Jaký další obsah se nakonec nedostal do finální verze The Phantom Pain?
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Novinka Jaký další obsah se nakonec nedostal do finální verze The Phantom Pain?

Jaký další obsah se nakonec nedostal do finální verze The Phantom Pain?

Jan Kalný

Jan Kalný

23

Komunita začala dál prohrabávat soubory hry. To co našla, asi nikoho nepotěší. Ve hře totiž měli být i hlídací psi a ovladatelný Battle Gear.

Reklama

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, kromě toho, že jde o parádní hru, jde také o docela osekanou hru. Ačkoli vám sice může vydržet i na něco přes sto hodin, komunita v souborech stále nachází nové a nové důkazy a střípky toho, co mohlo být, a nakonec nebylo.

Už víme, že v The Phantom Pain nechyběla pouze 51. epizoda Kingdom of the Flies, která měla uzavřít Eliovu příběhovou linku, ale také že se do finální verze nedostala ani celá třetí kapitola. A to už je přinejmenším na pováženou a k naštvání. A ne, zklamání tím zjevně zdaleka nekončí.

Lidé evidentně berou data hry útokem a našli pár zajímavostí. Konkrétně zvukové stopy prozrazující minimálně dvě věci. Zaprvé - ve hře měli být hlídací psi. A zadruhé - Battle Gear měl být ovladatelný. Na to lze říct jen sakra.

Podle toho co Kaz říká o hlídacích psech (viz první video níže; druhé se týká Battle Gearu), měli mít psi lepší čich a lépe vidět ve tmě. Což není žádné překvapení, ale jejich absence určitě zamrzí nejen stealth maniaky.

Co se Battle Gearu týče, to už je trochu větší chuťovka. Ten měl mít, podobně jako D-Walker, dva režimy použití. Jeden je na cestování a měl být „stejně svižný jako kůň”. Druhý je samozřejmě určený na samotnou akci, s tím, že Battle Gear měl disponovat kolejovkou (railgun) a těžkým kulometem. A jak se zdá, měla zde být i možnost ho nadále upravovat. Podobně jako zmíněného D-Walkera nebo další parťáky.

Mezi dalšími věcmi, co se našly, jsou příkazy, které mohl hráč dávat. Resp. další příkazy. K vašemu věrnému D-Dogovi patřilo „oklepej se” a „hraj mrtvého”. Při mluvení na nepřátelské jednotky měly být zjevně k dispozici možnosti „zavolej ostatní” (což bylo v Ground Zeroes, ale díky přítomnosti prostetické ruky už to nebylo v TPP potřeba), „zvedni to” a „zalži jim”. Poslední zmíněný příkaz pak měl pravděpodobně sloužit k oblafnutí velitelského stanoviště, které se občas dotáže na stav jednotek. Co se komunita domnívá, že patří Quiet, jsou také příkazy „skrč se” a „lehni si”.

Lidé také objevili další, už menší, detaily a věci, které si můžete najít a prohlédnout na relevantním vlákně na Redditu zde. Tam mimo jiné také najdete odkaz na stáhnutí všech audio souborů a můžete se sami pustit do hledání něčeho zajímavého. Nebo si vytáhnout a dokola pouštět 'Snake? Snake?! Snaaaaaaake!'.

Určitě to není všechno, co bylo ze hry vystřiženo, pokud nepočítáme celkově příběhový obsah pro třetí kapitolu, ale už tak je toho dost. Až nebezpečně moc. Nakonec se ještě dozvíme, že nedávno přidané nové možnosti mikrotransakcí byly celou dobu plánované. Aha, moment, ony byly, jak mimo jiné potvrzuje Ocelotovo vysvětlení toho, co ve hře dělají (viz Edit13 u prvního komentáře na Redditu).

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama