@Malasnikov Nechápu jaka souvislost je mezi pirátem, co stáhl zahrál 1lvl a smazal, nebo kupujícím, který koupil zahrál 1lvl smazal. To jakože když si koupíš něco a nelíbí se ti to, tak ta hra má větší potenciál, protože sis ji koupil a tím pádem ocenil vývojáře ?
Ten Overwatch je zkreslený. Xzone prodává jenom Origins edici, která přidává 5 skinu a drobnosti do ostatních blizz her, takže kdo se zajímal hlavně o hru, koupil si určitě klasickou edici. Kdyby se fyzicky prodávala klasická verze, počty by byly určitě větší. Takhle nám nezbylo nic jiného než si hru pořídit digitálně.
"Právě u poslední jmenované pozice se dočteme, že dotyčný má umět pracovat v programu Adobe Photoshop, aby dokázal vytvořit hyper-realistické textury pro hru. "
Bloodborne: Obtížnost mého oblíbeného Dark Soulu zůstala, a nově v krásném grafickém podání. Na negativa je příliš brzo, ještě jsem nedohrál Witchera a MGS.
jj američani mají lasery, štíty, senzory srdečního tepu, ale ruská spetsnaz ještě používá na koleně dělané bomby, a kulomety z dob vietnamu vůbec se nedivím těm rusům, co tam nadávají pod videem
DepešákDom: Myslíš tu novinku, kterou napsal jeden český herní web (nevím který s tím začal) , a od něho to opsal zbytek? Protože ten článek na který reaguješ vycházel ze zprávy, ve které EA psala že NEMAJÍ V PLÁNU DLC, ne že nikdy nebudou. V zahraničních portálech nikdo o absenci bezplatných DLC nepíše.
Q) Will there be paid DLC?
A) We plan to release a series of free content updates for Need for Speed. We currently have no plans for any paid DLC.
Fallanga: Recenze by podle mně měla být objektivní ve smyslu že recenzent má ke hře přistupovat bez nějakých apriorních domněnek. Subjektivní má být ve smyslu, aby recenze nebyla jen marketing krabička faktů, ale aby se to také dalo číst. Přepsat strojně info umí snad kdokoliv. Ne kdokoliv by ovšem měl dělat recenzenta. Také se od recenzenta očekává trochu "moudrosti", aby se vyhnul takovým lets play klišé jo to se mi líbí, hmmm dobra hra, které ty vytykáš, a aby byla rozumně subjektivní a ne iracionální balast. To jen k tvé výtce, nesnažím se urazit autora, toto šlo k tvému argumentu. Možná že subjektivní informace není tolik informativní jako čistá fakta, ale recenzuje se hra a ne vysavač proboha.
Aha takže proto abych mohl vyjádřit něco co se mi nelíbí, musím sám něco psát? Takže když nebudu spokojený s bankovními službami mé banky v pátek odpoledne, tak bych měl udělat vlastní banku abych měl právo si stěžovat? Nebo když mi v pekárně dají hnusný chleba, tak si mám udělat vlastní pekárnu a až potom říct že je hnusný? Mnoho lidi by si mělo uvědomit, že rozhodně ne vždy člověk musí být expert v oboru, aby mohl něco kritizovat. Ale k recenzi.
Recenze se mi nelíbí proto, že vypadá jako ze zadního obalu hry, naprosto banální informace, které jsou pro žánr must have, takže automaticky počítám, že tam budou. Říkáš že to je recenze a ne popis. V čem se ta tvá recenze liší od marketingového popisku? Podle mně leda tak v tom, že na marketingový popis by nenapsali negativa a verdikt. Pokud podle tebe hra si nezaslouží ani jednu čistou a4, má vůbec smysl ji recenzovat, když si hráči ty "detaily" může najít sám? Vyhledal jsem si steam výtah, abych ho porovnal s tvou recenzí, a dokonce mám pocit že v tom malém rámečku jsem se dozvědel více informací než u tvé recenze. Ve hře je prý 90 itemů, jak fungují, jaký na tebe mají dojem, působí na tebe vybalancovaně? Co postavy, zdají se OP, jsou skutečně OP. Drop in drop out mp, to nemají ostatní, scaling obtížnosti atd... Tohle za mě není recenze, je to plytké podání faktů, podle mě recenze má být subjektivní vyjádření dojmu hry, z recenze jsem si neodnesl tvé dojmy, jenom snad že je to nuda suché, ale kdybych chtěl tenhle druh informací, tak si jednoduše přečtu steam overview, a nemusím když to vemu relativně číst zbytek tvé recenze, která je teď zase ona v porovnání s overviewem nepodstatná. Ale vidím že se to lidem líbí, ja osobně jsem proti téhle twitterové modě zkracování, a rád si přečtu dělší recenze, které je radost číst (zářným příkladem je Mikoláš Tuček, Lukáš Grygar, jejichž recenze jsou umělěckým dílem) . Pokud je ale tento obsah chtějí zdejší čtenáři, gratuluju za dobře mířenou práci.
Byl jsem v betě, a nikdy u žádne "free to play" jsem neviděl tak sprostý model, jako tady. Nabouráte? Musíte použít opravné kity. Když dojdou, nejenom že vám auto neopraví, ale rovnou vám ho odstraní ze hry, takže vaše vytuněné auto je fuč. Jako by to už samo o sobě nebyl problém, hra neuvěřitelně okatě podvádí, že vás nesmyslně vystřelí oponentův duch (ve hře jezdíte s uloženými záznamy soupeřů, nic není realtime) do zdi, a vy nabouráte chtě nechtě. A zkuste si soupeřit s oponenty, kteří mají auta na vaší pozici, ale to vaše je fuč a musíte je porazit se základním vozem. Taky mě pobavily závody na čas. Hra slibuje za dojetí v určitém limitu nějaké odměny, ale nedostanete nakonec nic. A hned po nějakém umístění hra stále nastavuje takovou laťku, aby jste dojeli o několik sekund později. Největší perlička jsou závody o protější auta, které srazíte za pomocí nitra. Takový závod je možný jednou za úroveň, a po překonání oponenta máte kopii jeho auta. Ale to by nebyla ta správná Driftopia, aby z vás nedělala pitomce, takže při mém závodě mi auto oponenta posunula dopředu, kterého jsem zahlédl až při dvou sekundovém zpoždění u cíle. Bohužel mi hra zůstala ve steam library, takže se na tu hrůzu stále musím dívat. Je možné, že některé zážitky jsou halucinace způsobeny násilným podváděním hry, ale velice pochybuju o nepravdivosti mých zážitků.
pche... To že si Price běhá v 2. Světové a potom po 70 letech s prakticky stejnou vizáží zase bojuje s rusama to nikomu nevadí. Ale když si skočí do jiné hry, tak to je Price největší prevít.