vydání o týden dříve. Tak tam by ten stav měl být snad dobrý.

Lukáš Chylík
Lukáš Chylík
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PlayStation
5. 12. 2024 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Chylík @Geralt z Rivie som zvedavy no, taky myslim ze to bude v lepsom stavu nez jednicka.A jo mas pravdu, ale zrovna pres zdi si dostal headku aj v puvodnich stalkerech a ani nevim ci to vubec za ty roky opravili 😀 mozna je to zamer, predsa lwn si v zóne a tam je mozne vsechno 😀

Helldiver
Helldiver
Level 11 Level 11
18. 12. 2024 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Chylík @Lukáš Chylík Však taky Cyberpunk u seriózních recenzentů 10/10 nedostával. Já bych mu taky 10/10 nedal a to jsem velký fanoušek CDPR a Cyperpunk patří mezi moje topky. U Stalkera třeba chybí/zcela nefunguje základní herní mechanika A-LIFE. Nepřátele se ti zjevují za zády a další další nesmysly. To opravdu není na 10/10. Solidní recenzent dá hře 7-8/10 s dovětkem, že bude záležet na snaze autorů jak to dají do kupy. Potenciál na 10/10 hru tam možná je ale zatím je sakra daleko a jen hezká atmosféra zóny na to nestačí.

totalgibon
totalgibon
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2024 15:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Chylík @Helldiver Momentálně bych Cyberpunku 10/10 dal bez problémů, při vydání asi ne, ale teď je to taky jedna z mých top her.

Lukáš Chylík
Lukáš Chylík
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PlayStation
19. 12. 2024 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Chylík @totalgibon jojo ted je to na 10 sle pri vydani tak na 8

stylar
stylar
Level 34 Level 34
4. 12. 2024 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný, ale pokaždé přepisuje na SSD 100 GB+ což by teoreticky nemuselo vadit, ale nešlo to udělat lépe? Těch patchů bude asi hodně, za rok si to z takovou vezme pár % životnosti SSD.😅

kufač
kufač
Level 42 Level 42
4. 12. 2024 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že druhý Stalker je novou dojnou krávou pro herní novináře, podobně jako před lety Cyberpunk 2077, kdy se taky psalo o každé sebemenší prkotině 😀

Lobo
Lobo
Level 50 Level 50
Hlavní platforma: PC
4. 12. 2024 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač @kufač Neboj, vsak to taky jiste Ondrej po vikendech nalezite pofarmi.

Tomycz23
Tomycz23
Level 26 Level 26
4. 12. 2024 09:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem moc rád že se na opravách velice aktivně pracuje a také komunita na Nexusmods velice pomáhá. Hra mě velmi baví a hraju jí od vydání. Přeji GSC hodně úspěchu při optimalizaci a hlavně nenechat se zviklat toxickými komentáři.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
4. 12. 2024 17:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomycz23 @Tomycz23 Přesně tak. Bohužel na těchto toxických stránkách nepochodíš. Věř mi. Hra je to vynikající a užívám si doslova každou minutu. Je to prostě pecka. Zatím hraju s šikovnými mody (stejně jako první díl) a nemohu si hru vynachválit. Doslova na každé hře se pracuje po vydání. Doslova každá hra má obrovské day one GB patche. Mnoho her je nehratelných roky po vydání a vývojáři na ně serou. Jen u Stalkera se to toxicky řeší v každé novince/článku vyloženě negativně. Lituju všechny ty toxické rádoby hráče, co Stalkera zavrhli. Přicházejí o hodně. Ostatně na těchto stránkách se nadává a hejtuje se doslova a do písmene každá hra. Každá. Bez rozdílu. Za posledních 10 let jsem nečetl jediný pozitivní příspěvek. A když, člověka ukamenují těmi svými směšnými palečky :-D

Všichni po celý rok papouškují pouze dvě věci (navíc iq nestačí): Není co hrát a každá hra stojí za hovno. Doslova nic jiného se v diskuzích na tomto webu není možné dočíst. Klaun vedle šaška. Skutečně by mě zajímalo, co tihle rádoby hráči, kteří soudí hry z trailerů, opakuji TRAILERŮ :-D , ve skutečnosti hrají. Leda tak sračky na telefonech nebo krmí automaty v hernách. Protože jinak to prostě není možné nebo je to jen póza.

Už aby vznikl web, kde se bude psát pro dospělé hráče, co hry skutečně milují a bude tam redakce, která bez milosti bude tyhle rádoby hráče zcela automaticky vyhazovat z diskuzí a nekompromisně mazat, aby neotravovali vzduch. Už aby takový web konečně vznikl. Klidně bych do toho šel a spoluzaložil nějaký projekt pro dospělé herní publkum. Protože rok od roku kvalita diskuzí upadá neuvěřitelným stylem a doslova dře rypákem o dno. Čím novější (naprosto neznámé) xichty na těchto stránkách, tím horší diskuze. Neskutečně smutnej pohled. Tyhle rádoby hráči musí žít vyloženě v hlubokých depresích, protože ten hate, negativismus a uprdelismu z nich stříká všemi směry. Naprosto otřesná generace, pro kterou je všechno buď cringe nebo na hovno. Stačí ty degeneráty pozorovat cestou do práce v autobusu.

majkl2404
majkl2404
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
4. 12. 2024 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus naprostý souhlas se vším co jsi napsal, lépe bych to nevyjádřil ani já 😠

Pisstol
Pisstol
Level 26 Level 26
4. 12. 2024 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus jaké používáš ty šikovné mody? Dej mi sem nějaké tipy. Hraju to přes Game Pass, bude to s mody fungovat? Předem dík.

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
4. 12. 2024 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus neuvažuješ si ten dospělácký web založit sám a být tam šéfredaktor?

pardel kadera
pardel kadera
Level 15 Level 15
4. 12. 2024 23:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus to si nema cenu nejak brat. Jednou jsem vysvetloval neco cloveku, kterej moc rozumu nepobral. Nakonec z nej vylezlo, ze mu je 12 😀 od ty dobe se uz jen usmivam. Na netu je kazdej general. Vytrvalejsi hejt nebo troling = vetsi deficit. Jednou musi dorust vsichni. Ztraceny to uplne neni.

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2024 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Pan Císař To by byl na tom webu sám :D

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
5. 12. 2024 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus Web pro dospělé hráče tady už dlouho je. Jeho jméno zde psát nebudu, poněvadž je to konkurence, ale každý si jistě domyslí o koho jde. Jenomže tobě zřejmě nevyhovuje, protože hry opravdu hodnotí, používá při tom celou stupnici a ještě si dovoluje být liberální k názorům v diskuzich...

Jinak řečeno, ty bys nejraději web, kde by se všechno hodnotilo v superlativech a diskuze byly pod dohledem cenzorů jedna šťastná rodina. Takový svět Corvus á la 1984... Jestli chceš někomu kázat o dospělosti, použij prosím nejdřív trošku sebereflexe sám na sebe.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 26 Level 26
6. 12. 2024 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus kritizovat hru co ani pořádně nemůžu hrát na nové sestavě díky bugům a tragické optimalizaci mi příjde jako solidní argument pro to jí odmítat hrát.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
4. 12. 2024 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je opravdu nutné zde psát novinku o každém patchi pro tuto hru? Možná to má prokliky, ale tahle informace je lidem k ničemu (ti, co hru vlastní, si tu aktualizaci stáhnou skrz svou platformu automaticky a ten zbytek, který hru chce, ale nemá ji koupenou, se může časem sám informovat, zda vznikly patche a případně kolik). To byste tu takhle mohli psát až do aleluja o každé hře, která dostane nějaký ten update. Chápal bych to třeba u titulů, kde je zdarma hromada nového obsahu, jež rozšiřuje ono dílo, ale pouhý patch? Co se takhle věnovat lepším novinkám, například nově vydaným zajímavým hrám nebo monitorování dění okolo videoher?

Paul
Paul
Level 32 Level 32
4. 12. 2024 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @FireWolf Lidi na to klikaj, takže se o tom píše. O ničem jiném to není.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
4. 12. 2024 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @FireWolf Mě to třeba zajímá a zase na druhou stranu mě nezajímá, že to nezajímá FireWolfa :)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
4. 12. 2024 18:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @FireWolf Je skutečně tak obtížné a neřešitelné nečíst novinku, která tě nezajímá? Doslova použít kolečko myši a prstem scrollnout o článek vejš? Je to tak obrovsky neřešitelný problém? Nečíst, co tě nezajímá? Je, že? Je to kurevský peklo, že? Absolutní noční můra zkusit NEČÍST, co tě naprosto vůbec nezajímá... To je prostě kurevskej armagedon tohle. Dovolit si psát o hře, na kterou se čekalo 15 let a hráče, co ji hrají doslova každá informace zajímá! To by se člověk posral, jak nás nutí všechno číst!!!

Chundelatka
Chundelatka
Level 6 Level 6
4. 12. 2024 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus kamo jsi mě rozsekal 😂👌

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2024 08:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus Takhle se vyjadřuje rádoby dospělej člověk? Spíš to připomíná mluvu rozvíjejících se puberťáků.

frankiiee88
frankiiee88
Level 3 Level 3
5. 12. 2024 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus 😂súhlas s Tebou !

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
5. 12. 2024 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus Proste top:)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 23 Level 23
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2024 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Dread možná drsná forma, ale naprosto přesná. Co mě nezajímá nečtu a už vůbec to nekomentuji.

frankiiee88
frankiiee88
Level 3 Level 3
5. 12. 2024 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @FireWolf ty si nejaký samozvaný cenzor , či redaktor ? vidíš všetkým do hláv a vieš čo chceme čítať ? u mňa si sa netrafil a u x dalších tiež nie , takže nabudúce to len prescrolluj nižšie a tie postrehy si nechaj .

Reklama
Reklama