Ještě bych zmínil jako negativa příšerně zmatečné menu a sáhodlouhé animace při průzkumu systémů.
Vyznat se v questech je kolikrát těžší než vesmírné sudoku.
Co mě opravdu chytlo je prozkoumávání planet, kolikrát jsem se prostě Nomadem rozjel jedním směrem a vyrazil na objev. Obzvlášť písečné planety se mi svým zpracováním opravdu líbily.
Hrál jsem trial a jediné, co mi vadilo byla nemožnost quick savu a zjednodušené ovládání společníků. Animace u některých lidí jsou dost podprůměrné, ale dá se to přežít.
Už se těším na dnešní 16. hodinu až budu moci pokračovat v hraní (korejská VPN)
Hlavně doufám, že opraví padání na kartách R9 380. Zdá se, že poslední patch přidal něco, co se s tou kartou mlátí, protože do té doby to šlo celkem dobře (optimalizace silně pokulhávající, ale nepadalo to)
Tipy pro lepší výkon: Vypnout VSync, nastavit FPS na max a vypnout Gsync viz níže
Go to : C: \Program Files (x86) \Steam\steamapps\common\No Man's Sky\Binaries\SETTINGS (Or basically, (Any folder where you installed NMS) \Binaries\SETTINGS)
Find the file "TKGRAPHICSSETTINGS. MXML" and open it.
You will then search for the "GSync" option. It's "true" by default, change it to "false".
DX 12 je v Rise of the tomb raider od vydání hry. Patch akorát opravil pár věcí s kompatibilitou, když má někdo více než jednu GPU.
"We have just released the seventh PC patch for Rise of the Tomb Raider, build 1. 0. 668. 0. This patch adds improvements for DX12 multi-GPU support (this includes NVIDIA SLI and AMD CrossFireX) , as well as a variety of other fixes. "
Já jen nechápu, že ty český dabéry využili tak polovičatě. Skoro před rokem v gameplay videu ([ odkaz ] daboval Bohdan Tůma a vypadalo to, že si vývojáři dají trochu práci s autenticitou a v tomhle videu mají najednou češi ruský přízvuk.
Ve hře je zajímavá chyba a těžko říct, jak dlouho byla bez povšimnutí, někdo to náhodně našel. Když zmáčknete při Gwentu "O" dostanete kartu s návnadou
Ještě je ve hře easter egg na film Monty Python's The Meaning of Life, kde jeden žebrák v Novigradu zmiňuje, že mu někdo vyléčil lepru a teď nemůže vydělávat žebráním.
Miky: To na tom konkurenčním webu píšou taky, nebudu říkat o jaký web se jedná, ale rýmuje se se slovem "poupě" . Navíc nulová komunikace z jejich strany, i když jim člověk slušně napíše a zeptá se.
Hlavní hrdina mi taky vadí, ale ne kvůli rase, nýbrž kvůli tomu, že není členem mafie ve hře, která se jmenuje MAFIA. Proč z něj neudělali nehratelného záporáka a protagonistou by byl člen mafie? Ten co pro tohle napsal scénář by potřeboval před psaním alespoň shlédnout Kmotra, Goodfellas, Casino nebo Donnie Brasco aby zjistil, co znamená mafie. Kdybych věděl jméno toho scénáristy pošlu mu poštou rybu, dám mu koňskou hlavu do postele a hodím po něm pár pomerančů.
Nechápu, že ty protipirátské ochrany se ještě vyplatí. Kdo si to bude chtít stáhnout si to stáhne vždy, vím že třeba uplay trvalo cracknout déle, ale povedlo se. Navíc paradoxně ta ochrana daleko více poškodí platící hráče, kteří se musí po koupi ještě různě registrovat, jen aby si zahráli singleplayerovou hru. Chtělo by to, aby si herní vývojáři vzali ponaučení z CD Projektu, u druhého Zaklínače ochranu odstranili a u třetího ji ani nepoužili a prodává se, protože nijak neomezuje hráče. Všichni, ne jen Rocksteady by se měli zaměřit na dobrou optimalizaci a spokojenost zákazníka než lít peníze do "neprolomitelné ochrany".
Opravdu jsem nečekal, že optimalizace dopadne takhle příšerně, tenhle rok to vypadalo slibně. GTA 5 bylo dobře optimalizované, u Zaklínače ani nesplňuji minimální požadavky a jede mi krásně (nevypadá to jako na PS2) a od Batmana jsem čekal kvalitní optimalizaci jako u předchozích dílů. Snad se z toho vyhrabou nějakým patchem