Spekuluje se o zrušení Star Wars hry, na níž původně pracoval Visceral
Novinka Spekuluje se o zrušení Star Wars hry, na níž původně pracoval Visceral

Spekuluje se o zrušení Star Wars hry, na níž původně pracoval Visceral

Martin Cvrček

Martin Cvrček

24
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Nepotvrzené zprávy hovoří o tom, že předělávání hry v rukou studia EA Vancouver nepřinese hráčům žádné ovoce.

Reklama

Jak se zdá, singleplayerová Star Wars hra, na níž původně pracovalo studio Visceral Games ve spolupráci se scénáristkou Uncharted Amy Hennig, je už navždy prokletá. Když došlo k uzavření Visceralu ze strany EA a odchodu Amy Hennig, vývoj projektu byl přesunut do jiných studií pod Electronic Arts, přičemž nejvíce práce měl odvádět tým EA Vancouver. Tento přesun měl také za následek značné přepracování titulu, aby šel více na ruku soudobým trendům a aby hráčům nabídl více svobody a herních možností při zachování zaměření na příběh a pořádnou grafiku.

Nově se však začínají objevovat nepotvrzené zprávy, že ve Vancouveru už na Star Wars nepracují, protože došlo k zastavení vývoje. Přišel s nimi server Kotaku, který původně zakládal svůj článek na tvrzení tří anonymních vývojářů blízkých projektu. Později byl text aktualizován na základě informací od dalších vývojářů. Podle nich byl Star Wars titul vznikající ve studiu EA Vancouver spíše úplný restart vývoje než jeho přesměrování či pokračování. Z lineární singleplayerové hry s pracovním označením Ragtag se stal titul v otevřeném světě s pracovním názvem Orca. Ten měl vyprávět příběh pašeráka či lovce odměn, s nímž bychom navštěvovali rozsáhlé lokace na několika planetách a spolupracovali s různými frakcemi světa Star Wars, pravděpodobně v éře původní filmové trilogie.

Vývoj začal v říjnu 2017, tedy souběžně s uzavřením Visceralu, a dosud se měl nacházet v rané fázi. Projekt by tak byl dokončen až za několik let, což nepasovalo do plánů EA. Proto údajně došlo ke zrušení Orcy, aby mohl začít vývoj menší Star Wars hry, která by měla šanci na trh dorazit dříve, pravděpodobně ke konci roku 2020. Tvůrci však podle všeho doufají, že po dokončení tohoto projektu bude vývoj Orcy pokračovat, přičemž je také třeba podotknout, že navzdory zrušení nemělo dojít k žádnému propouštění zaměstnanců.

Vedení EA se však k situaci dosud nijak oficiálně nevyjádřilo, raději tedy vše berte s rezervou. Pokud se však informace potvrdí, budeme tu mít další z celé řady ukázek nesmírně lajdáckého a nezodpovědného zacházení se Star Wars licencí. Battlefront 2 sice díky častým a hodnotným aktualizacím zažívá slušný comeback a již dříve se zbavil všech důvodů, proč se z něj stal jeden z nejvýraznějších důvodů k odporu k loot boxům a pay-to-win praktikám, ale stále jde o jedinou AAA Star Wars hru, jaké jsme se během posledních let dočkali. Snad alespoň letošní Star Wars Jedi: Fallen Order, singleplayerová akční adventura od tvůrců Titanfallu ze studia Respawn Entertainment, dopadne dobře.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama