@AsuraCzech
Musíš si uvědomit, že vývojáři také hrají na 2 strany. Oni se zároveň musí zalíbit hráčům a zároveň musí získat peníze od investorů/publisherů apod. Pokud by 4 roky něco v tajnosti kutili a pak rychle vydali, tak je to sice pěkné, ale ty čtyři roky jim musí někdo financovat a ten chce mít co největší jistotu, že té hry se pak prodá dostatek kusů. Proto se často titul oznámí a mnohem dřív a často se mu dá optimistické datum vydání aby investoři měli pocit, že už je to bude stát jen málo do doklepnutí a pak se to hold posouvá a posouvá. Budu vždy radši když vyjde hra ihned co nejlepší než vydat nedodělek a pak to několik měsíců ladit. Jen letos je hloupé to, že celý rok je sucho a pak má vyjít hodně pecek v listopadu.
@Corvus
Systém bodů funguje bez problémů, jen každý další level stojí na vyšších úrovních víc bodů. Aktuálně máš 25,785 a další level je až na 30,000. výpisAle určitě se zamyslíme nad tím jestli to nějak více nezpřehlednit / propagovat atd.
@Drtikol
Tam je uvedené, že dočasně ruší Trade-In. To je výměna (staré hry za novou) a nebo výkup bazarových her. A platí to na všechny hry, ne jen TLOU2. Také je jasné, že pokud se jedná o příběhovou hru, tak hodně lidí ji chce co nejdříve zase prodat za co nejvyšší cenu (je jedno jestli ji dohráli a nebo je nezaujala). Obchody pak mají stop limit na výkup takových her, protože by jich měli na krámě moc. Typicky se to děje u FIFY vždy když vychází nový ročník. Hráči se zbavují starých edic a obchody by pak měly na skladě víc starých ročníků než nových.
Škoda, že tvůrci upustili od původního nápadu udělat na dabing Kickstarter. Vidělo by se pak jestli se to opravdu zaplatí a nebo jsou tyhle volání po dabingu jen od pár lidí, kteří kvůli tomu do peněženky nešáhnou. Nicméně souhlasím, že český dabing se k téhle hře z českého prostředí prostě hodí.
Super čánek. Obdiv za to, že u hry vydržela, když držela ovladač poprvé v ruce zrovna u akční adventury. Dává mi trochu naději, že budu moct dohrát všechny ty moje resty v důchodu. 😉
Ona ekonomická krize měla velký vliv na velká studia, které ji pocítila výrazně, ale i díky ní začaly vznikat malé vývojářské týmy, které jsou mnohem efektivnější, ale také vyvíjí spíš menší tituly, které vydrží třeba jako film jen na jeden večer.
@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Aha máš pravdu. RSS kvůli feedly jsem už opravoval (aby fungovali obrázky) , ale ty odkazy jsem přehlédl. Na to se podívám. Frekvence jobnovení je nastavena na 1 hodinu. To by mělo být v pořádku. Ale pro jistotu to taká zkontroluji.
@Smazaný uživatel
Ahoj. Zaškrtl jsi dnes nebo včera při přihlášení, že chceš aby si tě to pamatovalo? Pokud ano jiné stránky si tě pamatují? Jaký používáš prohlížeč? Díky. Ta funkce je tam od úterý v noci. Dříve to nefungovalo, ale teď už by to mělo běžet každému.