free-art: Já zkoušel HL 2. Chce si to trochu pohrát s nastavením citlivosti zaměřování, kdy jsem ji musel snížit abych něco trefil. Ale i tak se mi vždy fpska budou hrát lépe na klávesnici a myši. Ale hry dělaný na gamepad jako Injustice se naopak hrají lépe na něm. Ještě jsem v rychlosti zkoušel AC: Unity tam to bude o zvyku...
Jeden píše, že pc hráči jsou pitomci, druhej, že konzolisti. Pitomci jsou všude, ale nevím proč za pitomce označovat hráče upřednostňujícího jednu platformu, ať už je to pc nebo jakákoliv konzole. V diskusi pod článkem by se mělo rozebírat téma článku, ale pro většinu lidí tady (jsou tu výjimky, ale není jich moc) je atraktivnější se vzájemně urážet a přesvědčovat ostatní, že ta jejich platforma je ta nejlepší.
Postupem času už ztrácím chuť (myslím, že nejsem sám) tady číst ty komentáře, natož nějaký sám napsat.
Myslím si, že v dnešní době pro většinu hráčů není problém být při hraní připojen k internetu. Spíš mě štve ten Social Club a podobný blbosti, lepší by bylo, kdyby hra byla Steamworks ale s tím se dalo počítat, když předchozí hry na tom byly stejně.
versace186: V Medal of Honor: Airborne to bylo blbě udělaný, taky mě to štvalo. Do takových her se hodí autosavy jako v CoD, kde to i na hard není jednoduchý a nemusí se to stěžovat neukládáním. Ale v Hitmanovi to tak je, protože ta obtížnost je v tom, že si musíš všechno naplánovat a stejně tě někdo překvapí. Když si nahraješ save uloženej před minutou, tak už víš kde kdo je a to tu hru zjednodušuje.
versace186: Akční levely se do Hitmana moc nehodí, ale kdyby to bylo nějak příběhově opodstatněný, tak by mi to nevadilo. Kdyby bylo na hard víc úložných pozic, tak už by to nebylo hard.
V předchozích dílech byly klasický kontrakty pro ICA, tak bylo možnost se připravit a vybrat si zbraně ale v posledním díle už Hitman tu možnost neměl (byl na útěku, proti ICA a levely přímo na sebe navazovaly- nebyl na to čas) proto tam ten výběr nebyl. Výjimkou byla část s cílem získat Silverballery.
Alfajk: Systém Googlu bude sledovat chování uživatele, podle kterého vyhodnotí, jestli působí jako spamovací robot, nebo člověk. Jedním faktorem bude IP adresa, druhým třeba čas strávený na stránce registračního formuláře aj.
Pokud si reCATPCHA přesto nebude jistá, požádá o dodatečný test. Už to ovšem nebudou znaky, ale obrázky.
kajasak6: Je třeba brát v potaz, že to jsou prodeje fyzických kopií. V dnešní době si hodně lidí hry kupuje hlavně v digitální podobě (já sám mám skoro všechny hry digitálně, protože nemám mechaniku a mám rychlej net) . A i když jsou prodeje na PC nižší než na konzolích, tak to není omluva pro mizernou optimalizaci.
rawneox: Je velkej rozdíl dívat se na video (na Youtube, který donedávna podporovalo jen „filmové“ FPS) a hrát hru. Když něco jenom sleduješ tak to vždy vypadá plynuleji, než když to hraješ (při stejným počtu snímků) .
já to věděl: Podle tebe by hráči (myslím opravdový hráče) , kteří nyní hrají na konzolích, nehráli na PC, kdyby nebyly konzole? Bylo by přece víc PC hráčů, než je teď a zvedly by se prodeje her na PC.
Tohle stejně nemá cenu řešit, protože kdyby to chtěli vývojáři, tak ty hry na PC tolik neomezují. To, že nějaká hra má na XO jen 900p může být na druhou stranu limitem konzole a ne neschopností vývojářů a určitě je mimo srovnávat rozlišení/fps hry s otevřným světem a linearní střílečku.
Pořád je šance, že se po příchodu DirectX 12 situace alespoň trochu zlepší.