Ze Star Wars od uzavřeného Visceralu se stává titul v otevřeném světě
Novinka Ze Star Wars od uzavřeného Visceralu se stává titul v otevřeném světě

Ze Star Wars od uzavřeného Visceralu se stává titul v otevřeném světě

Martin Cvrček

Martin Cvrček

20

Počítá se i s online prvky, jak naznačuje jedna z pracovních nabídek studia EA Vancouver, které momentálně vede vývoj.

Reklama

Před několika měsíci došlo k uzavření studia Visceral Games, které připravovalo lineární singleplayerovou Star Wars hru, přičemž u kormidla vývoje byla scénáristka série Uncharted Amy Hennig. V rámci oznámení konce Visceralu došlo rovněž k odhalení skutečnosti, že vývoj jeho Star Wars projektu se přesouvá pod křídla různých studií EA v čele s týmem EA Vancouver. A že dojde k významnému překopání herního konceptu, aby šel více na ruku aktuálním trendům, i když se má stále počítat s nemalým zaměřením na příběh a na co nejlepší grafiku.

S ohledem na toto prohlášení mnozí očekávali, že EA Vancouver zcela zahodí lineární singleplayerové pojetí, které se zrodilo ve Visceralu, a půjde spíše cestou otevřeného světa a online prvků. A jak se zdá, skutečně tomu tak je. Přinejmenším to naznačuje hledání zaměstnance do pozice Lead Online Engineer ve studiu EA Vancouver.

Inzerát spojený s touto pozicí jasně říká, že dotyčný povede tým, který se postará o online prvky pro multiplatformní Star Wars projekt v otevřeném světě. Kromě Battlefrontu 2, akční adventury od Respawnu, MMORPG The Old Republic a mobilních hříček Galaxy of Heroes a Rise to Power v tuto chvíli nemají vznikat či existovat žádné další Star Wars hry od EA, plus je tu samozřejmě skutečnost, že jde o EA Vancouver. Není proto pochyb o tom, že je řeč právě o hře, kterou tým z Vancouveru převzal po Visceralu.

Samozřejmě je otázka, o jaké online prvky půjde. Pozice vyžaduje znalosti a zkušenosti v oblasti implementace matchmakingu, asynchronních interakcí, migrace hostitele serveru a živých služeb, ale to mohou být jen obecné požadavky, které přímo nesouvisí s konkrétními nároky Star Wars projektu. Nyní je každopádně jisté, že se můžeme definitivně rozloučit s čistě singleplayerovým pojetím a že lineární koncept opravdu nahradil otevřený svět. Síla nám pomáhej.

Zdroj: Gamespot.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama