@Melneor
V těch hrách je progress, jenom asi je pro "jen hráče" málo viditelný (kromě grafiky). Tvůrci obsahu nebo ti, kteří aspoň trochu dělali v editoru ví kolik tam bylo změn a vylepšení. Narážíš asi na to, že se stále staví na tom stejném engine, který má omezení. Ale ještě nikdo nevymyslel lepší engine, který by měl stejné možnosti ... a vždy, když se o to náhodou někdo pokusil, tak shořel jako papír :). Díky DayZ a dalším věcem dostali kluci z BI dobrou peněžní injekci, díky který mohli předělat starý engine Real Virtuality na Enfusion (zásadní předělání). Takže nás bude čekat nová generace Army... zbývá jen čekat :)
Strašně rád si čtu komentáře pod články o DayZ, vždycky se solidně bavím nad uplakanými komentáři . Ale vážně . . opravdu si myslíte, že vývojáři dělají jen na potoku celou tu dobu? A až dokončí potok, tak udělají novou animaci nabíjení SVD? Atd. .
Nemůže to být třeba tak, že většina teamu maká na kódu (funkce, optimalizace, nové systémy atd. ) a zbytek, co s tímhle kódem hry nemá nic společnýho, v mezičase předělává mapu, doplňuje hluchá místa a přidává věci, kterým se tu smějete? Bohužel aktuálně jsou nejvíce vidět tyhle okrajové věci. Nebo vám sem mají kluci dávat kilometr kódu a vysvětlovat, co je nového?
Jednou sem se opravdu smál pláči jednoho hráče, který měl problém, že hra není hotová ... ale měl nahráno 1000+ hodin
A já budu jeden z těch pozitivních ... já se těším na módy ... doteď se skoro píše o skandálním průšvihu, ale počkejte, až přijdou módy . . to se zase bude psát o skandálně velkém comebacku
Skvélýý Legendární hra . . jen ten konec je na mě moc intoušskej ... tenkrát jako malej sem si říkal co to *** jako je? Takhle to končí? A jak je to s těma žábama? To sem se nikdy nedověděl Kolik sejich dá sebrat a na co jsou?
Noo, Chernarus má teď v DayZ nové textury, docela se vyšvihla . Pro Armu 3 teď ČSLA studio dělá novou mapu "Domovinu" s kampaní . . až to vydají, tak to bude nářez
Jo, taky se obávám, že už něco podobnýho, jako OFP Resistace, neuvidíme ... Všichni tlačí MP ... a není se čemu divit, podle statistik prej singl kampaň dokončí 1 z 10 hráčů. První Titanfall přesně kvůli tomu neměl kampaň. Ale 1 z 10 mi přišlo fakt málo, tak sem googlil a tohle na mě vypadlo:
Přesně, jsi můj člověk! Kampaň Flashpointu + datadisku Resistance je legendární ... docela pěkná je i v Arma 2 . . ale Arma 3? Trochu se atmosférou první části kampaně vrátili k původnímu Flashpointu, ale zbytek už šel jinudy. Dneska už si člověk ve střílečkách nezahraje za prostého vojína nebo civila, kterej se dostal do zatraceně blbé situace . . to je neustále speciální agent ultra-mega-tactic kanec, se kterým se nesžiješ ani za ň.
Myslíš, že ne? Já myslel, že nějak chtějí řešit Real Virtuality, aby dokázal naplno využít moderní technologii. Takhle by měli jeden moderní engine . . držet si i druhý mi nepřijde moc ekonomicky výhodný. No uvidíme . . teď ještě bude dlouho obsah do trojky.
Jasně, nečekali, že se to až takhle chytne ... firmu to hezky nakoplo a ucítili možnost něco udělat se stávajícím enginem. Taková Arma 4 už bude na Enfusion enginu a to bude šrumec. Bez DayZ by to byl pravděpodobně opět vylepšený RealVirtuality.
Ta aktualizace se zvuky z Apexu a renderem byla taky nějak až po půl roce, ne? Takže frekvence vydávání je cca 5 měsíců . . tzn. změny v hratelnosti bych očekával tak na konci října . . schválně jestli budu mít pravdu. Maká se na tom, a to je hlavní... ale zatím šup zpět do šuplíku.
Nemyslím si, že je tahle fíčura koko*ina. Hezky to sedne hře a půjde líp vyhodnotit nebezpečí. Ale proč se to tam teď přidává a né nějaká jiná funkce? Protože Arma APEX je hotovej a tenhle zvukovej system je (podle mě) nejspíš nejblíže k dokončení (implementaci) . . ostatní jsou tak na půl cesty .
Hra znovu ožije, na to si vsadím. Jak? Jednoduše tak, že se udělá výraznější tečka za vývojem a zpřístupní se modding ... A pak to vypukne ! ! !
No konečně, nějaký takový nový titul už dlouho hledám. Valhalla Hills moc neuspokojila a staré pecky (Cultures 2, Settlers 3) sjíždět pořád dokola taky na chvíli omrzí : P
Já absolutně nesnáším minihry ve hrách, proto jsem Gwent úplně ignoroval. Pak sem dohrál hlavní příběh a zbyla mi spousta questů, tak jsem teda Gwent zkusil a to odstartovalo hotové šílenství a prostě jsem musel sesbírat všechny karty . . o to pak přišlo ještě větší zklamání, když jsem zjistil, že nelze na konci hry sesbírat všechny, protože 2 karty se váží pouze k úkolu té slavnosti u zámku, či co to bylo. Uáááá, takže achievment nedostanu
Tohle kreslí už nějakej ten pátek polský umělec Jakub Rozalski (má tam i něco se zaklínačem) "[ odkaz ] ... z těch malůvek měla být deskovka "Scythe", to vím, ale že i FPS? Super
Tady i v podobných diskusích se píše pořád to stejné pořád dokola, už mě to docela unavuje . . samozřejmě mě i unavuje proces vývoje, ale jinak to bohužel nejde. Přijde mi, že ve skutečnosti vytvářejí současně 2 hry najednou. Kdo napsal alespoň jeden řádek skriptu (správný a fungující) pro hry od BIS, tak ví, s čím se dev. team potýká - nadsázka -
Problém by to byl, kdyby podobnou technologii využíval i někdo jiný a dělal svou práci rychleji a lépe. Jenomže nikdo jiný v tomhle rozsahu tu není a kdo se o něco podobného pokusil, tak selhal, těžce.
Jen pro info, v USA se začal vyvíjet realistický simulátor pro armádu ... měl by stát (to se ještě uvidí) 57 000 000 $ ... to je při dnešním kurzu 1 383 390 000 Kč . . Ta částka vypovídá o tom, že je brutálně těžké něco tak komplexního vytvořit, ale ještě těžší je projekt udržovat aktuální spolu s moderními technologiemi. Komplexností se to hodně podobá hrám od BI .... Bohemia Interactive Studios v Austrálii je už jiná kapitolka ... a nejsem developer, jen bývalý modder.