Zpět na článek

Diskuze: Zaklínač 4 obdržel nový trailer a premiérové záběry z hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 6. 2025 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je absolutni! Jeste jsem se nikdy netesil vic na hru

Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 26 Level 26
4. 6. 2025 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Supr. Tak to bych si asi měl konečně zahrát trojku, když tu už za chvilku bude čtyřka.

Sonik
Sonik
Level 22 Level 22
4. 6. 2025 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strašně cute ti spekulanti tady, nikdy neomrzí :D

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
4. 6. 2025 04:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No do prdele toto prišlo ako blesk z čistého neba. Akurát na desiate výročie od vydania tretieho dielu som si hovoril, že by to chcelo niečo špeciálne, ale nič neprišlo. No včera otvorím zing a čítam "Zaklínač 4 obdržel nový trailer a premiérové záběry z hraní".

A lepšie prekvapenie ani prísť nemohlo. Pocítil som akési deja vu ako by som sa ocitol späť v roku 2013. Take niečo dokáže vykúzliť iba starý dobrý cd projekt aj keď už možno nie sú to, čo bývali. Toto by naozaj mohol byť herný svet novej generácie.

V minulosti som napísal, že rád by som sa pozrel do Koviru a stalo sa. A na konci ešte záber na Lan Exeter, tak to uznávam.

Samozrejme, že človek je opatrný, ale verím, že v cd projekte ešte ostala nejaká sebareflexia a zanietenosť. Ostáva už len veriť, že vo finále to nebude vyzerať priveľmi odlišne. Toto by im trebalo pripomínať asi najviac.

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
3. 6. 2025 21:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky sem si rikal jestli ji neodstranili z obliceje bucal fat od posledniho videa a vidim ze ostatni pisou to stejny tak to asi bude pravda 😂

Michal Čížek
Michal Čížek
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když pominu grafickou stránku, tak to hrozně připomíná lehce vylepšeného Zaklínače 3. Prostě jako kdyby na Zaklínače 3 naroubovaly Unreal Engine. Je to tech demo, takže výsledná hra bude vypadat trochu jinak.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cinematic trailer docela ujde a tech demo pěkné. Nemám problém jim věřit, že to běží na konzoli, to obecně technická dema dokážou velmi dobře, stejně jako film. A že to hrál a popošel? Tomu taky věřím, stejně jako že z toho spousty věcí využijí ve hře, v nějaké podobě. Ale jak to bude vypadat, tak to neví ani tvůrci, ani my a myslím si, že celkově si tu potřebují někteří hačnout na zem.

Vidím tu přebujará očekávání versus zamindrákované borce. Všicí si dejte facku a sedněte si k realitě. Tohle není hra, tohle je ukázka herních mechanik v U5 s tím, že určitě něco z toho je v tvorbě hry. Pro blbé je tam i napsané demo a pod to se může schovat cokoliv i věci takové, co s finální verzí nemají nic společného. A že skoro nikdy dema neukazují finální hru, tak to snad už dávno víme všicí, tak proč si tu někteří mají potřebu odplivnout zrovna na CDPR, tak to nechápu. Už u první ukázky, kdy mě osobně vzhled Ciri byl u prdele a jen jsem si užil video, tak tu některým pukala vejce. Ty mně nepukla ani když mi nešel dohrát CP2077 a žiju a hra je dávno hratelná.

To je zas doba ty vole, to dřív fakt nebylo. Lidi, měli byste se odpojit od systému na čas, a jít... já nevím plést ponožky třeba nebo zajít do hospod. Když totiž hospody byly dřív narvané, byl ten život nějaký klidnější a né tak agresivní. A jestli máte potřebu strhávat podstatu technického dema, ač se tu píše o herní ukázce a herním světě, tak je s váma už něco blbě. Protože ač blbě formulováno, tak ano, je to ukázka z nějaké herního světa a je herní. Jen není dodané přímo "technické, herní demo sloužící k prezentaci herních mechanik U5 enginu.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
3. 6. 2025 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak na ty 85" tv to bude paradicka... pekny, pekny!

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
3. 6. 2025 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z herní komunity se stala poslední dobou naprosto nechutná a ubrečená banda, která dokáže jen hledat vše negativní a jen kritizovat vše co vidí.

Místo toho, aby se dokázali bavit tím, že jim vývojáři jedné z nejlepších her minulosti ukázali na čem dělají a čeho by chtěli dosáhnout, tak radši vše jen zkritizují atd... Mám pocit, že jim ani nejde o hry a vůbec ne o to, že by je dokonce chtěli hrát. Stejně jako většina haterů na steamu, kteří vlastně ani dané hry nevlastní.......

Pro ty co ještě zůstali normální mám řadu si toho vůbec nevšímal a nakazit si tak náladu od lidí, jenž ve svém životě nikdy nic nevytvořili. Rok 2025 je z pohledu her naprosto lahůdkou a tenhle první pohled na gameplay W4 jen v tom všem pokračuje.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
3. 6. 2025 20:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Víš, že hry něco stojí a vývojáři obecně lžou? A CDPR už dávno není to co dřív.

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor hezky napsáno 👌

Dion
Dion
Level 43 Level 43
4. 6. 2025 02:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor ten titulek Zingu tomuto návalu komentů pomohl ... "premiérové záběry z hraní" - je to trochu zavádějící ... hodně lidí to pochopitelně nepochopila že je to tech demo ... já to taky pochopil zprvu ṣ̌patně ... a hned pod titulkem je "gameplay běží na základní ps5 "

To je ṣ̌patně . To není gameplay .Titulek by mohl být spíṣ̌e něco jako Epic a CD Projekt předvedli novou verzi Unreal engine tech demem ze světa připravovaného Zaklínače.

Vṣ̌ak kdy jsme naposledy viděli vyloženě tech demo na hodně očekávanou hru milované značky ? Já nevím ... vyloženě tech dema nvidie nebo epicu nevyužívají konkrétní značku . Tohle tech demo je spíṣ̌ jako když máte prototyp/nápad na hru a jdete shánět peníze na vývoj a to demo ukazujete za zavřenými dveřmi ... něco jako svého času Crytek měl demo a následně z toho udělali Far Cry . Za mě je to trochu nedomyṣ̌leno využít očekávaného dalekého Zaklínače na ukázku poslední verze unreal ... protože jak ted vidíme - hodně lidí jim tohle demo pak bude připomínat .

Plus media to prezentujou jako gameplay ... ale už nevysvětlí co je to tech demo ... že tam je hratelný úsek mapy ... bez herní logiky a mechanismů které si mohou vzít velkou porci výkonu ve finální hře . Tuhle Vávra přiznal jak moc procesor zatěžujou ty vrstvy zbroje v KCD a kolik jim to udělalo trablí a přitom taková "blbost" .Ale spousta lidí tyhle detaily vývoje nezajímá. Běžnej člověk klikne tady na titulek první záběry z hraní Zaklínače - koukne na video - bez pozornosti tomu nápisu tech demo a pak v roce 202X bude nadávat že to na ps5 neběží :o)

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
4. 6. 2025 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion Tak Kalemba to celou dobu prezentoval jako Tech demo a vyšli o tom i články. Vlastně je to ukázka toho co všechno by při vydání chtěli mít ve hře(dost toho asi už mají). Samozřejmě lokace, Lan Exeter jsou opravdu ze hry, stejně jako byl ten Strongford z prvního traileru. Za mě paráda že ukážou na čem přesně pracují a jak se snaží UE5 vylepšit.

Nejlepší na tom je, že W4 bude vycházet asi dost blízko TES6, tak jsem zvědavej jak se Todd pochlapí, protože jestli neudělají proti Starfieldu velkej pokrok, tak to bude jak pěst na oko.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
4. 6. 2025 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Nezmínil jsi celou řadu důvodů, proč to mají lidi za něco, co nebudete, s velkou pravděpodobností, pravda. Jenom jsi naplival na ty, kteří s tímhle mají problém, protože nezapomínají na to, co CDPR dělal dřív. Když řekneš A, tak musíš říct i B, protože jinak vypadáš jako někdo, kterému lze podstrčit cokoliv navoněného a on to prostě vezme. To, že vývojáři jsou dneska už tak líný, že tohle v lidech vzbuzují, není vina těch lidí. Nebo snad ano? Kritika je špatně či co? Od kdy?

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
3. 6. 2025 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tech-demo samozřejmě vypadá luxusně. Vše okolo je klasická CDPR snůžka lží, keců, polopravd a přetvářek. A ještě dají do pozadí chlápka s gamepadem, kdybyste náhodou pochybovali, že to bylo nehratelný tech-demo :D :D

Každá jedna jejich hra stejnej postup. Jedni z největších podvodníků v průmyslu.

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe @GoOdTiMe náhodou pochybovali, že to bylo nehratelný tech-demo XDD přesně tak je to uplně fake skrz na skrz a 90% blbečků už věří že to takto bude vypadat XD

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
3. 6. 2025 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Firo Tak za blbečka jsi tady tak akorát ty.....

lobbycek
lobbycek
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Firo viděli jsme stejný video? co na tomhle jako má bejt fake? ta hra vypadá naprosto v normě s tim co by měla dnešní generace umět. Z dema je naprosto znatelnej, brutální shimmering, místama ghosting a upscale z nižšího rozlišení. Vizuální efekty vody jsou průměrný a jediný čím je celý video výjmečný je opravdu pouze nový tech nanite pro foliage a voxel lods. Zbytek už jsme viděli u všech ue5 her. Nevim proč tady pod videem hlásáš jak je to fejk a jak jsou cdpr ulhaný špíny. Sám tomu rozumíš hovno a děláš tady rozumy.

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 21:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @lobbycek cdpr ulhaný špíny - 2077 v den vydaní ? ANO JSOU ale tak ovečka jako ty si od nich stejnak předobjedná sběratelku ( btw 2077 je jediná hra co byla odstraněna z PS store a za kterou se vracely peníze i když jsi nahrál 50+H )

Hlásat že toto jelo na basic PS5 s RT a 60fps je už ted totalní lež

Zase jen vytváří hype na jejich další hru - nejlepší RPG , revoluční NPCs , revoluční OPEN WORLD kde jsem to už jen slyšel a jo 2077

gazorpazorp
gazorpazorp
Level 38 Level 38
3. 6. 2025 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Vývojáři prozradili, že ukázka běží na základní variantě konzole PlayStation 5 v 60 snímcích za sekundu a zapnutým ray tracingem." Tak určitě. A potom se probudili s mokrou matrací. Nechápu proč ze sebe dělají idioty. Poláci to asi mají v krvi.

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 18:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gazorpazorp @gazorpazorp přesně , zapomněli dodat že to je upscaling z 720p a 30fps ve skutečnosti XD

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
3. 6. 2025 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako pánové a dámy, tohle mě vyrazilo dech. Ukázat tolik, když mají ještě 18 měsíců vývoje před sebou.......

Vypadá to že jsou ve vývoji dost daleko a jestli někdo dokáže UE5 ještě víc zpomalovat, tak to bude právě CDPR. Swen z Larianu právem věděl proč říkat že W4 a GTA6 můžou rozdrtit všechny. Svět Witchera je ale o moc lepší k ponoření.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor 18 je moc optimistické. Orientačí rok vydání 2027 může být 18 měsíců, ale klidně i necelých 30. Navíc podle mě odklad v roce 2028 je velmi pravděpodobný.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
3. 6. 2025 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie To si opravdu nemyslím. Prvotní chtěli stihnout 2026, ale dali si radši odklad na 2027. Já ale opravdu očekávám začátek roku, protože potřebují část lidí pro plnou produkci CP2. Když jsem dnes viděl co již mají, tak mi opravdu nepřijde, že by do vydání mělo být déle než za těch 18 měsíců.

Osobně tipuji TGA 2025 první gameplay boje a TGA 2026 release trailer. CDPR má TGA hodně rád.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Melneor V roce 2018 ukázali skoro 50 minutový super gameplay Cyberpunku, který byl čistě gameplay a o dva a půl roku později vyšel naprosto rozbitý produkt. Tím neříkám, že nás čeká to samé, ale podělat se může cokoliv a způsobit odklad. A tohle může být klidně jediná pokročilá scéna kterou mají. Bylo by to super, kdyby to vyšlo z kraje 2027, ale já bych na to nevsázel.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
3. 6. 2025 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Hra vstoupila do plné produkce minuleh rok. Má to být obrovský otevřený svět a ještě k tomu RPG ( snad ).Jedou na novém enginu a šušká se, že vývoj najde nejlépe na UE5.Tady bych se vůbec nebál řikat 4-5 let vývoje ( i s odklady). Pokud teda nechtějí crunchovat celej rok jako CP77 😀

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
4. 6. 2025 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas @bokas Po tejto ukážke nevidím problém že hra výjde v 2027. Už budú aj nové konzoly. S Witcher sériou predsa len už majú dlhoročné skúsenosti a určite použili nejaké hotové assety z trojky a snáď im aj ten Unreal ide od ruky.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
4. 6. 2025 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas @MARTAS SK No jestli si četl poslední zlravy od CD RED. Tak to video je fake a opravdu jen tech demo. Dokonce tam nemusel být ani ten pán s ovladačem 😀. Hele myslet si, že tak velká hra vyjde za takovou chvíli je fakt naivní. Ale tvoje věc.

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 17:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další fake demo gameplay , si pamatuju 2077 a Witcher 3 demo kde byl downgrade jak prase potom :D

Doufám že jim toto už nikdo nežere a že to takto vypadá na base ps5

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Firo Tak je to přece jen tech demo, kde ukazují sílu UE5 a co by mohlo být možné — což většinou znamená, že to ve hře neuvidíme. Ale pokud si dobře pamatuji (ani se mi to nechce hledat), tak Cyberpunk 2077 vypadal po vydání lépe, aspoň na PC, ne? Grafika přece nebyla problém, a dnes už vůbec ne, s path tracingem, tím jsem si jistý. Witcher 3 měl downgrade, to ano.

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 17:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Zrzek tu seper grafiku v 2077 s RT si užije tak 5% hráču , většina lidí nemají ani grafiku aby jim RT šel a když už ho zapnou tak musejí použít upscaling aby měli aspon 60fps

A tady tvrdí že takto to vypadá na base PS5 s RT a 60fps XD

Podícej se jak vypadal Witcher 3 trailer v 2013 a jak vypadala hra v 2015

CD zase jen uměle vytváří hype jak to bude BEST RPG

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
3. 6. 2025 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Zrzek u W3 vydali první gameplay 9 měsíců před vydáním a finální hra byla lepší. Mají čas to odladit a zapracovat na věcech, které teprve ukážou.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
3. 6. 2025 20:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Melneor Graficky tam byl slušný downgread, hlavně v nasvícení.Vznikalo i hodně modů, aby se přiblížili původní vizi. Schválně mrkni na youtube.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
4. 6. 2025 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Melneor Lepší? To jako myslíš vážně? Lepší?! :D Panebože do čehos to duši dal. Jestli to co vydali podle tebe vypadalo líp než to co bylo prezentováno, tak máš slušný problém.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
3. 6. 2025 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Firo dobry scherlocku...

Lobo
Lobo
Level 50 Level 50
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krasa

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to luxusně – animace, grafika, vegetace, populace, vesnička vypadá dobře, plná života… I přes to, že změnili engine, to pořád vypadá jako Witcher. A Ciri je dobrá coura, proč to ukazují tak brzy, jsem teď zbytečně natěšený 😀🔥

Snad se jim to podaří, protože tahle tech dema většinou zůstanou jen na YouTube…

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Zrzek kámo však je to celý fake demo udělané v UE5 v reálu to takto nebude vypadat XD

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Firo "Fake" to není — kdyby tu demoverzi zpřístupnili ostatním, mohl by si ji na PS5 zahrát každý. Jak to ale bude vypadat ve finále, je ve hvězdách. Dnes to sice působí neuvěřitelně, ale za 4-5 let, až hra vyjde, už to zas tak ohromující být nemusí, v době kdy bude už i PS6.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
3. 6. 2025 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Zrzek Naivní jak 6letý dítě.

Firo
Firo
Level 20 Level 20
3. 6. 2025 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firo @Zrzek kámo to je nehratelný je to script tech demo XD tam není co hrát

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
3. 6. 2025 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najednou vypadá Ciri normálně a blíže k W3, asi tak, jak měla vypadat už v tom traileru. V prvním videu byla o dost starší, divně napuchlá a nesympatická. Podobný případ jako u Outlaws a AC Shadows, kde zpočátku měla Naoe jiný obličej než na screenshotech a vypadala jako kluk. Ale v gameplayi vypadala tak, jak podle obrázků měla vypadat. Je až směšné, jak velké firmy pořád drbou do obličejů ženských postav.

Prostředí je fajn a líbí se mi, jak sesedá z koně. :)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 16:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan @Ristan Takže nejsem sám, kdo si všiml rozdílu ve vizáži 👍Tady vypadá mnohem lépe

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Nemyslím, to jen zase se některá individua chytly jednoho záběru z tisíce a řešili ho, když se ale člověk podíval na model z behind the scenes, tak vypadá cca stále stejně. Stejně jako, v CGI trailerech postavy u každého zaklínače vypadali naprosto jinak, než pak jak byly ve hře a to včetně Geralta a ani tohle nebude její finální podoba.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
3. 6. 2025 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher @MrN00b Máš pravdu. V prvním traileru akorát použili cinematic model a byla tam tma. Tady je herní model v denním světle. Nos, lícní kosti i čelist má stále stejnou.

kyjak
kyjak
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan @Ristan Co tady furt melete o tom prvním cinematicu ? Viděli ste někdo cinematicy k W3 ? Yennefer tam vypadá jak úplně jiný člověk a Geralt v každém cinmaticu vypadá taky jinak, dokonce i v tom na Gwent.
Bylo mi naprosto jasné, že ve hře bude Ciri vypadat jinak než v těch cinenamiticích.

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan @Ristan A nebo to bude třeba tím, že je rozdíl mezi Cinematic Trailerem a Gameplayem – Geralt vypadal taky jinak, to samé třeba Ezio a další. To se prostě nedá porovnávat, ty trailery jsou často záměrně přehnaně filmové. Jak může někdo čekat, že postavy budou ve hře vypadat stejně jako v cinematic filmečku? Já si ani nemyslím, že by jí nějak změnili tvář – nejspíš takhle vypadala vždycky..

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
3. 6. 2025 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Zrzek Samozřejmě že cinematic trailer je něco jiného, ale to na věci nic nemění. Pouze jsem řekl, že takhle měla ideálně vypadat už tam, minimálně neměla působit o dost starší. Tím se jen vytvořila zbytečná kontroverze. Ale pokud si myslíš, že každá kontroverze je dobrá, nebo že je vlastně skoro stejná (tím bys vtipně popřel svá vlastní slova o trailerech), tak dobře, klidně si to mysli.

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 22:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek @Ristan Zbytečná kontroverze vznikla jen kvůli "internetu", který rád panikaří. Kdyby se lidé uklidnili a trochu zapřemýšleli, nic z toho by nebylo a ani my dva bychom tuhle konverzaci nevedli.

totalgibon
totalgibon
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: PC
4. 6. 2025 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan @Ristan Holt místí konzervativci by nepřežili, kdyby Ciri vypadala jako normální atraktivní dospělá žena a ne jako osmnáctileta supermodelka.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by dali na hráče? Vypadá mladší než v CGI oznámení na TGA 2024 🤔

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, to co jsem viděl se mi líbilo, i když ukázali hlavně jen technickou stránku UE 5, která mě do detailu moc nebere. Vypadalo to na pohled dobře a chci hlavně, aby to jelo dobře. Jestli to takhle bude při vydání těžko říct. Je možné, že nakonec bude nějaký downgrade, docela bych se i divil, kdyby nebyl. Ta část, že tohle jede real time na klasické PS5 s RT při 60 FPS bez PSSR mi přišla až k neuvěření a příjde mi to až podezřele dobrý. Jinak hezká krajina, malebná vesnička. Možná bych trochu ubral s tou sytostí barev a nebál se sáhnout po tu více ponurou barevnou paletu, ale to je otázka vkusu. Vzhled Ciri je za mě naprosto normální, na tohle snad už nebude tolik námitek. Kdyby to takhle vypadalo a mělo to dobrou optimalizaci, budu velmi spokojen. Ale kdyby, kdyby, musíme si počkat pár let a přesvědčit se.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
3. 6. 2025 17:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Dalṣ̌í věc je že v době vydání které se může klidně protáhnout budou současné konzole za zenitem , kdy next gen bude za rohem nebo už na trhu ... Hlavní průser Cyberpunk bylo rozhodnutí neodpískat staré konzole čímž ztratili spoustu času a vlastních kapacit vývojářů.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
3. 6. 2025 20:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @Dion Tam byl hlavně problém, že studio nemělo jasnou vizi, jaká ta hra vůbec bude. Po E3 traileru z 2018 teprve oslovili Keanu Reevse a překopával se celej scénář. Hra si prošla několika restarty. Ani né tak vina konzolí jako spíše studia a plánu vývoje. Přeci jen RDR2 na tom jelo taky a to je technicky mnohem dál.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
3. 6. 2025 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dion @bokas ps4 je určitě zbrzdilo před i po vydání nehledě na původní koncept. Je běžné že se během vývoje ubírá na možnostech. Tak jsem to myslel že místo celkem marné snahy lopotit se (dobře,neviděl jsem ps4 verzi) s tou verzí se mohli věnovat městu a rpg systému což asi byl hlavní zádrhel od původní vize. Postavit funkční future velkoměsto musí být jiná liga než Novograd ( který je dechberoucí i po letech) a to asi nehledě na engine . Rozhodně mi příde užasné co ten jejich nakonec dokázal ...

RDR2 bych tak nesrovnával ... je to masterpiece zrovna tak o tom žádná kterej vypadá stále famózně. Vem ale v potaz že na tom dělalo 1600 - 2000 lidí 8 let ... Jádro CD Projektu bylo 500 lidí + plus tisíce externistů . Ale jinak v jistých ohledech měli jednoduṣ̌ṣ̌í vývoj ve smyslu že jejich inspirace je western a těch zdrojů je mraky . Co se týče designu všeho - ten je prakticky danej vycházející z historie. Tam se musel CD projekt nadříd mnohem víc ... plus budovy v RDR 2 mají nanejvíṣ̌ pár pater ... postavit cyber megapoli tak jak by hráči chtěli aby to město jakoby žilo a nepůsobilo jako kulisa zabere prostě příliṣ̌ mnoho času a hardware se potí ...

Imitovat třeba virtuální Bangkok je neskutečně náročné ba nemožné s porovnáním s Prahou ... v tomhle bych viděl smyslplné využití pomoci AI ... protože pro tisíce lidí je to nekonečná práce ...

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
3. 6. 2025 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Bravy budou určité sytéjší jelikož jde o Kovir. Skelige vypadlo taky dost odlišně od Novigradu. Jsem opravdu zvédavej kam se ještě podíváme. Očekávám tři lokace.

Jinak se hrozně těším na možnosti úpravy a sety zbrojí. Co si budeme-v tomhle enginu a hlavně na Ciri se může člověk opravdu vyblbnout.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Nemyslel jsem barvy jako takové, ale celková za saturace je taková moc malebná mi příjde. :D Třeba v první ukázce třetího Zaklínače to mělo takový ten chmurný, šedivý nádech, temnější atmosféru a pak to celé zesvětlili.

Nevím jak moc závisí na enginu jak moc se dá s postavou vyblbnout (neironicky, opravdu nemám tušení :D). Podle mě se s tím dalo dobře vyhrát už ve třetím Zaklínači. Spíš mě zajímá jak ji pojmou hratelně. Za mě by Ciri měla být mnohem akrobatnější než Geralt, aby to mělo nějakou změnu.

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
3. 6. 2025 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne děkuju

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
3. 6. 2025 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám z toho hrozně zvláštní pocit. Jako dává mi naprosto smysl, že protagonistkou čtvrtého dílu bude Ciri, ale pořád mi nesedí to, že prošla mutací a stal se z ní čistý Zaklínač.

Kdybych to měl k něčemu přirovnat, tak z toho mám asi takový pocit, jako kdyby si Sam Wilson píchnul sérum super vojáka, když se stal Kapitánem Amerikou. Kapitán Amerika totiž není o super síle, ale o jeho charakteru a i když občas lituje, že si ho nevzal, tak si stejně nakonec uvědomí, že o tom to prostě není. O tom jeho postava je.

Mohl to být hezký kontrast ke Geraltovi a zajímavý vývoj její postavy. Jo, hádám, že ve finální hře to bude asi komplikovanější, než se rozhodla prostě jen tak zmutovat, protože se hra jmenuje Witcher a lidi chtějí hrát za Witchera. Na druhou stranu jsme s ním měli už 3 super hry a jelikož zatím nemáme moc z čeho vycházet, tak mě to mrzí.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks @Frezen Aleks Na tohle jsem velmi zvědavý jak vysvětlí a jak se k tomu příběhově dopracují. Určitě to jde vymyslet, aby to dávalo smysl, ale bude to oříšek. Otázka je jestli bude zaklínačkou od začátku nebo od určitého bodu v příběhu? To, že se Ciri stane plnohodnotným zaklínačem je za mě fakt velký moment, který v podstatě tak nějak rozbijí "pravidlo", že ženy nemohou být zaklínačky. Tudíž bych byl nerad, kdyby nás tím odbyli třeba jen hodinovým prologem nebo nedej bože nějakým dvoustránkovým vysvětlením jak k tomu přišla. Za sebe bych se k tomu rád dopracoval během hraní, aby si to hráč mohl kousek po kousku rozebrat a třeba se k tomu dopracovat až v druhé polovině hry.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 17:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Tak ono se to dá okecat jednoduše, stačí říct že její síly narůstaly a stále více a více nad nimi ztrácela kontrolu, až jediná možnost byla zkouška trav.

Jinak, v knihách nikdy není nikde napsáno, že ženy nemohou podstoupit zkoušku a případně být zaklínačky, u jednoho článku jsem tady i vypisoval přímo citace z originálu (polských knih), spíš naopak je tu náznak o opaku a důvodem proč nebyly bylo spíš dobové zasazení, než biologie. :D

Ovšem, Sapek to nejspíš neřešil, protože pro něho byl středobod Geralt, to on je ten zaklínač z názvu, a nikdy nijak extra neřešil zbytek cechu a jeho historii.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @MrN00b Je to teoreticky jedna z možností, ale je podstoupení zkoušky trav to správně řešení? Podstoupit něco, kde je vcelku malá šance na přežití. Tyhle pokusy se prováděli na dětech, kdy byly ještě v biologickém vývoji, tudíž bych se domníval, že šance na adaptaci by mohla být větší u mladších než starších? Dále se mi nezdá, že by mocná Starší krev najednou byla "zastavena" pomocí té zkoušky trav a podávání jedů. Pak se nabízí otázka, kdo tu zkoušku provádí protože patrně to už nikdo neví. Proč je nový medailon v podobě Rysa? Jedná se o novou školu, další zaklínače? Přišli zaklínači zase do módy? Mám na to ještě víc otázkek a fakt bych na ně rád dobrou odpověď. :D

Já vím, že není nikde psáno černé na bílým, že ženy nemohou přežít ty mutace, ale vzhledem k tomu, že všichni zaklínači jsou muži a nikde není zmínka o zaklínačce, tak to beru jako takové nepsané pravidlo. Proto jsem to slovo pravidlo dal do uvozovek. Jak se to s originálním zněním v polštině nevím, ale beru to jako zajímavý fakt.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 19:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Tak je to fikce, zkouška trav může být jediné řešení, tady záleží jak si to scénáristé a nebo autor bude přát, stejně jako mi to přijde jako nejvěrohodnější důvod, proč jí podstupovat a riskovat život. Prostě je k tomu okolnostmi dotlačena, lepší riskovat smrt než přijmout jistou smrt a třeba při tom zabít tisíce. Kdo replikuje zkoušku trav je otázka, Yen by moc nedávala smysl pokud by vyloženě to nebyla poslední možnost, jak Ciri zachránit, oproti tomu Triss v Krvi elfů vykazuje jistou touhu a fascinaci to vyzkoušet ale určitě by to nezkoušela jen tak z hecu na Ciri. Co se týká medailonu, tam to může být cokoliv od otevření nové školy a další generace až je po prosté přidání další dávné školy do seznamu. Hlavní motivace v tomhle asi bylo nové logo pro trilogii, merch, a v příběhu ho mohla prostě i najít.

Sapek nikdy ten svět neměl nijak extra promyšlený ani jeho historii, je to povídkář a nikdy si nenakreslil ani hrubou mapu světa, prosto si i v popisech kontinentu několikrát protiřečí.

PS: Tak nakonec jsem to nejspíš nevypisoval tady ale jinde, co se týká zaklínaček.

"Sice trochu pozdě ale lepší než nikdy, byl jsem motivován zjistit jak tomu tedy se zkouškou trav, lore, a případnými zaklínačkami je. Takže jsem se podíval do knih a to rovnou v originálním, tedy polském, znění a při svém hledání jsem ani zdaleka nenarazil na nic, co by byť jen vzdáleně naznačovalo, že dívky nemohou projít mutacemi ale právě naopak.

Nejprve tu máme mezi fanoušky oblíbené: "Tři z deseti chlapců," To je z rozhovoru mezi Geraltem a královnou Calanthe, když si přijde pro Ciri a to ještě vychází z úst královny, jejího pátrání po zkoušce trav a tedy to ani nemůže brát jako nějaké potvrzení, vše má přinejlepším z druhé ruky a naopak pokud by dívky nemohly projít mutacemi, jistě by to použila jako argument.

Teď to ale bude zajímavější, a to z citátů na začátků kapitol z Krve elfů, kterou jsem si vyhledal i v češtině na wiki. (V češtině knihy nevlastním)

Zkouška Trav a další tajné praktiky morhenské, na vlastní oči sledované. Carla Demetia Crest
"Třetího dne zemřely všechny děti, vyjma jediného nevolníka věku asi desíti let. Tento, až doposud zachvácen silnými konvulsemi, upadl nyní do stavu hlubokého obluzení. Jeho oči získaly skelný výraz, neustále se zachytával rukama pokrývek anebo jimi tápal ve vzduchu, jakoby se pokoušel lapat vznášející se chmýří. Jeho dech byl hlasitý a chraptivý, na kůži mu vystoupil studený a lepkavý pot. Tehdy mu byla vpravena do žíly další dávka mixtury. Vyvolala krvácení nosní sliznice, jeho kašel se změnil v dávení, až nakonec sledovaný ochabl a upadl do hluboké katalepsie. Po následující dva dny symptomy setrvávaly. Během času však pokožka přestala vylučovat pot, stala se suchou a horečnatě rozpálenou; puls ztratil původní sílu a znatelně se zpomalil, leč nepřestal být hmatný. Sledovaný se ani jednou neprobral, ani jednou nevykřikl. Konečně nadešel den sedmý. Chlapec se probudil z mrákot, otevřel oči. A jeho oči byly jako oči zmije"

Všechny děti, to mi nezní jako by tam byli výhradně jen a pouze chlapci ale spíš naopak, stejně jako má evidentně potřebu zdůraznit, že přežil chlapec. Kdyby se zkouška dělala jen na chlapcích, tak je to přece samozřejmé. Než začneme tvrdit, že to je přece jasný důkaz toho, že jen chlapci přežijí tak protiargument, je to jen nanejvýš důkaz, že v tomhle konkrétním případě přežil ze všech dětí jen chlapec, naopak kdyby dívky nemohly nemají důvod, je do toho nadále zahrnovat.

A na samý závěr, Triss nikdy ani jednou nezmíní v Krvi elfů, že by Ciri nepřežila, právě naopak. Poprvé, když jí potká na stezce, kontroluje jestli je zaklínač, konstatuje že nemá jak kočičí oči ani její dotyk není elektrizující, pokud dívky tedy nemohou projít mutaci a zabili by je, proč by nad tím vůbec přemýšlela? Následně, předpokládá že právě proto si jí pozvali na hradiště, zmiňuje že mají recepty, mutageny, atd. a jediné co jim chybí je čaroděj, ani zde ani náznak že to nemůže přežít. Nakonec když se dozví o transu a během jejich hádky, kdy zmiňuje že Geralt uvažoval o sklepení, mutagenech atd., že nemá zabít její emoce, ať jí neber lidství a opět ani jedna zmínka o tom, že by jí to zabilo.

Nadále, ještě zmíním ty houby, kterými jí krmí, Triss má obavu z toho, jak by to ovlivnilo její vývoj, je to jako podávat dívce testosteronové hormony nebo doping, možná bude více muskulaturní, nebude mít menstruaci, neplodnost atd. Nic o tom, že jí to zabije.

Pokud jsem nějaký citát přehlédl, uniklo mi něco, napište a já ho vyhledám ale prozatím jsem nenašel nic, co by naznačovalo, že samotná zkouška trva je důvod, proč nejsou případně zaklínačky. Zatím je to nanejvýš diskutabilní a pokud nebyly, tak spíš z důvodů předsudků a dobového zasazení, než mutace samotné.

Stejně jako jedna myšlenka, než to ukončím. Je dost možné, že po mutacích by případné zaklínačky nevypadaly tak sexy jak si lidé představují a kreslí, možná jsou jen dost mužné a přece jen ani zaklínači včetně Geralta nejsou zrovna fešáci, takže na první pohled nemusí být tak odlišné, něco jako u klišé fantasy trpaslíků, trpaslice existují ale jsou skoro nerozeznatelný od mužů. To už je ale jen hypotéza, nakonec není to realita a když autor nebo CDPR ve svém kanonu řekne že jsou hezké, tak to taky nic nenarušuje.

Novou knihu jsem ještě nečetl, ta mi přijde až později, takže tu do toho nezahrnuji."

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @MrN00b Ano, je to fikce, ale i tak by se mělo pracovat už s tím co mají, tedy lore ohledně Starší krve a zkoušce trav a trochu to balancovat. Mně osobně by mi to do toho nezapadalo, příjde mi to až takové moc "jednoduché". "Tady máš pár jedů a mutagenů a to vyřadí jednu z největších sil, co je nám známa." To mi nepříjde moc věrohodné.

Jak píšeš, snad nikdo z jejích blízkých by ji tomu nevystavil, pokud by nenastala nějaká životu ohoržující situace jak říkáš. Dejme tomu, že by k tomu uvolili, aby ji zachránili, ale vzhledem k tomu, že nikdo nezná postup, chtělo by dělat další výzkumy a pokusy, což můžou být trvat kdo ví jak dlouho a v nějakém ohrožení života tolik času asi nemají. To je mnou vymyšlený scénář, jeden z milionů který může být, ale zkrátka nechci, když už z ní udělají zaklínačku, tak aby to nebylo takhle odbité.

Jak popisuješ ty úryvky z knih, tak teoreticky by na tom něco mohlo být, i když občas to zní jen jako takové slovíčkaření jestli říkat chlapci nebo děti. Ale tu pasáž s Triss (jak ji kontroluje) si obecně vzato vybavuju a vlastně dává smysl, co říkáš, i když by bylo divné, že by Triss měla obavy o důsledních mutagenu než o její život. Když připustím, že by Ciri mohla zkoušku podstoupit a teoreticky přežít, pořád by měla šanci "cca" 30%. Zní to divně, když by se bála o její emoce a lidství, ale zkousla by to, že holka má větší pravděpodobnost smrti než přežití. :D

Já jsem knihy četl už dávno a nemálo mi z toho už vypadlo, ale když se Ciri jako dítě ocitla v Brokilonu a Eithné ji podala pohár s vodou, který ji měl proměnit v dryádu, tak po jeho napití se nic nestalo, čímž jsem usoudil, že je vůči tomu imunní, díky jejích schopnostem. Jestli to bylo skutečně kvůli tomu (nic jiného mě upřímně nenapadá), tak o to víc by mi nesedla teorie, že zkouška trav by na ní zabrala a voda dryád ne.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 23:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie To už je asi o osobních preferencích, zda by zkouška trav to ovlivnila je v rukou tvůrců. Osobně bych v tom asi neviděl nic neuvěřitelného, vzhledem k tomu jak velké mutace to provádí a dokázali ve hrách jen na základech z Umi udělat opět fešného elfa :D Pokud přijdou s něčím lepším a logičtějším, nebudu jim to zazlívat jen jsem tím příkladem chtěl říct, že to vlastně v rámci lore je asi ta nejsnadnější věc k okecání. :)

Voda v Brokilonu spíš byla zkouška toho, zda jsou si osudem než že by šlo o Starší krev, aspoň v rámci narativu dané povídky. Ale to je asi na každém, co preferuje za vysvětlení, něco jako Geraltovo třetí přání :)

Hele, na jednu stranu je něco z toho slovíčkaření ale na druhou, Sapek je v jádru povídkář a ten svět nikdy nijak do hloubky neměl promyšlený, spousta věcí byla vykrádačka z jiných fantasy atd. Nikdy si ani nenakreslil hrubou mapu kontinentu a proto si několikrát protiřečí v popisech světa, jeho magie je naprostý bordel atd. Ani bych se nedivil kdyby on sám nad tím nikdy nepřemýšlel jestli můžou být zaklínačky nebo ne. Hlavní však je, že nikde není napsáno nic, co by potřebovalo retcon pokud by se chtěli touhle cestou vydat a rozšířit lore.

Celkem mi ale přijde zajímavé sledovat, jak se za posledních několik let spousta fandomů změnila s příchodem dalších fanoušků. Před cca 10-15 lety byla většina naprosto unešená představou zaklínaček, na fan forech byla hromada povídek a i já psal fanfikce o Vážce, zaklínačce ze starých/prvních TTRPG pravidel, které jsem si pracně získával z Polska, vedl jsem kampaně se spoustou zaklínaček atd. Dnes jen diskuze nad tím bývá občas dost vyostřená :D

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
4. 6. 2025 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @MrN00b Hele, takhle bychom mohli polemizovat ještě asi hodně dlouho. :D Máš pravdu, že by to byla ta nejsnadnější cesta k okecání, ale bojím se, aby to nebylo až moc prostě vysvětleno nebo odbyto. Takové to "Hej, funguje to protože fantasy". Jak říkám, byla by to velká událost ve světě Zaklínače, tak ať si dají záležet a ať se to nepere s tím, co už bylo vyřčeno buď ve hrách nebo v knihách.

Přiznám se, že tvorbu Sapkowskiho nemám tak pod palcem, abych si uvědomil jestli si v nečem protiřečil nebo neměl něco úplně domyšleného nebo jak moc vykrádá. Nejsem moc sečtělý, a kromě Zaklínače jsem toho moc nepřečetl... 😅 I přes všechny informace o (ne)možnosti zaklínaček by mě stejně překvapilo, že z hlediska klasické rozmanitosti by do příběhu nezasadil právě ani jednu zaklínačku, přestože se o ostatních zaklínačích jako Vesemir, Lambert, Eskel nebo Coen mluví v knihách jen okrajově.

No jo, dnes je taková "zlá" doba, že když je hlavní postavou žena, tak je to automaticky hra od levičáků. Samozřejmě ne každý takhle smýšlí, ale na internetu bys toho našel až až. Když vyšlo oznámení o novém Zaklínači, tak jsem byl trochu "zklamaný", že se příběh posunuje dopředu. Geralt byl ze hry, tudíž logicky musela nastoupit Ciri. Já doufal, že bychom se podívali více do minulosti, kde byly zaklínačské školy v provozu, mohli jsme si vytvořit vlastního zaklínače a vybrat si svoji školu.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks @Frezen Aleks Ciri je mnohem mocnější, než jakýkoliv zaklínač, a podstoupení zkoušky trav bude hádám sloužit jen jako berlička, jak jí v rámci lore oslabit a zachovat zaklínačskou hratelnost. Ciri jako protagonistka dává smysl jen v kontextu ke knížkám, ovšem v rámci her se mohli vydat jakoukoliv jinou cestou, jenže tohle prostě je sázka na jistotu.

Osobně stále váhám, co si o téhle volbě myslet, stále bych asi upřednostnil vytvoření nové postavy a nechat hráče vybudovat si vlastní legendu, než neustále tak moc spoléhat na staré známé.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
3. 6. 2025 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @MrN00b 100% Souhlasím s poslední větou. Fanoušci to univerzum už znají dobře, takže by bylo fajn si v něm konečně udělat vlastní postavu.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
3. 6. 2025 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @MrN00b Souhlas. A vrátit se do temnějṣ̌ích časů toho světa :o)

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2025 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že CDPR se po CP77 nepoučil, zase hypuje a buduje vzdušný zámky. Pravděpodobnost, že to takhle bude vypadat a běžet na standartní PS5 je hodně nízká, asi jako ta zázračná optimalizace CP77 na PS4, nebo první rádoby gameplay ukázky ze druhého a třetího zaklínače.... Rád se ale budu plést.

Phil Spencer
Phil Spencer
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: Xbox
3. 6. 2025 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím nic moc, pokud to porovnám se W3 z roku 2015

svina
svina
Level 41 Level 41
3. 6. 2025 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má nějaký divný model hlavy, pod některými úhly vypadá hrozně napuchle.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
3. 6. 2025 16:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem si vzpomněl na to gameplay video Cyberpunku někdy z roku 2018 a pak jak vypadal finální produkt, bral bych tyhle ukázky s rezervou. A unreal engine 5 se zatím moc dobře nepředvedl v open world hrách.

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
3. 6. 2025 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 @Sherlock161 "unreal engine 5 se zatím moc dobře nepředvedl v open world hrách."

Tahle prezentace byla v ramci state of unreal pri kterem zaroven vydali novou finalni verzi unrealu 5.6 ktera se prave soustredi na CPU bottlenecks ve velkych hrach

Reklama
Reklama