Vývojáři Assassin’s Creed: Origins se opět zaměřili na boj
Assassin's Creed: Origins Novinka Vývojáři Assassin’s Creed: Origins se opět zaměřili na boj

Vývojáři Assassin’s Creed: Origins se opět zaměřili na boj

Michal Burian

Michal Burian

23

Nově rozhoduje vzdálenost od nepřítele, rychlost zbraně a také vaše pozice.

Reklama

Od samotného oznámení se nás Ubisoft snaží přesvědčit, že v letošním Assassin’s Creed: Origins bude přepracovaný systém soubojů. Není tak divu, že se na něj zaměřilo nové video. Z něho se dozvíme, že v Origins bude rozhodovat vzdálenost od nepřítele, rychlost zbraně a vaše pozice. Zároveň si budete moci vybrat z tuny zbraní, včetně různých luků (lovecký nebo bojový), mečů (dlouhé a krátké), štítů, kopí, těžkých tupých zbraní či těžkých ostrých zbraní.

Pochopitelně nebude chybět lehký a těžký útok, navíc různé zbraně mají odlišná komba. Origins se totiž přiklání více k RPG, každá zbraň má specifické atributy a speciální efekty, včetně poškození.

Jaké tedy souboje budou? Podle Ubisoft obtížné. V soubojích budete moci útočit, blokovat útoky nepřátel a vyhnout se útoku. Navíc přechod mezi zbraní a lukem má být velmi rychlý, aby nedošlo k přerušení bitvy.

Assassin’s Creed: Origins vyjde 27. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama