Pěkná a čtivá recenze. Jenom se tady zase bohužel vyrojili přiblblí frustráti, hrdinové od klávesnic, kteří ani neovládají základy češtiny, ale všechno musí poplivat, protože za a) je to hra z Ukrajiny, která nevoní jejich dezolátskýmu naturelu za b) Martin Zavřel si dovolil mít vlastní názor a to se neodpouští. Smutně pozoruju, jak úroveň diskuzí na celém netu postupně upadá kvůli těmhle všudypřítomným debilům.
Rád bych se, Martine, zeptal na ten RPG prvek, nějaké upřesnění, v recenzi mi to chybí. Hráč dostává expy a následně si odemyká skilly jako třeba ve čtyřce, nebo je to svázané s aktivitami, jako v pětce? Díky.
Pro mě v podstatě zpráva dne. Jednička byla pro mě herní ráj - velký otevřený svět, hratelnost jako v Gothic 3 (podle mě hanebně nedoceněný díl, když se vychytaly bugy, byl super), furt bylo co objevovat a to i z hlediska vertikálního prvku, protože šlo létat a na to, jak ten svět byl obrovský, tam bylo minimum bugů a hra byla skvěle odladěna. Těším se moc. Jedině ten trailer se mi nelíbí, jak ve stylu nějakýho šílenýho Gears of War, ale to je detail.
@Prosím více inzerce
Není pravda. Před Homecoming se jelo u každé frakce 2 až 3 decky, furt ty samý a byla to nuda, člověk úplně věděl, co protivník v příštím tahu zahraje. Teď je to mnohem variabilnější, těch kombiancí decků je tam mnohem víc, nesrovnatelně....a navíc to vypadá úžasně a ty artworky u karet jsou nádherné, zvláště, když jsou rozpohybované.
@Martin
Nepíše se "holD crytek", milý dyslektiku, ale "holT crytek". S´D´ na konci pouze když někomu vzáváš hold, koukni smutně na svoji čtyřku z češtiny a zkus si jí zopáknout.
@OneShot
OneShot: Už jseš s tím trapnej. Film jako odvětví popkultury je úzce svázaný s hrami, zvláště pak ze superhrdinského a komiksového ranku, tak nechápu, proč by tu nemohly být i filmové příspěvky. Skoro všechny světové herní servery tuto smutnou událost zmínily, třeba Gamespot jako hlavní zprávu dne. Dám ti nezištnou radu - přeskakuj je a nečti, když se ti tak příčí.
Já nevím, pořád zdůrazňovat, že Pattinson byl "třpytivý upír" v té Twillight srágoře je už přinejmenším trapné. Z tohoto prokletí se už dávno vykoupil, od té doby hrál ve spoustě zajímavých a skvělých filmech, takže jeho mladické " hříchy" nechte už bejt. To je stejný, jako kdybyste 50 roků pořád předhazovali Sylvestru Stallonemu jeho prvotinu v soft pornu a za prahem jeho sedmdesátky ho pořád představovali jako "Italian Stallion". Už toho nechte, není to příliš invenční, ani profesionální.
Fakt trapnej click-bait nadpis, který bych čekal někde u bulváru, nebo na Novinky.cz. Konzole je mi u zádele, Gwentu se skvěle daří, nevím kolik hráčů je v pro-ranku, tam jsem se ještě nedohrabal, ale v základním ranku je zhruba 80 tisíc hráčů a to je skvělé číslo. Navíc tu hru pravidelně aktualizujou, balancujou, vylepšujou, krásně se o ní staraj.
@Filip Gawlas
Kluci polští se nechali slyšet, že na Steamu to nikdy nebude. GoG je lepší, přehlednější, uživatelsky vstřícnější, uživatelské recenze tam jsou adekvátnější, než na Steamu. Zas na druhou stranu, hry na GoGu jsou dražší, než má Steam, to je pravda, ale záleží na preferencích každého hráče.
@Kolousek001
Vůbec nevíš, o čem mluvíš. Starej Gwent - to bylo dokola rotování 10 až 15 decků ze všech frakcí, 90% hráčů se jich drželo jak klíště a bylo to tak předvídatelný, že to byla pak strašná nuda. Novej Gwent - díky přidaným funkcím jako Zeal či Charge se mocně rozšířily možnosti, jak to hrát a taktizovat, nemluvě o schopnosti leaderů zapojovat se během celého duelu do hry. Teprve teď má hráčova kreativita volný průběh, ne ty dokola stejné, do jedné kartičky okoukané decky, odkoukanými z redditu se kterými hrála většina hráčů. Stávající Gwent byla NUDA, tohle je změna k lepšímu.
@Deiv
"Vypadá to hůř"?? ... člověče, kup si brejle, nebo jdi po laser, ten vizuální upgrade oproti stávající verzi je tak markantní, že tyhle stesky, jako vedeš ty a tobě podobní, jsou úplně směšné. A co se týče hratelnosti, už to konečně nebudou furt dokola se opakující se decky podle šablon, ale skutečný taktický orgie. Já se těším.
@Kolousek001
Furt lepší, než současný stav, kdy se jede jen několik decků (např. nekkeři u Příšer, nebo Viper Witchers u Nilfgaardu atd.) JAK PŘES KOPÍRÁK, teď je to taková nuda hrát, soupeři jsou po vyložení dvou tří karet totálně odhadnutelní, není tam žádný prvek překvapení a to píšu jako Gwent veterán a fanoušek (současný level 88, pravidelní sezónní level 20). Tahle hra potřebuje obrození jako sůl, jinak by postupem času přišla o hardcore hráčskou základnu, která nyní postupně klesá. Jednoduše řečeno - nyní není žádný požitek z hraní Gwentu, protože je frakcemi nevyvážený a dopředu odhadnutelný.
Už bylo třeba opravdu s tím něco udělat. Jednotlivé frakce byly strašně nevyvážené, a to píšu jako člověk, který je ve Gwentu veterán, hráčský level mám 88, v sezónním jsem se dostával pravidelně na level 20. Dělal jsem si statistiky oponentů posledních 30-ti duelů - z nich jsem 14-krát (!!!) hrál proti Nilfgaardu, 5-krát Skellige, 4-krát Scoitell, 5-krát Příšery a 2-krát - nekecám, jenom 2-krát - jsem hrál proti Severním říším. Z toho jasně plyne, které frakce jsou přesíleny (ano, Nilfgaarde, ukazuju na tebe) a které hráči ignorují, což je zejména moje oblíbená Severní říše, za kterou hraju téměř stále. Takže hraní Gwentu se postupně stávalo frustrujícím a nastálé změny jenom vítám. Jenom lituju zrušení stříbrných karet, hra se tak, myslím, ochudila o jeden taktický prvek navíc.
Nechápu, proč se tu hejtí Mad Max. Poušť nikdy nevypadala ve hře krásněji, navíc střídala různá prostředí (ekosystémy), ať to byly solná jezírka, skaliska, rudý písek, klasická poušť atd. a ty jemné RPG prvky dokázaly chytře zaháčkovat, takže ani po 40 hodinách mě to nenudilo. Ta hra je fakt krásná. A RAGE 2 vypadá taky hezky, pokud tam půjde expit (zatím to tak nevypadá, ale ještě je čas to změnit), tak to je jak nový Borderlands, na který už nějaký rok marně čekáme.
Mrkněte na jakkýkoliv film s Aliciou (od Ex Machina dál k těm novějším, třeba The Light Between Oceans je její herecký koncert) a musíte uznat, že vybrali skvěle, ta holka vypadá pěkně a je vynikající herečka. Kozy neřeším, z puberty jsem už dávno vyrostl
Jak to tak různě čtu, v cizině to má mnohem příznivější ohlasy, než v zemi původu vzniku. Jak typické. To jenom čeští trollové a trotlové plivou na všechno, občas ty diskuze zde připomínají diskuze levicových frustrátů na Novinky. cz. Když odhlédnu od kontroverzní postavy Dana "všechno hejtuju" Vávry, tak tomuhle projektu fandím, protože rozsahem nic tak velkýho (textu je v celé hře více, než v Bibli, nebo v prvních dvou dílech Hry o trůny) tady nebylo a dlouho zas nebude. A vy, hejtři, polibte mi ánus
Oproti oficiálnímu traileru, který mě spíše vyděsil, tohle vypadá hodně dobře, i na animaci obličejů zapracovali. Akorát ten hlavní hrdina působí - jak to říct - jako kdyby byl trochu retardovaný a zároveň měl něco se štítnou žlázou , občas má tak divně vyvalené oči. Ale jinak pěkný a začínám se těšit.
Já jsem z toho videa úplně nadšen. Hned ten pvní hraný filmeček - je vidět, že to dělali chytří lidé se smyslem pro nadsázku a vtip. Už ta malá knížečka ve sběratelce u předchozího dílu byla jedinečná svým humorem. Tohle bude chytrá hra od chytrých lidí. Bravo, Machine Games!