Recenze
Na to že Cyberpunk mi jel perfektně při vydaní, tak tohle co se optimalizace týče jede hrozně. Je to velké což si myslím, že je pro většinu fanoušků super. Grafika se celkem dá ale rozhodně hra vypadá lip s módy. Určitě je to kvalitní titul ale není to úplně můj šálek kávy. Hru jsem vyloženě v pozdější fázi projel co nejrychleji neboť mě přestalo pak bavit prozkoumávat každý kout.
Svět
Postavy a některé questy
Obtížnost
Zbraně
Optimalizace
Množství bugů, na které jsem narazil
Level 21
Davám tomu sice sedm ale je to opravdu na pomezí s šestkou. Svět je velký, příběh ujde. Někdy je to zábavné dost, jindy nudí.
Gameplay
Zbroje, zbraně
Některé questy
Části příběhu jsou chytlavé
Bugy
Repetetivnost některých questů
Nějak jsem se prokousal hrou během 15h ale už tak v polovině to bylo celkem utrpení. Nudný příběh, postavy. Většina věcí přes kopírák, ale to se dalo od Ubisoftu čekat.
Parkour
Město a okolí
Postavy
Příběh
Nic inovativního
Questy jsou nudné
Dohrál jsem to několikrát(Jak PC tak PS5). Příběh a svět je vtahující, i vedlejší questy jsou parádní. Design světa je opravdu cyberpunkový a město krásně zpracované. Při hraní na PC při vydaní jsem neměl nikdy žádný problém, takže hodnotím vyloženě z vlastní zkušenosti, páč jsem nenarazil na žádné gamebreaking bugy a hru si plně užil již při vydaní a skrz updaty to následně bylo jen lepší a lepší.
Svět
Questy
Postavy
Design
Příběh
Gameplay
Bral bych víc questů a větší délku hry
Level 21
Dá se to hrát, chvílemi to může být i zábavné ale hodně repetetivní neoriginální. Příběh je slabší bez nějakých zásadnějších víc morálních, nemorálních rozhodnutí a postavy jsou nudné. Oproti Origins, které bylo perfektní dark fantasy je tohle tranzice na unicorn rainbow fantasy.
Některé designy map
Gameplay není úplně bad
Kupodivu parádní technický stav(na dnešní dobu)
Příběh
Postavy
Puzzles
Design zbraní je otřesný
Moc woke a barevné
Jedná se o kvalitní titul s obrovským světem. Je to víc open world soulslike hra. Platina po 110h padla a uběhla jako nic. Bossů je zde mnoho a i equipu a spellů. K dokonalosti tomu chybí opravdu málo.
Svět
Design nepřátel
Gameplay
Příběh skrz dialogy postav jsou bez emocí
Možná jsem měl vysoká očekávání. Ze začátku fajn, tak na prvních 15-20h gameplaye. Poté ale hra nenabízí žádné zážitky a je repetetivní s malým množstvím modelů nepřátel. Příběh nestojí ani za zmínku a není vůbec zajímavý.
Bradavice(design)
Open world (Dobře zpracovaný ale pak repetetivní)
Málo modelů nepřátel
Repetetivní gameplay
Slabý příběh
Aktuálně mám dohráno a už jen dodělávám platinu. Wukong určitě patří mezi hry, které jsem platinoval s velkou radostí a užil si většinu času, který jsem ve hře strávil. Hra má povedený design bossu i gameplay. Určitě z mého pohledu v TOP 3 roku 2024.
Bossové
Design
Gameplay
Někdy působí svět příliš prázdně