@Laddys
@Hubert v hubertusu U insideru platí , že každou informaci kterou vypustí, musíš spojit s informací z venku, aby si měl dvě perspektivy,. Až je máš, můžeš hodnotit.
@Hubert v hubertusu
@Hubert v hubertusu Osobně s čím souhlasím , tak SC má hodně zainteresovaných na obou krajích spektra. Můžou vytvářet echo komory na obou pólech. :-D
@Geralt z Rivie
@Geralt z Rivie No hodně úsilí cpaly do enginu. Původně začínali na CryEnginu , pak mezitím co na to začali vyvíjet dvě hry, tak to CryEngine začaly silně modifikovat. Takže během tohoto procesu museli zajistit kompatibilitu mezi novými a původními částmi enginu, tak mezi enginem oběma hry. Tohle je v současnosti hlavní důvod neefektivity, která se dá prokázat. Předtím to byl i CR, kdy jako CEO zastával roli managera. Asi bych to přirovnal ke stavbě domu, kdy nejprve vypracuješ plán a další náležitosti. Potom vybuduješ základy, potom nosnou konstrukci a potom stěny a střechu, elektřinu, potrubí a vybavíš dům. Co dělá CIG je vlastně, že dělá všechno najednou. Důvod byl jasný, ea co nejdříve, aby projekty mohli být zafinancované ale za cenu obřího tech dluhu. Ten se jim ale nakonec podařilo z větší časti odstranit u SC a SQ42 přiblížit k vydání.
@KRoman47
@KRoman47 Tam je problém, že si autoři samy zvyšují laťku, co bude považováno za úspěch a co za zklamání. Jinak bitvu o Vega II považuji za úvod, možná i za tutoriál. Po této bitvě by se děj měl přesunout do systému Odin a konflikt z Vanduul by se měl na nějakou dobu opustit. Od tohoto bodu bude pak asi záležet na poměru gameplay vs filmečků a cutscén. Trochu mám obavy z dlouhého úvodu, protože mezi Vegou a Odin se toho musí docela dost stát. Myslím , že úvod měl Bishopa ukázat na vrcholu, aby s ním později tvůrci mohli lépe pracovat.
@Forspy777 Forspy777
@Forspy777 Forspy777 No člověk by ani nemusel být Chris Roberts, aby si myslel, že casting může udělat větší halo effekt. Pokud se marketing udělá dobře, tak to může mít slušný dosah do různých komunit. Tam pak jde jen o to , aby se to setkalo se skvělou hrou, jinak by to byl docela fail.
Si pamatuji, když to vyšlo. Když jsem viděl úvod u kamaráda , co měl Playstation, včetně toho jak toho prodejce s brokovnicí sežerou zombíci, tak sem ten den měl hezké sny. :-D
@Geralt z Rivie
@Geralt z Rivie Je rozdíl ukázat tech ukázku a hru se všema featurama a assetama a se vším všudy. A ladí se až na konci, v průběhu nikoliv. To by ti pak tvoje ladící snahy sabotoval kolega, který přidává nové prvky a iteruje ty staré.
@Melneor
@Norbi001 To je smysl Beta testu. :-D Něco prostě neprojde beta testem. Jinak chození po světě je jedna z featur Unreal Engine. :-D Prostě si vytvoříš modul chození z třetí osoby pár kliknutími.
@kufač
@kufač To co ukázali byla v podstatě demonstrace nových Unreal Engine funkcí. Přímo psali, že CD Project přímo s Epicem spolupracuje na vývoji Unreal Engine. Technicky to byla prezentace dvou projektů.