Zpět na článek

Diskuze: Memory leak v Borderlands 4 způsobuje masivní propady FPS

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
22. 9. 2025 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amatéři s mizerným motorem

Dydrin Dadhad
Dydrin Dadhad
Level 21 Level 21
22. 9. 2025 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu jak se to vždycky povede v UE 5 tak by možná stálo za to aby byl na youtube nějaký indický tutoriál na základní optimalizaci.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dezolátský dezinfo lůzy, co má PC od Babiše a wokna tam jedou v azbuce. Randy jasně říkal, že B4 je prémiovej produkt pro prémiový hráče s adekvatním HW. Memory leak je prémiová featura, pro lidi, který maj tolik paměti, že nějaký leaky je vůbec netrápěj a cejtěj se pak ještě víc prémiově, když čtou o tom jak tupá lůza naříká. Let's go Randy !!!

Dydrin Dadhad
Dydrin Dadhad
Level 21 Level 21
22. 9. 2025 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 @MoRt8 Přesně tak kdo dneska nemá nekomečně ram tak je slabko a lúza. Sorry jako ale je to tak. 😂😂

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podľa mňa je problém aj to, že vývojári to musia optimalizovať na niekoľko konzol, ktoré sa radikálne odlišujú vo výkone. Je PS5 klasik, je PS5 Pro. Je Xbox Series X a je radikálne slabší Series S. Do toho je performance mode, potom quality mode a častokrát aj niečo medzi tím. Keby je len základná PS5 a Xbox Series X a žiadne performance a kvality módy, tak by mali všetci povinne cieliť na natív 1080p/1440p a skalopevných 60 snímkov a potom nech sa hrajkajú s fake frejmami do upscalovaného 4K.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio @El_Scorpio s tím co říkáš by pak bylo takřka nemožné vydat hru na PC 😀 spousta her také sice neběhá optimálně při vydání a po pár záplatách jsou problémy pryč. Na tenhle problém Borderlands je už prý záplata na cestě ... Dice zrovna pár dní zpátky řekli že jim Series S pomohla s optimalizací i na silnější konzole.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion ibaže unifikovanosť bývala prednosť konzol. Vďaka nej zvládol ten hardvér hry v nastavení, kedy na PC už bolo treba hrubú silu. A o to konzoly prišli.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 21:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @El_Scorpio jenže hry nejely jako z praku na konzolích už v době kdy tu byl jeden Xbox a jedna PS4 . Můj skromný názor je že velkou vinu má také dost rychlý až překotný vývoj televiz které naordinovali 4k ... a veze se to do dneška protože to HW prostě nedává v nativu a upscale se postupně zlepšuje.

Martin Niemiec
Martin Niemiec
Level 1 Level 1
25. 9. 2025 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion konečně někdo kdo to chápe. TV šli skokově z FHD do 4K. Ale konzole předtím jely sotva na 30fps v 1080. Takže začala doba upscale. Ono to na té TV z 5ti metrů nevadí že se upscaluje z 900-1100p do 4K. Ale na PC to člověk většinou pozná. Navíc je to trochu zavádějící. Člověk si myslí že kupuje 8K 120fps konzoli a přitom všechno upscaling a framegen aby to často vytáhlo aspoň těch 60fps.

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
21. 9. 2025 10:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro lidi co se v tom tolik nevyznaji - ja v unrealu stravil uz asi 15 let od verze UE3 - je to obrovsky toolset, ktery se neda proste vyvinout za rok - je to prace pres 20 let vyvoje. Neni to jen o hezkem global illumination. Nastroje jako control rig, niagara particles, chaos physics jsou velmi velmi komplexni a jsou delane pro obecne pouziti - tohle je hodne dulezite mit na pameti. Spousta in-house enginu jsou tvoreny na miru hram ktere na nich budou vyvijet, proto neni jednoduche je proste zpristupnit vsem. Kdyby to bylo takto jednoduche tak si spousta mensich studii namasti kapsu licencovanim svych enginu, ale ten duvod proc to nikdo nedela je prave tento - jejich enginy nejsou delane pro obecne pouziti.

Stuttering UE5 co jsem pochopil zpusobuji features Nanite/World partition. V UE5 neni nutne tyto veci vubec pouzivat! Muzete Nanite vypnout a pouzivat starou techniku LODs. Namisto world partition si muzete naprogramovat svuj system. Ale to vyzaduje vice penez, delsi vyvoj atd ofc. Cili muzou za to Unreal features, ale ty studia nejsou nuceny je pouzivat. Nejsou nuceny ani pouzivat Lumen, muzou pouzivat klasicke stare screen-space techniky, jsou porad normalne pristupne.
Myslim teda ze vina je primarne na vyvojarich ze voli jednodussi cestu vyvoje.

Jeste dobre dodat - je velice jednoduche si zdarma vyzadat pristup k Unreal engine zdrojovemu kodu, muze to udelat kazdy, nemusite ani byt velke studio nebo mit nejakou specialni licenci. To znamena ze si ho kazdy muze upravit podle sebe, takze i kdyby oficialni build unrealu mel nejake neprekonatelne problemy, dobre financovane studio by nemelo mit vubec zadny problem si je samo upravit podle svych pozadavku. Ostatne tohle treba dela Warhorse a Ubisoft s cryenginem, maji svoji forknutou verzi a nezavysle na cryteku si ho dal vyviji po svem.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MOLLY @MOLLY
To je sice hezké, ale stále pro nás, jako koncového zákazníka, kterému jsou tyhle informace někde na to hledíme jak na nefunkční produkt. Už je to minimálně 2-3 roky co s tím jsou problémy. Hráči to vědí. Vývojáři to vědí, ale bohůžel jaksi je to vývojářům úplně jedno. Tady je hlavně i vidět, že studio zplácá hru dohromady a hned ji vyšle do světa... Napíše se poslední kód a hotovo tím to pro ně hasne a my pak dostáváme tohle. Docela by mě zajímalo na čem optimalizují nebo tvoří celkově tu hru... To tam mají počítače s 5090, kde zapnou DLSS na performance + 4xFG a tvoří celek hry ? Ředitel pak vidí: jo funguje nám to super 200FPS můžeme to poslat do světa... Jsou s tím už ubohý a tak trapný, že takové studia si nezaslouží naše prachy. Trávit den v práci na tyhle ,,alfa´´ verze her

Goofy
Goofy
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek přesně tak, mě je to totálně jedno. vydali na houby produkt ? ano. věděli o tom ? proboha samozřejmě. k tomu všemu mají ještě dementní kecy. jestli je chyba u korporátu jedna nebo korporátu dvě mě opravdu nezajímá. UE je prostě problémový, tohle okecávání na tom nic nezmění.

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
21. 9. 2025 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek jj sam tomu nerozumim proc tomu tak je a je to skoda

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 09:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Premytat nad vyvojem novyho enginu v momente, kdy o ty problematice nemam tucha je tady na diskuzi smesny. Hele, vlastni engine bude dost nakladna a nejista sranda jeste v pripade, kdyz se tvurce/vydavatel rozhodne jednou vydat open world, potom koridor, pak treba multak. Proc vyvijet univerzalni engine, kdyz tu maji dostupny UE5 - optimalizace enginu je problematika sama o sobe.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer @23cicer Cena her sama o sobě vylezla za posledních 10 let o nějakých 40% nahoru, takže jako nevidím důvod, proč by 1x za 5 let nemohli zainvestovat do nových enginů. Kort studia, které jsou na herní scéně delší dobu.
Unreal Engine by měl být pro malá, začínající studia.

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
21. 9. 2025 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek Otázka: Kde bereš jistotu, že ta samá studia která nejsou schopná zvládnout optimalizaci v UE, si vytvoří proprietární engine. který poběží jako z praku?

Otázka: Vývoj moderního enginu pro AAA segment, je neuvěřitelně drahý. Kdo těm studiím poskytne úvěry v době, kdy se v herním oboru ořezávají náklady a propouští ve velkém?

Otázka: Když už ty peníze seženou, tak ani zdražení 40% které uvádiš nezaplatí náklady. Jsi tedy ochotný platit za hry, dejme tomu, dvojnásobek současné ceny?

KRoman47
KRoman47
Level 37 Level 37
21. 9. 2025 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem porovnání s Borderlands 3 a musím říct, že v mnoha ohledech vypadá nový díl hůř, no v podstatě vypadají líp jen textury, za to nároky jsou mnohonásobně vyšší. Je to prostě další odfláknutej odpad na UE5.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
21. 9. 2025 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže Randy Bitchford zase kecal.

Tomáš “T0M1N4UT” Lacuš
Tomáš “T0M1N4UT” Lacuš
Level 5 Level 5
21. 9. 2025 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 @Phillios191 Zachvilku napíše tweet jak memory leak je vlastně žádaná funkce a jen mi máme málo Ramek na to aby jsem pochopily jak moc dobrá funkce to je

Goofy
Goofy
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
20. 9. 2025 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to musí být nějaké kachna. Však nám ten jejích prakokos říkal že stačí si snížit rozlišení a že hra funguje přesně jak chtějí 🤭

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
20. 9. 2025 23:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borderlands 4 - hra, kdy FPS padají dřív než loot...

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
20. 9. 2025 22:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co takhle se vykašlat konečně na UE 5 a zainvestovat do svých enginů ? Od začátku co jsou na tom tvořený hry jsou s tím problémy.
Nízký výkon, stuttering a ve finále je to balast různých enginu, kde jednou vás dokáže grafika ,,uchvátit´´ a pak se stačí otočit nebo příjde jiná lokace a příjde mi to jak ,,old gen´´
Fakt začínám být rád, že jsem vyrůstal v době, kdy se každé studio snažilo přijít se svým enginem a s tím co dokáže.
Osobně bych byl nejradši, kdyby místo Unreal Engine 5 byl takhle dostupný Frostbite engine ... Radši si vychutnat destruktivní prostředí, než ,,,,,,,,reálnější´´´´´´´´ grafiku.
Osobně jsem strašnej odpůrce tohohle enginu, protože vývojářům to usnadní práci a my jsme pak ti co platí více peněz za hry a musí zainvestovat i do PC, protože ten engine je rád, že zvládne nativně 60FPS.
Ani už nedoufám, že to někdy vůbec bude hratelné, ale hlavně, že je ve vývoji Unreal Engine 6, kterej vše určitě opraví.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
20. 9. 2025 23:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek Dnes ti málokdo bude investovat do vývoje enginu, obzvlášť úplně od píky, prostě se to většině nevyplatí. Osobně jsem spíš doufal (i se to dle šuškadny plánovalo), že Sony začne licencovat Decimu, stejně jako je škoda, že Konami zabalilo Fox Engine. Prostě nakonec by většina dopadla jak From Software (a většina japonských studí) nebo Bethesda, zastaralé enginy které dnes spíš přpomínají Frankensteinové monstrum, jak jsou sešitý a naroubovaný na ně další nástavby.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 9. 2025 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @MrN00b Decima vypadá jako super engine a Fox Engine, dodnes pamatuju jak mi tehdy můj x let starý notebook rozjel MGS:V, zatímco jiné hry té doby neměli šanci.

Já osobně nevím jak moc se vyplatí dělat svůj engine. Určitě to stojí dost peněz, ale jiná studia to pořád dělají, nebo ho upravují a zdokonalují, fungujou s tím dobře a v pohodě vydělávají. Jít cestou UE5 je určitě snazší cesta, ale zdá se, že je na začátku. Pak se vyskytnou problémy s výkonem a dneska se pomalu nikdo nestydí to pustit ven protože tamti mají taky špatnou optimalizaci a taky se ty jejich hry prodávají.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
21. 9. 2025 11:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @Geralt z Rivie Takhle, UE5 měl být ještě ideálně tak rok nebo dva ve vývoji za zavřenými dveřmi, ovšem s tím jak se technologie rychle vyvíjí a je třeba i získat nějakou zpětnou vazbu, plus vydělávat prachy licencováním, tak je chápu.

Co se týká vývoje enginu, od nuly by to byla šílená investice, když to hodně zjednoduším je to jedno celé studio které maká na něčem, co se ti finančně nevrátí dokud na tom nezačneš vyvíjet hry. Samozřejmě nesmíme opomínat, že pokud nemáš know-how, tak je to ještě náročnější a stejně jako prostě to musíš vyvíjet nonstop. Zcela upřímně, řekl bych že jediné skutečně interní (tedy co používá jen jedno studio, ne vydavatel) enginy, co dnes svedou skutečně držet krok, je ten od Naughty Dog a pak Insomniac, a to hlavně proto, že je prostě vyvíjí už dlouhá léta. Decima je dle mě od Sony právě investice do budoucna, právě pro případná nová studia/projekty. Samozřejmě neberu v potaz R*, ti jsou naprostá anomálie ve všem :D Prostě pokud už nemáš dobré základy a lidi, je prostě lepší si ho licencovat, i CDPR to nakonec vzdalo a radši přešlo na UE5 po Cyberpunku.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 16:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @MrN00b Ještě bych přidal Nortlight od Remedy, který v AW2 vypadá skvěle, a Snowdrop od Ubisoftu - i když byl Avatar zase produkt Ubi šablony, tak po vizuální stránce na tom byl velmi dobře. A vlastně ještě idTech - ten sice dostává i Machine Games, ale taky si ho upravují.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 20:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @bean ještě Re engine od Capcom ! :o) A za mě ještě Dawn engine od Eidos jelikož jsem zrovna dohrál Guardians of Galaxy a krom toho jak moc je to boží hra tak jsem byl vyloženě unešenej z grafiky víc než z jakékoli U5 hry co jsem hrál . Tak vidíte kolik parádních enginů se tady v diskuzi zmínilo !!!

Skynet
Skynet
Level 29 Level 29
21. 9. 2025 21:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @Dion Yes RE engine je mega sexy :D na starý 5700xt mi RE4R jel na 4k, high (rain quality a hair strands low/off), bez upscaling, 60fps.. čistý porno :D

Dion
Dion
Level 43 Level 43
22. 9. 2025 08:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @Skynet mě ty remaky jely parádně na 980 z roku 2014 na vyšší střední v HD a stále to bylo porno 😀

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
22. 9. 2025 20:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b RE Engine jsem nezmiňoval, protože ho používá více studií Capcomu, (Japan, Osaka, atd...) ale je fakt, že to bude jeden z nejlepších dnes společně s Decimou. Snowdrop od Ubisoftu je pokud se nepletu, vlastně odnož jejich Anvilu, vlastně to vyvíjeli a snad i v základu vyvíjí jako jeden s tím, že každý Massiv si ho upravuje pro vlastní potřebu. Dawn engine už se snad ani nepoužívá, poslední hra byly právě strážci snad.

Nortlight od Remedy ten jsem opomenul, měl jsem na mysli enginy v tomhle duchu, tedy to co používá jen jedno studio, jeden tým ne něco napříč několika jeho odnoží jako třeba RE, který je vlastně už interní pro všechny jejich studia, i Street Fighter na to přešel z UE4. Většina Enginů zde zmíněných jsou prostě už minimálně přes desetiletí starý, vlastně mě nenapadá žádný, který by vznikl v posledních cca 10 letech a byl vůbec AAA konkurenceschopný.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
21. 9. 2025 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek Dnes dělat vlastní engine je hrozně drahé. Hlavně jsou čím dál komplexnější a na tohle potřebuješ fakt talentovaný lidi a ti se nechaj zaplatit. Nemluvě o tom že ten engine musíš neustálé vylepšovat a to znamená coát do toho další peníze. Zaučovat nové lidi v interním enginu atd. Moc už se to nevyplácí.A né každý si může dovolit pobočku s 300 programatorama, který se starají jen o engine jako to má R* s RAGE enginem.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 08:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek mě nikdy nepřišel Unreal jako ten realističtější engine na trhu. Jak by asi vypadal a běhal KCD na Unreal ... Zajímalo by mě jak by to bylo s Borderlands kdyby běhal na posledním ID Tech . Tomu by to sedlo jako zadek na hrnec a dá se předpokládat že by to byla lepší volba, myslím .

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 9. 2025 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion Vávra o tom trošku mluvil a říkal, že když svojí scénu naimportovali od UE a přidali pár světel, tak se výsledná scéna hrozně sekala. Když ji dali do Cryengine, přidali tam těch světel desítky a scéna běžela naprosto v pohodě. Podle mě v poslední době jako jediní teď ukázali (krom Cryteku), že je to velmi schopný engine, který dokáže udělat velkou, pěknou hru a hlavně s dobrou optimalizací. Kéž by se to chytlo.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 11:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Geralt z Rivie Vávra také myslím zmínil že jeden z hlavních důvodů pro Cryengine oproti Unreal byla schopnost vykreslit vegetaci což je pro KCD stěžejní :o) Také mě mrzí že se Cryengine nechytl. Už kvůli Crytek :o(

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Geralt z Rivie Vím, že se ty hry úplně nedají srovnávat, ale když Arkane Austin přešel z Cry Engine v Prey, které běželo skvěle, a použili UE4 v Redfall, tak to taky byla katastrofa. Na druhou stranu zase Dead Island 2 běžel taky na UE4 a běžel dobře, takže to určitě není jen vina enginu.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 19:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @bean mě se hodně líbilo i Dishonored 2 a Deathloop což zas byl hodně upravený ID Tech . Arkane jsou také úkaz - střídají enginy jako snad nikdo jiný. V Prey se mi hrozně moc líbilo jak byly zpracovány ty kouřové potvory. Ale mám guláš v tom které Arkane přesně na čem dělalo :o) Hlavně ať se jim daří ... a ať si vzpomenou sakra na Arx Fatalis . Nicméně teď už je jen Arkane Lyon co dělá na Marvel Blade a mě se to zdá jako riskantní podnik i kdyby to byla sebelepší hra :o( Asi jako Guardians of Galaxy který jsem dohrál zrovna nedávno a je to naprosto úžasný ale finančně zklamání pro studio ... což je zase interní Dawn engine od Edios a mě ta grafika dostala do kolen .

Death Island 2 se mi dost líbil ale ta malost map a pocit koridoru i "venku" mi příde taková klasika Unreal engine ..

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
21. 9. 2025 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion Myslím, že právě to studio, které dělalo Prey nechal Microsoft rozpustit, bohužel. Pokud bude Blade opravdu dobrá hra, tak má šanci zazářit jako jiné hry. Já bych si Blade představil i podobně jako Dishonored, tedy magické schopnosti, které ti dovolí se volněji pohybovat, udělat stejně dobrý level design, soubojový systém bych udělal dynamičtější a nasadit tomu dobrý, dospělý příběh. Zároveň to musí ale dobře uvést, Marvel má dneska bohužel spíše špatnou pověst, když něco vypustí ven, tak aby tu hru nestáhl spolu s ním.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 22:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Geralt z Rivie jsem se koukl a je to tak . Prey dělalo to zrušené studio. Jak jsem byl zpočátku zklamán že teď dělá Arkane na Blade tak jak říkáš, už si umím představit že by to mohlo být hodně zajímavé. A moc bych jim přál konečně pořádnej finanční úspěch. Jenže to bude pravděpodobně od prvního dne v Game pass . Vydání je ještě daleko. Já bych byl pro aby si Microsoft nechal pár měsíců okno než dá velké hry do předplatného. Nabídka je to výborná tak jako tak.

Nebavili jsme se to náhodou spolu pár měsíců zpátky právě o Blade a Marvelu ? 😀

To jsem ještě neměl odehráno Guardians of Galaxy .

PS: jo bavili ještě s @MrN00b :o)

Martin Šabák
Martin Šabák
Level 22 Level 22
20. 9. 2025 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Premium game for premium players :D

Dion
Dion
Level 43 Level 43
20. 9. 2025 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to nechápu. Toho si nevšimli ?

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
20. 9. 2025 23:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion Již chápu proč u testeru byla pracovní doba nad 30 minut neplacený přesčas...

Dion
Dion
Level 43 Level 43
21. 9. 2025 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Horizont událostí v žádné recenzi z PS to také nezmiňují . To na nějaké PS to padá a na některé ne ? Nebo recenzenti nehrají ani hodinu v kuse ? To menu v nízkém rozlišení na základní PS je také trapas o cut scénách ani nemluvě.

Lobo
Lobo
Level 50 Level 50
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2025 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Dion Recenzenti se hlavne boji mluvit o hre negativne, protoze by pak priste nemuseli dostat klicek zdarma.

Reklama
Reklama